Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

AW101 musiał lądować awaryjnie po pokazie w Świdniku?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 6 marca 2017 r. o 14:48 Powrót do artykułu
Zepsuć się może wszystko więc nie ma co robić z tego sensacji. Sam śmigłowiec bardzo fajny, strach tylko pomyśleć ile kosztuje w zakupie i późniejszej eksploatacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to buta na aslowacje i sami sprawdźcie. ..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tośmy se polatali :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie brać tego badziewia ze Świdnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto myślał że helikopterem z Polski do Włoch można zalecieć bez tankowania po drodze? Napewno ta in formacja to hejt kogoś z Mielca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
maszyna super i ma RAMPĘ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Silniki są przecudne - hamerykanckie. Niemożliwe żeby zechły! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zatarły mu się tuleje a tu leje;_)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli każdy inny śmigłowiec tej wielkości, podczas lądowania na autorotacji zostałby skasowany. Zaleta 3ech silników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze większa jest zaleta czterech silników, bo czterosilnikowy to mógłby bezpiecznie wylądować nawet po awarii trzech silników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kamińska do paki>>>
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co marynarce śmigłowce które nie będą mogły lądować na naszych okrętach? Caracal był wybrany między innymi dla tego że był na tyle lekki że mógł na nich lądować. AW-101 jest 2* cięższy a przy tym nie zabiera więcej ładunku. Może to i dobry śmigłowiec, Caracal był bardziej odpowiedni do stawianych mu w naszej marynarce celów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinien mieć nie 3 silniki ale 7 i nie redundacja, a redundancja tumany i nie znaczy to wcale, że zadziałały systemy zabezpieczające - znaczy to tyle, ze niektóre systemy, a w tym wypadku silniki sa zdublowane, a częściej potrojone w celu zwiększenia niezawodnosci działania jednostki podstawowej. Bardzo żadko 2 z 3 systemów ulegają awarii - są to skarjne przypadki świadczące o słabej jakości produktu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzięki za wyjaśnienie. Tylko dlaczego tak "żadko" bywasz na lekcjach polskiego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...