Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Żeby tylko nie było tak, że zamiast szynobów jeżdżą "Stonki" z wagonami pamiętającymi poprzedni wiek. Chodzi o ich estetykę, ładnie to nie wygląda. No i jeszcze jedno - koniec budowy w pażdzierniku, a kiedy początek?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli już to nie "stonki" (SM42), które są lokomotywami manewrowymi bez możliwości ogrzewania wagonów, lecz bliźniaczo podobne "polsaty" (SP42). Poza tym jak tradycyjne składy miałyby tam manewrować? Ostatnia kwestia: to wagonów już brak w PR.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co złego dzieje się z portem i ta inwestycją, że za przeproszeniem każde pierdnięcie te pożal się Boże gazety opisują?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
2,2 km ? I pietnascie minut szybciej od samochodu? To z jaka szybkoscia jezdza tam samochody? Przeciez te 2,2 km szybciej przejde pieszo......
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja napisał:
Żeby tylko nie było tak, że zamiast szynobów jeżdżą "Stonki" z wagonami pamiętającymi poprzedni wiek. Chodzi o ich estetykę, ładnie to nie wygląda. No i jeszcze jedno - koniec budowy w pażdzierniku, a kiedy początek? http://forum.dziennikwschodni.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif
również bardzoładnie wygląda zdewastowany Północny dworzec PKP Lublin, przez który przejeżdżał będzie szynobus oraz dworzec PKP świdnik, bez ścian. unikat na skalę Europy
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: