Zepsuć się może wszystko więc nie ma co robić z tego sensacji. Sam śmigłowiec bardzo fajny, strach tylko pomyśleć ile kosztuje w zakupie i późniejszej eksploatacji.
|
|
No to buta na aslowacje i sami sprawdźcie. ..
|
|
tośmy se polatali :)
|
|
Nie brać tego badziewia ze Świdnika
|
|
kto myślał że helikopterem z Polski do Włoch można zalecieć bez tankowania po drodze? Napewno ta in formacja to hejt kogoś z Mielca.
|
|
maszyna super i ma RAMPĘ
|
|
Silniki są przecudne - hamerykanckie. Niemożliwe żeby zechły!
|
|
Zatarły mu się tuleje a tu leje;_)
|
|
Czyli każdy inny śmigłowiec tej wielkości, podczas lądowania na autorotacji zostałby skasowany. Zaleta 3ech silników.
|
|
Jeszcze większa jest zaleta czterech silników, bo czterosilnikowy to mógłby bezpiecznie wylądować nawet po awarii trzech silników.
|
|
Kamińska do paki>>>
|
|
Po co marynarce śmigłowce które nie będą mogły lądować na naszych okrętach? Caracal był wybrany między innymi dla tego że był na tyle lekki że mógł na nich lądować. AW-101 jest 2* cięższy a przy tym nie zabiera więcej ładunku. Może to i dobry śmigłowiec, Caracal był bardziej odpowiedni do stawianych mu w naszej marynarce celów.
|
|
Powinien mieć nie 3 silniki ale 7 i nie redundacja, a redundancja tumany i nie znaczy to wcale, że zadziałały systemy zabezpieczające - znaczy to tyle, ze niektóre systemy, a w tym wypadku silniki sa zdublowane, a częściej potrojone w celu zwiększenia niezawodnosci działania jednostki podstawowej. Bardzo żadko 2 z 3 systemów ulegają awarii - są to skarjne przypadki świadczące o słabej jakości produktu
|
|
Dzięki za wyjaśnienie. Tylko dlaczego tak "żadko" bywasz na lekcjach polskiego?
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|