Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Linię 5 przedłużyć ulicami al. Tysiąclecia, 3 Maja, Hempla i na końcowy OKOPOWA( linia nawróci przez lipową i krakowskie przedmieście), wtedy Świdnik otrzyma drugie (po linii 55) połączenie do centrum. Wzrost pasażerów gwarantowany, a mało tego będzie można z centrum pojechać na lotnisko. Co więcej linia 55 będzie nieco odciążona od nadmiaru pasażerów. Problemem jest tylko częstotliwość 5
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkam w Lublinie od urodzenia, moi rodzice mieszkami, moi dziadkowie, więc mogę nazywać się jego rodowitym mieszkańcem i nie rozumiem dlaczego są takie lekcewarzące i obrazliwe określenia Świdnika. Czy w ten sposób ci którzy tak mówią chcą się dowartościować, chyba tak. Co do połączeń między miastami to rzeczywiście piłka jest po stronie włądz Świdnika. Będą wybory i mieszkańcy mogą wybrać tych co im to zagwarantują, ale nie obiecają. Zagwarantują.Co do Świdnika, byłem kilka razy i normalne miasto. Pozdrawiam mieszkańców Świdnika. Razem Lublin i Świdnik mogą więcej, trzeba współpracować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Numer linii jest niepoprawny politycznie. Czy jakiś piłkarz ma takowy na koszulkach? nie bo jest ban na takowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Osina i sadlo zamiast pisać głupoty po portalach,w ramach rekompensaty za pasożyctwo na finansach publicznych będą wozić mieszkańców do Nałęczowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest prosty sposób aby zastapić linie 88 Wystarczy wydłużyć linie 35 do Ronda  Krwiodawców aby wykluczyc kłopotliwy wyjazd z terenu szpitala. -Nie trzeba pytać gmin ościennych bo wydłużenie na terenie miasta. -Nie trzeba wpuszczać prywatnego przewoźnika do miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Linię 5 przedłużyć ulicami al. Tysiąclecia, 3 Maja, Hempla i na końcowy OKOPOWA( linia nawróci przez lipową i krakowskie przedmieście), wtedy Świdnik otrzyma drugie (po linii 55) połączenie do centrum. Wzrost pasażerów gwarantowany, a mało tego będzie można z centrum pojechać na lotnisko. Co więcej linia 55 będzie nieco odciążona od nadmiaru pasażerów. Problemem jest tylko częstotliwość 5
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Przecież linia 5 musi być na Lubartowskiej by było blisko do RATUSZA !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie zezwolenia? Po co to komu? Kto nie chce niech nie wsiada. Samochód przystosowany, kierowca trzeźwy. Nie widzę tu żadnego większego problemu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dyktatura tego pustego i niepotrzebnego tworu jaki jest ZTM, i gdzie tu jest wolny rynek??? ZTM to jednostka, która zamiast dbać o połączenia autobusowe, dba tylko o własnych dyrektorów likwidując linii 88 wcześniej redukując trasę MPK nr 44.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pamiętam w latach 90-tych jak spod dworca na podzamczu odjeżdżały autobusy prywatne co pół godziny, miastu Lublin to przeszkadzało bo im kasa uciekała, teraz by dojechać do Świdnika to taxi lub prywatne auto. A przecież jest lotnisko ! Z którego wszyscy się szczycą. A dojazdu brak !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Fisz ma nas chyba za idiotów szczebiocząc coś rozkosznie o bezpieczeństwie. A sprawa jest prosta - jeździłeś 88-ką, to nie płaciłeś ZTM-owi, więc trzeba było wykończyć 88. Zezwolenia nie można było zabrać, więc rękaoma RM zabrano przystanki. Teraz ZTM dla żartu poleca linię 55, która jeżdzi 3 razy dłużej, 2 razy drożej i w godzinach, które niewielu dojeżdżającym pasują. Tak się wykańcza konkurencję i robi biznes, bo to nie miasto jest dla ludzi, ale ludzie dla utrzymania Urzędów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Aktualny budżet nie przewiduje dodatkowych pieniędzy na komunikację miejską – informuje Andrzej Radek, zastępca burmistrza." Szkoda tylko, że przewiduje finansowanie wygodnych stołków dla świdnickich urzędasów. Komunikacja dla mieszkańców-nieważne, za to URZĘDNIK rzecz święta!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uwaga mieszkańcy Swidnika wybijcie sobie z głowy i zapomnijcie o 88 ponieważ ta linia nigdy nie wróci tą linię zlikwidowali urzędasy z urzędu marszałkowskiego i ztm którzy nie myślą o wygodzie pasażerów tylko mają swoją politykę kolesiostwa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
panie panie Smaga piszesz bzdury na zamówienie s
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czas wymienić chore głowy urzędnicze które straciły poczucie rzeczywistości trzeba przypomnieć kto jest dla kogo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze, że "żółtki" zniknęły, bo ich stan techniczny wołał o pomstę o nieba. A złośliwe komentarze pewnie piszą właściciele LKK - firmy krzak bez siedziby.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zezwolenia mieli do końca 2016 r po którym zakończyli działalność
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Fisz pani i pani klika nie mieścicie się na przystanku o nazwie urząd który powołany jest służyć ludziom czas na was go -out
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja ze Świdnika do Lublina dojeżdam pociągiem, które kursują często, co godzinę lub co pół godziny, do tego biorę fakturki za bilety miesięczne pkp i mpk i sobie od pita odliczam a nie grzęzne w jakimś dostawczaku z dziurawą podłogą i powciskanymi wszędzie gdzie się da siedzeniami inne podróżowanie jest możliwe!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkańcy hamburka to jakieś swięte krowy, że chcą ze swojej wsi prosto domcętrum Lublina? A może po prostu nie ogarniają rzokładów MPK i skorzystanie z miejskiej komunikacji przerasta ich intelekt?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak chco jeździć do Lublina,to niech płacą za bilety lubelskiego przewoźnika, a nie pchają się do cętrum w jakiś śmierdzących żółtkach. Taka prawda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...