Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lądowanie AW101 to był "środek ostrożności"

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 marca 2017 o 07:46 Powrót do artykułu
Zaleta wielosilnikowców - bezpieczeństwo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czyli Preses po prostu KŁAMAŁ ze to bylo planowane ladowanie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PZL - nie przejmujcie się, i tak nie macie szans na ten przetarg. Maciorowicz wziął już kasę od amerykanów i znowu kupi amerykański shit.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Martyna łże jak bura suka. ŻADEN śmigłowiec nawet "dziesięciosilnikowy" po utracie 2/3 mocy i wypaleniu ok 20% paliwa (masa) nie jest w stanie kontynuować loty poziomego. Tylko lądowanie awaryjne gdzie się da.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przewiezcie tych glupkow co takie bzdury wypisuja moze zmadrzeja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze że nie kupiliśmy karakanów francusko niemieckich, jak już to tylko śmigłowce produkowane na terenie Polski
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Afera koperkowa, pewnie rozdmuchana przez tych co chcieli stare karakany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda że podczas lotu z Antonim włoskie cudo sie nie zawiesiło ale by miał czubek mokro
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze że nie kupiliśmy karakanów francusko niemieckich, jak już to tylko śmigłowce produkowane na terenie Polski, karakany to stary złom wypychany przez francuzów i niemców
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Afera koperkowa, pewnie rozdmuchana przez tych co chcieli stare karakany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przewiezcie tych glupkow od promocji karakanów co takie bzdury wypisuja moze zmadrzeja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze że nie kupiliśmy karakanów francusko niemieckich, jak już to tylko śmigłowce produkowane na terenie Polski, karakany to stary złom wypychany przez francuzów i niemców, to były stare śmigłowce i nie miały ŻADNEGO zaplecza w Polsce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze że nie kupiliśmy karakanów francusko niemieckich, jak już to tylko śmigłowce produkowane na terenie Polski, karakany to stary złom wypychany przez francuzów i niemców, to były stare śmigłowce i nie miały ŻADNEGO zaplecza w Polsce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobra, nie ściemnajcie bo nic z tego tekstu nie mozna zrozumić: zj.ebał się po drodze czy nie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proszę nie latać tym chińczykiem nad zabudowaniami!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powinien mieć nie 3 silniki ale 7 i nie redundacja, a redundancja tumany i nie znaczy to wcale, że zadziałały systemy zabezpieczające - znaczy to tyle, ze niektóre systemy, a w tym wypadku silniki sa zdublowane, a częściej potrojone w celu zwiększenia niezawodnosci działania jednostki podstawowej. Bardzo żadko 2 z 3 systemów ulegają awarii - są to skarjne przypadki świadczące o słabej jakości produktu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: