Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
I tak o to z terminalu o kształcie szkrzydel samolotu mamy terminal o kształcie zderzenia samolotu z hipermarketem.Zeby nie bylo terminal ten tez jest ładny ale bez porównania co do pierwszej wersji. Niedługo okaże sie ze szynobus tez wyleci z projektu. Ale co tam lepiej wydać kasę na budowe małego terminalu ażeby potem za 2 lata dokładać drugie tyle do jego rozbudowy...po prostu Unia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ile kosztuje taka zmiana projektów i kto za to płaci oraz kto na tym zarabia (kto ma interes w zmienianiu projektów) Jeszcze trochę a okaże się,że terminalem bedzie zwykła sławojka (bo TOY TOY jest za ładny i nazbyt funkcjonalny).A już kupowali ekstrasuper volvo bo jakiś patałach chciał szpanować (może przed wyborami?)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1. w języku polskim nie można ?!!! 2. Niemcy w swoim ojczystym języku nazywają lotniska , np. Berlin-Tegel , Berlin-Tempelhof . tylko nazwa miasta i dzielnicy , gdzie położone jest lotnisko. przypominam zarządowi Portu, w Polsce używamy języka polskiego, jest nawet ustawa o języku ojczystym. 2. Lublin w Świdniku ! piękne. jak przyleci zagraniczny turysta , wysiądzie w Świdniku i nie będzie nawet wiedział, że nie jest w Lublinie !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jon napisał:
2. Lublin w Świdniku ! piękne. jak przyleci zagraniczny turysta , wysiądzie w Świdniku i nie będzie nawet wiedział, że nie jest w Lublinie !!!
Sąd był już wcześniej, teraz lotnisko, ciekawe co potem Z czasem pewnie miasto wchłonie Świdnik i zostanie jedną z dzielnic Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bardzo podobaja mi sie wszystkie projekty , ale co z tego jak nie stać mnie bedzie na lot samolotem mysle ze co najmniej 70 procent mieszkańców lublina tez nigdy z tego lotniska nie poleci. Ale bardzo sie cieszymy że elity Lublina beda mogły latać. Pozdrowienia dla elit wysokich lotów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po jaki ch... zmniejszać jak trzeba będzie zwiększyć w niedługim czasie. Tu tylko chodziło o przekręt ,bo nikt normalny nie zmienia już zatwierdzonego projektu, który chyba przewiduje rozwój lotniska w przyszłości. Wiadomo że chodzi o kase.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się patrzy na te nowe wizualizacje i porównuję do zwycięskiego pierwotnego projektu to tak samo jak bym kupił płytę CD na bazarze. Niby to samo a jednak ... No ale ja osobiście ciesze się że w ogóle będziemy mieć lotnisko i że będziemy mogli jak normalni cywilizowani ludzie przemieszczać się ! Także jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma mieć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Henio napisał:
Jak się patrzy na te nowe wizualizacje i porównuję do zwycięskiego pierwotnego projektu to tak samo jak bym kupił płytę CD na bazarze. Niby to samo a jednak ... No ale ja osobiście ciesze się że w ogóle będziemy mieć lotnisko i że będziemy mogli jak normalni cywilizowani ludzie przemieszczać się ! Także jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma mieć
z tymi destynacjami , to byłbym ostrożny. lotnisko będzie w ograniczonym zakresie, z niewielką liczbą lotów w niewielu kierunkach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli myślicie że Ryanair (największy i jeden z najtańszych przewoźników w europie) będzie prosił się żeby latać z Lublina, to jesteście w wielkim błędzie. Sprawdźcie jakie ruchy i zobowiązania musiał wykonać Rzeszów aby Ryanair chciał do nich latać, a mowa tu o grubą kasę na 'darmowa reklamę dla Ryanaira" czy wygrywanie przetargów na promocje miasta... Nie sądzie żeby Lublinowi to się udało bo tu nikt logicznie, czy nie wspominając strategicznie nie działa. Pozdrowienia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a na internet cie stac biedny?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam !! Bardzo żałuje, że popszedni projekt odpadł.Jeżeli ca rok przekroczymy milion mieszkańców to będziemy znowu remontowa i zamkniemy lotnisko. Bez sensu taki angaż i tyle pieniędzy i taki bubel. Lepszy rydz niż nic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
