Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Kłamstwo powtórzone po stokroć staje się prawdą. Zwłaszcza przed wyborami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Może odlecą te samoloty które rozpylają jakieś substancje nad Lublinem i innymi miastami Polski i Europy. Wczoraj znowu były widoczne, i tak co pewien czas.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
120 tys. za takie marne wyniki!?! Ja za połowę tego przepowiem, że w pierwszym roku odleci 800 tys. pasażerów a w piątym 10 milionów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to ile osob poleci ze swidnika zalezy tylko od tego gdzie te samoloty odleca z tubtina bo nie wierze ze beda obsugiwac tyle kierunkow co te 7procent zrobily z okecia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście, że to bzdura. Tylko bezczelnie dobre samopoczucie Prezesa Portu lotniczego Świdnik, faceta nie wiadomo skąd i WiceMarszałka Sobczaka wmawia nam wielki sukces. A ja mowię, wielka klapa.Ttylko dlaczego miasto Lublin będzie musiało dopłacać kilkadziesiąt milionów złotych rocznie (ok. 40 mln.) by jako największy udziałowiec solidarnie pokrywać stratę bilansową. Panie Prezydencie Miasta czas szybko wyprzedawać akcje, niech Marszałkowski martwi się sam o swój durny i poroniony pomysł. Pozdrawiam Dr. ekonomii pracujący dla portu Lotniczego w Balicach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a jesli bedzie droga do wawki dobra i kolej z wawki pod sam terminal ... to warszawiaki bedą smigali z LBN ... bo niestety na okęciu opłaty lotniskowe od kilku lat rosną i rosną i już nie są to atrakcyjne dla tanich linii
Zaloguj się, aby oddać głos
0
z Rzeszowa odlatuje samolot do Warszawy i do frankfurtu ( 70 osobowy , ale to nie znaczy , że leci 70 osó. przyloty też ą dwa z Warszawy i Frankfurtu. Bydgoszcz też ma ze 2 samoloty dziennie. jeżeli w Lublinie ma być 500 tysięcy - to panowie prezesi nie kupować Volvo tylko 2 albo 3 samoloty ( albo leasing ). tak zaczynały poważne linie lotnicze. i na wożeniu pasażerów można dopiero zarobić, a nie na opłatach lotniskowych ,biletach parkingowych i kiełbaskach w bufecie P.S. ale prezesowi Muszyńskiemu rura trochę zmiękła, bo wcześniej bredził coś nawet o milionie pasażerów !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
taki tammm napisał:
a jesli bedzie droga do wawki dobra i kolej z wawki pod sam terminal ... to warszawiaki bedą smigali z LBN ... bo niestety na okęciu opłaty lotniskowe od kilku lat rosną i rosną i już nie są to atrakcyjne dla tanich linii
dokąd to będą śmigali ? po kilku latach może być 3 samoloty dziennie . góra. i to nie w dowolny kierunek świata, tylko na zmywaki do Angli, i na wysługiwanie się szkopom. poczytaj mój dalszy wpis ( Rzeszów, Bydgoszcz - gdzie latają )
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jon napisał:
dokąd to będą śmigali ? po kilku latach może być 3 samoloty dziennie . góra. i to nie w dowolny kierunek świata, tylko na zmywaki do Angli, i na wysługiwanie się szkopom. poczytaj mój dalszy wpis ( Rzeszów, Bydgoszcz - gdzie latają )
Z Rzeszowa można polecieć do Warszawy, Frankfurtu, Londynu, Barcelony, Dublina, East Midlans, Bristolu i Birmingham. Planowane jest przywrócenie lotów do Gdańska i USA
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeżeli nawet jestem sceptykiem to i tak ktoś mnie w wała robi ! No bo jak to jest ? Lotnisko w budowie a dopiero teraz jakieś ciule robią analizy rzekomo uzasadniające celowość inwestycji ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
oho już rzeszowiaki szczekają.W życiu bym nie skorzystała z waszego lotniska,na szczęście Okęcie jest blisko.Zawsze uważałam że te małe lotniska to bzdura,a wystarczyło by wybudować porządna szosę do Wawy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
andy napisał:
Z Rzeszowa można polecieć do Warszawy, Frankfurtu, Londynu, Barcelony, Dublina, East Midlans, Bristolu i Birmingham. Planowane jest przywrócenie lotów do Gdańska i USA
Do Bristolu już nie latają (a przynajmniej nie tanie linie) - bo zwyczajnie im się nie opłaca. Bristol i Birmingham dzieli raptem 200km i angielską autostradą dystans ten jest do pokonania w 1,5h. Największy minus portu w Świdniku to jak na razie brak zapowiedzi tanich przewoźników - a bez tego nie ma szans na jakikolwiek większy ruch na lotnisku. Jeśli bilet zmiast kilkuset zł będzie kosztował 1000zł i więcej - to i tak opłaci się dojechać do Rzeszowa albo Wawy. A lokalnych byznesmenów i ich podróże służbowe w rejony świata i Europy, w lubelskim można na palcach policzyć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
anty napisał:
oho już rzeszowiaki szczekają.W życiu bym nie skorzystała z waszego lotniska,na szczęście Okęcie jest blisko.Zawsze uważałam że te małe lotniska to bzdura,a wystarczyło by wybudować porządna szosę do Wawy.
