Jak będzie wyglądał ten terminal to się jeszcze może okazać. Przy tak sprawnym zarządzie i nadzorze wszystko jest możliwe. W normalnych warunkach to towarzystwo powinno być wywiezione na taczkach, ale u nas nie ma sprawy - nic się nie stało, a że lotnisko będzie mniejsze i droższe... cóż
|
|
A wogóle będzie wybudowany, a jeżeli tak to za co? Czyżby znalazł się już kupiec na grunty pozyskane po okrojeniu o połowę kubatury lotniska, a wystawione na sprzedaż pod hasłem "Cargo i zaplecze PLL"?
Tak wogóle to jak możliwe było żeby wojewoda wydała nowe pozwolenie na budowę bez gotowego projektu?
Ty, a może te całe projektowe zamieszanie ma stymulować zainteresowanych do zakupu rzeczonych "cargo-wych" gruntów?
|
|
Może w końcu prokurator się zainteresuje tym co tam się dzieje? Bo to zaczyna przypominać prywatny folwark marszałków. Z 200mln zrobiło się 500mln. Z terminala 23.000m2 zrobiło się 11.000m2. Terminy nie dotrzymywane. Kontrakty rozwiązywane. I wszystko po cichu. Teraz ktoś przez przypadek zamieścił koncepcję nowego terminala.....
|
|
Skąd tyle pomyłek. Może najwyższy czas zmienić prezesa PLL. W pismach urzędowych jak jest napisana nieprawda podpisana przez prezesa to w przypadku konfrontacji pada odpowiedź ,że to prawnicy się pomylili. Jak robi się ustawiony przetarg na volvo znowu zawinił z drobną pomyłką pracownik. A na koniec prezes dostaje nagrode. O co chodzi?? Kto jest tak zakłamany - pracownicy???? A może robią to pod czyjeś dyktando?? Dlaczego nie pozwalano poprzedniemu viceprezesowi zaglądać do jakichkolwiek dokumentów spółki?? Szybciutko się go pozbyto. Czyżby ręka miała myć ręke??
|
|
co za deb***izm,miasta rozbudowują terminale a tu się minimalizuje a koszty wzrastają,śmierdzący interes tak jak z limuzyną.
|
|
Pociesze Was.
Wygląd będzie jeszcze bardziej okrojony i gorszy od obecnie przedstawionego wycieku
HAHAHA
|
|
Yebane zydostwo
|
|
Ciekawe dlaczego Dziennik Wschodni nie promuje tak zaciekle lotniska jak robił to kiedyś? Tak krytykowano Lublin-Niedźwiadę za straty jakie spółka przyniosła a było tego raptem 600tys zł i że taki drogi port bo miał kosztowac 400mln a Lublin-Świdnik miał być za 150mln. Tylko że w Niedzwiadze 200mln chcieli dołozyć portugalczycy w ramach PPP a lotnisko było planowane jako port międzynarodowy z pasem 3,5km i dużym cargo które miało zarabiać na utrzymanie portu. dojazd z Lublina S -19 w 20min. Dzisiaj mamy dziadostki Świdnik czyli lotnisko w mieście z krótkim pasem , okrojonym terminalem i bez cargo. podziękujmy DZWsch. za duze przyczynienie sie do takiej inwestycji. nawet taka Zielona Góra buduje lotnisko 40km od miasta bo patrzą perspektywicznie.ciemnogród był i będzie z takim podejściem do wszystkiego
|
|
Proponuję się każdemu przespacerować do siedziby PLL Świdnik, która bodajże mieści się przy Hempla (w budynku CBA). Te skromne marmury biją po oczach tak że można oślepnąć, a lotniska jak nie było tak nie ma i pewnie długo nie będzie.
|
|
Liczy się czas dojazdu i siatka połączeń. Wystarczy szybka kolej na Okecie. Lokalizacja lotniska w Swidniku jest zła.Ograniczone mozliwosci rozwoju, ograniczona liczba kierunkow.Chyba decyzja o budowie była nieprzemyślana.
|
|
a czemu nie moze wygladac tak jak na starych wizualizacjach moga przeciez jedynie zmniejszyc ;/;/
|
|
Takie są skutki rządów zwykłej hołoty nastawionej na utrzymanie się przy korycie za wszelką cenę
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|