korzystam z uprzejmości sasiada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Magdaleno Bożko przestań robić ze mnie wariata bo to nie przystoi. Odsyłasz mnie do swojego artykułu abym coś z czymś porównał .....zaznaczmy z czymś czego jeszcze nie ma. Czy to wy czytelnika uważacie za durnia czy może to wy jesteście durnowaci ?. Kto was dzisiaj uczy tej "sztuki dziennikarskiej" ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co w Lublinie styl krakowiacy i górale ? Ten nowy projekt przypomina coś między starym Okęciem a dużym Społem. Tylko górali z muzyką brakuje. No tak, ale o górali łatwiej. Natomiast wyrównywanie zaokrągleń do kantów kojarzy się ze straszakiem ekonomicznym - stadionem piłkarskim Krakowii; no może inaczej się pisze ale Świdnik też nie pisze się przez L. Myślę, że podejście do Aiport L. powinno być takie, że względy finansowe nie powinny dyktować projektu o sztywnej stylizacji - wizualizacji. Jeżeli od początku źle wygląda, to niech budowlańcy zrobią prostą bryłę z możliwością wielu wizualizacji jednego obiektu. Z całą sympatią dla ludzi którzy chcą budować i latać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja napisał:
Jeśli myślicie że Ryanair (największy i jeden z najtańszych przewoźników w europie) będzie prosił się żeby latać z Lublina, to jesteście w wielkim błędzie. Sprawdźcie jakie ruchy i zobowiązania musiał wykonać Rzeszów aby Ryanair chciał do nich latać, a mowa tu o grubą kasę na 'darmowa reklamę dla Ryanaira" czy wygrywanie przetargów na promocje miasta... Nie sądzie żeby Lublinowi to się udało bo tu nikt logicznie, czy nie wspominając strategicznie nie działa. Pozdrowienia.
Lufthansa do Swidnika nie przyjdzie na 100 % , British Airways też, Swissair - też. taką listę można ciągnąć dalej ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"tamten terminal to był do konkursu, ..., ktoś sobie narysował taki" - Prezes PLL.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Port lotniczy Kolonia/Bonn (niem.: Flughafen Köln/Bonn lub Konrad-Adenauer-Flughafen lub Flughafen Köln-Wahn) - międzynarodowy port lotniczy położony w odległości 15 km na południowy wschód od Kolonii i 15 km na północny wschód od Bonn.Wszyscy znaja Lotnisko Köln/Bonn Nie pasuje mi LOTNISKO LUBLIN W SWIDNIKU: Lotnisko Lublin-Swidnik albo Lotnisko Lublin Mikolaja Reja ----- A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają Autor: Mikołaj Rej Mam nadzieje za 5 lat,lotnisko bedzie otwarte dla wszystkich, gosci
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gabi napisał:
Port lotniczy Kolonia/Bonn (niem.: Flughafen Köln/Bonn lub Konrad-Adenauer-Flughafen lub Flughafen Köln-Wahn) - międzynarodowy port lotniczy położony w odległości 15 km na południowy wschód od Kolonii i 15 km na północny wschód od Bonn.Wszyscy znaja Lotnisko Köln/Bonn Nie pasuje mi LOTNISKO LUBLIN W SWIDNIKU: Lotnisko Lublin-Swidnik albo Lotnisko Lublin Mikolaja Reja ----- A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają Autor: Mikołaj Rej Mam nadzieje za 5 lat,lotnisko bedzie otwarte dla wszystkich, gosci
pisałem wcześniej Napisano 22 wrzesień 2011 - 20:16 #3 1. w języku polskim nie można ?!!! 2. Niemcy w swoim ojczystym języku nazywają lotniska , np. Berlin-Tegel , Berlin-Tempelhof . tylko nazwa miasta i dzielnicy , gdzie położone jest lotnisko. przypominam zarządowi Portu, w Polsce używamy języka polskiego, jest nawet ustawa o języku ojczystym. 2. Lublin w Świdniku ! piękne. jak przyleci zagraniczny turysta , wysiądzie w Świdniku i nie będzie nawet wiedział, że nie jest w Lublinie !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...