Nie taka bzdura. Sama tak uważałam dopóki nie zaczęłam korzystać z lotniska w Rzeszowie. Jest całkiem spoko (a wiem co mówię, bo latałam też z dużych lotnisk w US, Denver, Chicago, Seattle). A przede wszystkim dojazd, mimo większej odległości niż do Wawy - jest stokroć lepszy, w 2,5h jest się na lotnisku bez większych opoźnień. Do Warszawy, jak chce się mieć pewność, że się dotrze na czas - trzeba sobie dać dużo większy zapas czasu. I nie chodzi tu tylko o drogę, ale o korki w samej stolicy, kiepsko oznakowany dojazd, poszukiwanie miejsca parkingowego, nielogiczne oznakowanie terminali i hali wylotów. Na żadnym dużym, amerykańskim lotnisku (a same terminale mają hektary powierzchni) nigdy się nie zgubiłam. Na Okęciu mimo raptem li i jedynie dwóch terminali, zawsze czuję się skonfudowana.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mam nadzieje, ze w tych 80-90 procentach kierunkow wybieranych przez pasazerow z lubelszczyzny bedzie takze Szkocja! Wielka Brytania to przeciez nie tylko Anglia i czesc Irlandii. W Szkocji mieszka bardzo duzo ludzi z lubelszczyzny i zyczyliby sobie a takze ich rodziny, polaczenia z Edynburgiem lub z Glasgow.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No czekam na bezpośrednie połączenie z Francją: Paryżem czy Lyonem a tu cisza ... Może jakiś tańszy przewoźnik ... hm
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak bedzie do Mediolanu, to bede latał trzy razy w roku a rodzinka bedzie przylatywala do Polski jeszcze wiecej. Bo jazda do warszawy to masakra i drogo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak można tak zmyślone bzdury podawac do prasy???.Identyczne podawano przed planowaną budową lotniska w Niedzwiadzie!Kampanijna bezczelność sięga zenitu.Smutna prawda wisi w powietrzu:będzie region dopŁacał,KWESTIA TYLKO ILE???Ale o to już pp.Muszyński i Sobczak nie będa się martwili ,bo już ich nie będzie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bessie napisał:
Do Bristolu już nie latają (a przynajmniej nie tanie linie) - bo zwyczajnie im się nie opłaca....
Przestań bzdury pisać. W ub. tgodniu przleciałem do Rzeszowa z Bristolu Ryanairem i wracam tą samą drogą. Rynair lata do Bristolu ponadto z Gdańska, Katowic, Wrocławia, Poznania i Szczecina a easJet z Krakowado Bristolu i Warszawy. Po co wprowadzasz ludzi w błąd? Do Bristolu lata z LBN sporo ludzi. Jak nie będzie połączenia ze Świdnika trzeba bedzie dawać zarabiać innym lotniskom.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale BZDURY KTOŚ WYPISUJE............................................................................................................
Zaloguj się, aby oddać głos
0
andy napisał:
Z Rzeszowa można polecieć do Warszawy, Frankfurtu, Londynu, Barcelony, Dublina, East Midlans, Bristolu i Birmingham. Planowane jest przywrócenie lotów do Gdańska i USA
tylko do Warszaw i Frankfurtu są codzienne loty, do pozostałych miast - sporadyczne, czyli góra 2 razy w tygodniu, tak, że ruch jest symboliczny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: