Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Przedstawiciele lubelskiej spółki wierzą, że po 2 latach działania lotnisko w Świdniku będzie obsługiwać 500 tys. podróżnych rocznie. Czwarty rok działalności ma się zamknąć milionem odprawionych pasażerów. – To nierealne – ocenia Paweł Cybulak, redaktor naczelny portalu pasazer.com. Patrząc na podobne porty, wielkim sukcesem będzie, jeśli w pierwszych latach Świdnik obsłuży 100 do 200 tys. pasażerów rocznie. Plany zarządu spółki i rzeczywistość to dwa różne światy. Bez przyciągnięcia tanich linii, transportu cargo i dochodów z działalności poza lotniczej, nie ma szans na szybki rozwój" .... pewnie Spółka zrobiła takie badania rynku z których wynika, że wszyscy będą latali na okrągło i to liniami regularnymi, które są często o 30 - 50 - 100 % droższe od tanich linii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale jaja, chyba sie ludziom z pll pomyliła kolejność. Najpierw rozpoczynają inwestycje a później robią badania czy rozpoczęta bardzo droga inwestycja będzie opłacalna i po ilu latach stanie sie rentowna. Sprawia to wrażenie że coś jest nie tak, czyżby stanowiska wysokopłatne w pll to była nagroda dla kolesi partyjnych, i czy to jest nie jest jednym z głównych celów powołania takiej firmy? Prezesi mają do dyspozycji Volvo to mogli by sie przejechać do Warszawy, Rzeszowa i spytać dokąd lecą Lubelacy. ____ "..Dostajemy za tego misia, jako konsultanci 20% ogólnej sumy kosztów i już. Więc im on jest droższy, ten miś tym... no? Koniaczek?..."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkancy Lubelszczyzny oraz budowniczowie Portu lotniczego róbmy swoje jak śpiewał MłYNARSKI wiedza i plany nie lubią poklasku Pożyjom - Uwiedim .Poznan nie zazdrosci Lublinowi natomiast Rzeszowek i .W..........tak -.Dopóki lotnisko nie zostanie oddane do uzytku nalezy wstrzymać oddech .Budować drogi dojazdowe do Lotniska od Tomaszowa Hrubieszowa Zamoscia Bilgoraja Janowa Lubelskiego ,Kraśnika itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję połączenie do Lizbony jakąś tanią linią, bo w innym wypadku zostaje tylko megadrogi TAP/LOT z W-wy. A tak połączyło by się dwa odległe krańce UE :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
KAMA napisał:
Mam nadzieje, ze w tych 80-90 procentach kierunkow wybieranych przez pasazerow z lubelszczyzny bedzie takze Szkocja! Wielka Brytania to przeciez nie tylko Anglia i czesc Irlandii. W Szkocji mieszka bardzo duzo ludzi z lubelszczyzny i zyczyliby sobie a takze ich rodziny, polaczenia z Edynburgiem lub z Glasgow.
– Jesteśmy w stanie zaspokoić zapotrzebowanie na 80–90 proc. kierunków wybieranych przez lubelskich pasażerów. Grzegorz Muszyński, prezes PLL. Okęcie obługuje loty w kilkadziesiąt stron świata. trzymamy za słowo panie prezesie. kiedy ma być ten milion ? bo nie doczytałem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wielkopolanin napisał:
Mieszkancy Lubelszczyzny oraz budowniczowie Portu lotniczego róbmy swoje jak śpiewał MłYNARSKI wiedza i plany nie lubią poklasku Pożyjom - Uwiedim .Poznan nie zazdrosci Lublinowi natomiast Rzeszowek i .W..........tak -.Dopóki lotnisko nie zostanie oddane do uzytku nalezy wstrzymać oddech .Budować drogi dojazdowe do Lotniska od Tomaszowa Hrubieszowa Zamoscia Bilgoraja Janowa Lubelskiego ,Kraśnika itd.
Rzeszowek nie zazdrości, Rzeszowek się rozwija w następnym roku będzie autostrada A4 gruntownie rozbudowany port lotniczy, strefy ekonomiczne i prężnie działa Dolina Lotnicza, nie ma co porównywać z Lublinem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
proponuję lot ze swidnika do bristolu, do Bristolu lata bardzo dużo ludzi,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jagoda napisał:
proponuję lot ze swidnika do bristolu, do Bristolu lata bardzo dużo ludzi,
ilu ? 30, 40 ? to nie jest dużo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj Rzeszowku,daj sobie coś na uspokojenie,już tacy nudni i śmieszni jesteście z tymi przechwałkami.Przypomina mi to ś.p.sąsiadkę która uważała że w całej Polsce nie ma tak świetnego dentysty jak w Rzeszowie (potem się okazało że ściśle chodziło o jakiś Sokołów).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PS.A nawet jeśli wam wybudują tą autostradę to bardzo się cieszę,będziecie bulić za przejazdy.w takiej sytuacji lepsze są ekspresówki:):)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z powaga o lotnisku LUBLIN-czy tania linia WIZZair brana jest pod uwage?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Assan napisał:
Z powaga o lotnisku LUBLIN-czy tania linia WIZZair brana jest pod uwage?
z tego co pamiętam , to prezes Muszyński głównie stawiał na regularnych przewoźników, a nie jakieś tanie linie. P.S. podobno jesienią ma podpisywać pierwsze umowy z przewoźnikami . dyrektor Lufthansy stwierdził w wywiadzie, że nie rozmawiał z żadnym przedstawicielem portu Lublin. nie jest zainteresowany. ale z Rzeszowa np. jest jeden kurs, chyba dziennie do Frankfurtu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
interesuje mnie czy będą loty do Forli we Włoszech z Wizzair?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ania napisał:
interesuje mnie czy będą loty do Forli we Włoszech z Wizzair?
naturalnie ! i do kilkudziesięciu innych włoskich miast
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ania napisał:
interesuje mnie czy będą loty do Forli we Włoszech z Wizzair?
informacja z sieci; 14 listopada Katowice zyskają bezpośrednie połączenia lotnicze z Gdańskiem i Rzeszowem. Będą to pierwsze połączenia z Pyrzowic do innych portów regionalnych. Dotąd w komunikacji krajowej port miał jedynie połączenie z Warszawą. ...Jego zdaniem, choć połączenie do Gdańska z pewnością będzie bardziej obłożone w sezonie letnim, także zimą nie powinno brakować osób podróżujących w tym kierunku. W okresie zimowym trasa będzie obsługiwana 18-osobowym samolotem Jetstream 32, latem – większym samolotem ATR. takie są realia na rynku przewozów lotniczych w Polsce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...