niech zrobią terminal lotniska w teatrze w budowie, będzie taniej.
|
|
Co będziesz rozbudowywał??? Zastanów się trchę. Ludzie masowo emigrują z lubelszczyzny, społeczeństwo ubożeje, a na dodatek niż demograficzny daje popalić. Więc pytam - dla kogo będziesz lotnisko rozbudowywał? |
|
młotek jako narzędzie do pobudzenie tudzież odszukania własnej inteligencji proponuję dla ciebie.... eurokołochoz wiedział i znał wcześniej projekt lotniska, bo kasę przyznał... teraz nagle stwierdził, że jest za duże... śmierdzi stęchłym powietrzem z brukseli, jak niegdyś z kc w warszawie ...Ja myślę, że ludzie POwinni to kandydatom na senatorów POmyleńców zapamiętać ... |
|
Miało byc pięknie, wyszło jak zawsze.
|
|
Po zakupie Volvo zabrakło na lotnisko
a czy to prawda że zmieniło się ukierunkowanie podchodzenia do lądowania i teraz ma być od strony Mętowa?a nie tak jak wcześniej była mowa że od Felina????????
|
|
JEST PRZECIEŻ LOTNISKO RADAWIEC -WYSTARCZY WYKOSIĆ POKRZYWZY!
|
|
Lublin-Świdnik osiągnie maksymalnie 1-1,25 mln pasazerów rocznie i na tym koniec.Małe lotnisko wystarczy.
|
|
Śmieszą mnie te małomiasteczkowe wywyższanie się rzeszowiaczków. Zapamiętajcie, na wschodzie zawsze będziecie za Lublinem i Białymstokiem!) |
|
Oj chyba jakakolwiek przewaga Lublina nad Rzeszowem to już melodia przeszłości - tak się składa, że znam kilka osób, które mieszkały i w Lublinie, i w Rzeszowie, i każda powie że Rzeszów to zdecydowanie ciekawsze pod wieloma względami i bardziej perspektywiczne miejsce do życia... niestety taka prawda i nasze lubelskie bezpodstawne wywyższanie się tego nie zmieni. Rzeszów ma już lotnisko, które się rozbudowuje i najważniejsze, że z tego lotnisko można polecieć w jakieś konkretne kierunki, a do nas żaden przewoźnik się nie kwapi. Rzeszów będzie miał autostradowe połączenie zarówno ze wschodnią, jak i zachodnią granicą - a te pare km drogi ekspresowej u nas, kończącej się 100 km przed Warszawą, problemu z dojazdem nie rozwiąże. Nawet patrząc na sport stolica Podkarpacia ma mocne kluby żużlowe i siatkarskie, dwie dość mocne drużyny piłkarskie w II lidze, a u nas co, chyba niedługo zostaną tylko te "masowe" motocrossy?? |
|
Autostrada i lotnisko(które i tak będzie w Lublinie) to obecnie jedyne atuty Rzeszowa. Tak jak wspomiałem Lublin będzie miał lotnisko i mam nadzieję, że drogę ekspresową(bezpłatną w porównaniu z autostradą a o podobnym standarcie jazdy) do Wa-wy. Poza tym Lublin bije na głowę Rzeszów, ale trudno prównywać miasto o połowę mniejsze od Lublina. |
|
Odpowiedz mi kiedy będziesz miał skończoną ekspresówkę do Warszawy, w 2025-2030?? Bo jak na razie za trzy lata porządna droga skończy się 100 km przed stolicą i niecałe 20 km na wschód od Lublina. Co do bezpłatności ekspresówki nikt nie wie co będzie za kilka lat, bo przecież już cięższe samochody płacą za przejazd ekspresówkami. W twojej wypowiedzi nie podałeś żadnych argumentów w czym to Lublin obecnie przewyższa Rzeszów, oprócz tego, że ma prawie dwa razy więcej mieszkańców (bo mylisz się, Rzeszów jest o połowę mniejszy terytorialnie od LBNa). Taka jest prawda, że region Podkarpacia już przed wojną zaczął odgrywać większą rolę niż nasz - tam powstał COP, a Lubelszczyzna miała wg. przedwojennych planów pozostać jedynie rezerwuarem rolniczym COP-u, bo nawet nie surowcowym. |
|
Poza tym dla rozwoju gospodarczego regionu nie ma znaczenie to czy akurat samochody osobowe płacą za przejazd drogą danej kategorii, czy też nie, bo jak wiadomo samochody ciężarowe są obciążone opłatami na drogach jednego i drugiego rodzaju. Co tak naprawdę da nam to ekspresowe połączenie z Warszawą, które powstanie w całości za min. kilkanaście lat?? Podejrzewam, że tak naprawdę nic(tylko to, że będzie łatwiej wrócić wielu zdolnym ludziom, którzy wyjadą do Warszawy na stałe, na weekend do Lublina odwiedzić rodziców), wystarczy tylko spojrzeć na Radom - bardzo dobre połączenie drogowe ze stolicą, dużo bliżej niż z Lublina, a miasto tak naprawdę w ogóle się nie rozwija.
|
|
Jeśli tak dewaluujesz ekspresówkę, to autostarda przebiegająca koło Rzeszowa to też żaden atut. W tej sytuacji tylko siatkarze i żużlowcy(w Lublinie niedługo pewnie też będzie silna ekipa) są atutami Rzeszowa, a resztą Lublin bije ich na głowę. Wystarczy pospacerować sie po Lublinie to odrazu zobaczysz różnice między miastem Lublin a miasteczkiem Rzeszów(na siłe powiększający swoje terytorium).
|
|
czyli wyszlo jak zawsze w lublinie podczas gdy inne miasta rozbudowuja nam kaza zmieniac projekt by byl mniejszy a wladza sie chwalila ze bedzie najladniejszy w polsce a tu nawet windy nie bedzie porazka i wydana kasa na konkurs architektoniczny,wstyd z tym lublinem nic tu nie ma szansy ladnego powstac
|
|
I co takiego ciekawego masz w Lublinie? Krakowskie przedmieście? Plac Litewski któren chcą przerobić na betonowy plac? Ogród Saski? I nigdzie więcej praktycznie nie ma gdzie wyjść i pospacerować. I powiedz w czym Lublin bije na głowę Rzeszów? W tym że w Lublinie praktycznie nie ma fabryk? W Rzeszowie jest m.in. Zelmer SA, Gerber, IT – Asseco Poland. Rzeszów jest jedynym na świecie miastem obok amerykańskiego Middletown, w którym produkowane są silniki do samolotów F-16. W Rzeszowie jest Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny. |
|
Człowieku żyjesz chyba ciągle odległą przeszłością, zatrzymałeś się co najmniej w XIX wieku - oczywiście część historyczna miasta Lublin robi dużo większe wrażenie niż Rzeszowa, bo Rzeszów w I-wszej Rzeczpospolitej odgrywał w porównaniu z Lublinem marginalne znaczenie - i zostało nam z tego okresu wiele pięknych budowli, których Rzeszów oczywiście nie ma. Potem w dobie zaborów Rzeszów startował z dużo niższej pozycji niż Lublin(dużo mniej mieszkańców), ale że miał szczęście w nieszczęściu trafić do lepszego zaboru( nawet od poł. XIX Galicja uzyskała autonomie, o czym w zaborze rosyjskim marzyć nie można było w tym czasie w okresie powstań i europejskiej Wiosny Ludów) i rozwijał się bardzo dobrze, w porównaniu z tym co było wcześniej, można powiedzieć że szybko nadrabiał zaległości w stosunku do Lublina. A potem był COP, no i teraz infrastruktura transportowa(A4, lotnisko) na dużo wyższym poziomie niż jest u nas. Jeśli naprawdę nie widzisz jakie kolosalne znaczenie dla rozwoju tego miasta będzie miała znakomita dostępność komunikacyjna ze wschodu i zachodu Europy dzięki A-4, i porównujesz tę autostradę to ok. 50 km drogi ekspresowej, zaczynającej się nigdzie i kończącej się nigdzie, to chyba nie ma sensu z tobą w ogóle dyskutować-każdy poważny inwestor patrząc na mapę Polski i porównując Lublin i Rzeszów w pierwszej kolejności zwróci uwagę na prawie 700 km dobrej drogi autostrady A-4, a te kilkadziesiąt km S-17 nie zrobi na nim żadnego znaczenia. |
|
powtarzam jeszcze raz, jak ktoś wykłada kasę to może wszystko. a zarząd portu dalej wierzy, że za 5 lat będzie milion pasażerów ? widzę, że ty też |
|
Dobra, Wy macie swoje rację, ja mam swoje. Powiem wam tylko tyle, że Lublin budzi się z długiej śpiączki i w niedługim czasie powiększy dystans do waszego Rzeszowa. Brakuje tylko ludzi chcących popchnąć Lublin jeszcze szybciej do przodu ale po ostatniej akcji z ESK 2016 jestem dobre myśli. Szkoda, że jest jeszcze tyle osób plujących na to miasto i niedoceniających jego piękna. Każdy ma swoją wizję miasta, jedni wolą fabrykę gerber inni makaron Lubella:)
|
|
hehe masz racje - Lublin tylko może powiększać dystans do Rzeszowa, nie mówiąc już o prawdziwych metropoliach typu Wrocław czy Poznań |
|
"z tego lotnisko można polecieć w jakieś konkretne kierunki" - trochę się zagalopowałeś. Raczej nie wszędzie doleci się z Rzeszowa. Człowieku co ty masz w tym Rzeszowie. Ty nie mów jakie są opinie o nim tutaj na wschodzie. Powiedz co się mówi o tym mieście na zachodzie. Na pomorzu Rzeszów jest traktowany jak prowincja, rozumiesz? O jakich perspektywach życia w Rzeszowie piszesz? Wiesz ile osób z tamtąd już uciekło? Poza tym to nie Lublin się wywyższa ale Rzeszów. Prowadzi zwykła propagandę sukcesu. Ja też znam akurat mieszkańców Rzeszowa i mogę zabrać głos w tej sprawie. |
Strona 4 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|