"Przedstawiciele lubelskiej spółki wierzą, że po 2 latach działania lotnisko w Świdniku będzie obsługiwać 500 tys. podróżnych rocznie.
Czwarty rok działalności ma się zamknąć milionem odprawionych pasażerów.
– To nierealne – ocenia Paweł Cybulak, redaktor naczelny portalu pasazer.com.
Patrząc na podobne porty, wielkim sukcesem będzie, jeśli w pierwszych latach Świdnik obsłuży 100 do 200 tys. pasażerów rocznie.
Plany zarządu spółki i rzeczywistość to dwa różne światy.
Bez przyciągnięcia tanich linii, transportu cargo i dochodów z działalności poza lotniczej, nie ma szans na szybki rozwój"
.... pewnie Spółka zrobiła takie badania rynku z których wynika, że wszyscy będą latali na okrągło i to liniami regularnymi, które są często o 30 - 50 - 100 % droższe od tanich linii.
|
|
Ale jaja, chyba sie ludziom z pll pomyliła kolejność. Najpierw rozpoczynają inwestycje a później robią badania czy rozpoczęta bardzo droga inwestycja będzie opłacalna i po ilu latach stanie sie rentowna. Sprawia to wrażenie że coś jest nie tak, czyżby stanowiska wysokopłatne w pll to była nagroda dla kolesi partyjnych, i czy to jest nie jest jednym z głównych celów powołania takiej firmy? Prezesi mają do dyspozycji Volvo to mogli by sie przejechać do Warszawy, Rzeszowa i spytać dokąd lecą Lubelacy.
____
"..Dostajemy za tego misia, jako konsultanci 20% ogólnej sumy kosztów i już. Więc im on jest droższy, ten miś tym... no? Koniaczek?..."
|
|
Mieszkancy Lubelszczyzny oraz budowniczowie Portu lotniczego róbmy swoje jak śpiewał MłYNARSKI wiedza i plany nie lubią poklasku Pożyjom - Uwiedim .Poznan nie zazdrosci Lublinowi natomiast Rzeszowek i .W..........tak -.Dopóki lotnisko nie zostanie oddane do uzytku nalezy wstrzymać oddech .Budować drogi dojazdowe do Lotniska od Tomaszowa Hrubieszowa Zamoscia Bilgoraja Janowa Lubelskiego ,Kraśnika itd.
|
|
Proponuję połączenie do Lizbony jakąś tanią linią, bo w innym wypadku zostaje tylko megadrogi TAP/LOT z W-wy. A tak połączyło by się dwa odległe krańce UE :-)
|
|
– Jesteśmy w stanie zaspokoić zapotrzebowanie na 80–90 proc. kierunków wybieranych przez lubelskich pasażerów. Grzegorz Muszyński, prezes PLL. Okęcie obługuje loty w kilkadziesiąt stron świata. trzymamy za słowo panie prezesie. kiedy ma być ten milion ? bo nie doczytałem |
|
Rzeszowek nie zazdrości, Rzeszowek się rozwija w następnym roku będzie autostrada A4 gruntownie rozbudowany port lotniczy, strefy ekonomiczne i prężnie działa Dolina Lotnicza, nie ma co porównywać z Lublinem |
|
proponuję lot ze swidnika do bristolu, do Bristolu lata bardzo dużo ludzi,
|
|
ilu ? 30, 40 ? to nie jest dużo |
|
Oj Rzeszowku,daj sobie coś na uspokojenie,już tacy nudni i śmieszni jesteście z tymi przechwałkami.Przypomina mi to ś.p.sąsiadkę która uważała że w całej Polsce nie ma tak świetnego dentysty jak w Rzeszowie (potem się okazało że ściśle chodziło o jakiś Sokołów).
|
|
PS.A nawet jeśli wam wybudują tą autostradę to bardzo się cieszę,będziecie bulić za przejazdy.w takiej sytuacji lepsze są ekspresówki:):)
|
|
Z powaga o lotnisku LUBLIN-czy tania linia WIZZair brana jest pod uwage?
|
|
z tego co pamiętam , to prezes Muszyński głównie stawiał na regularnych przewoźników, a nie jakieś tanie linie. P.S. podobno jesienią ma podpisywać pierwsze umowy z przewoźnikami . dyrektor Lufthansy stwierdził w wywiadzie, że nie rozmawiał z żadnym przedstawicielem portu Lublin. nie jest zainteresowany. ale z Rzeszowa np. jest jeden kurs, chyba dziennie do Frankfurtu |
|
interesuje mnie czy będą loty do Forli we Włoszech z Wizzair?
|
|
naturalnie ! i do kilkudziesięciu innych włoskich miast |
|
informacja z sieci; 14 listopada Katowice zyskają bezpośrednie połączenia lotnicze z Gdańskiem i Rzeszowem. Będą to pierwsze połączenia z Pyrzowic do innych portów regionalnych. Dotąd w komunikacji krajowej port miał jedynie połączenie z Warszawą. ...Jego zdaniem, choć połączenie do Gdańska z pewnością będzie bardziej obłożone w sezonie letnim, także zimą nie powinno brakować osób podróżujących w tym kierunku. W okresie zimowym trasa będzie obsługiwana 18-osobowym samolotem Jetstream 32, latem – większym samolotem ATR. takie są realia na rynku przewozów lotniczych w Polsce |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|