Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przedszkole Nr 3 w Świdniku - zapraszam do dyskusji wszystkich zainteresowanych

Utworzony przez Gość, 14 lutego 2013 r. o 18:01
blady strach w przedszkolach, walka o dzieci, brak chętnych, nauczyciele do zwolnienia?
Odpowiedz
Ktorzy nauczyciele do zwolnienia?
Odpowiedz
A J...a znowu sieje porutę. Brak znajomości prawa skończy się albo w pierdlu albo na ulicy. Zamiast dyrektorki przedszkolem rządzi zawistna intendentka i księgowa co w godzinach pracy obrabia kilka prywatnych firm.   
Odpowiedz
To co robi dyrektorka???
Odpowiedz
powinni zamknac to przedszkole  albo wymienic kadre  to sie w głowie niemiesci co tam sie dzieje 
Odpowiedz
kiedy konkurs????
Odpowiedz
Może porozmawiamy o żywieniu dzieci w placówkach świdnickich :) Wanda
Odpowiedz
ktoś powinien zainteresować  się wagą wydawanych posiłków, i jakością  ( bułka i mąka w kotletach zamiast mięsa lub ryby)
Odpowiedz
ktoś powinien zainteresować  się wagą wydawanych posiłków, i jakością  ( bułka i mąka w kotletach zamiast mięsa lub ryby)
ciekawe kto dba o galerie zdjec. Marna, nieprawdaż??? Nie widze na żadnym mojego dziecka!!!
Odpowiedz
Oglądałem tę galerię. No fakt, ostatnio nawet dyrektorka z p. Szydło. Czyzby bonus na następną kadencję??? A w ogóle prawie na każdym zdjęciu DYREKTORKA!!! Boze, a moze by tak dzieci fotografowac, bo naprawde nie ma na co patrzec.
Odpowiedz
E, idzie zmiana. Tylko czy na lepsze? Nowa dyrektorka bez żadnego doświadczenia w pracy w przedszkolu. Będzie poletko doświadczalne A stara będzie chora od września? Bo ponoć wybiera się na urlop zdrowotny. A podatnicy zapłacą
Odpowiedz
Buuuuuu, nikt mnie nie chce, co robić, co robić? Eeeeeee, pójdę na urlop zdrowotny.
Odpowiedz
The garage harden with the most water stephen curry shoes second seek to return to the union Many teams interested in.Tour of the boots, Mita Sneakers x adidas Consortium Seeulate adidas Consortium of "World Tour" cruise Tour came to Japan, the second stop, they hand in hand of Japan's leading shops Mita Sneakers.Awesome shoes, my world, my shoes.Good times, good life. Adidas Tubular
Odpowiedz
The garage harden with the most water stephen curry shoes second seek to return to the union Many teams interested in.Tour of the boots, Mita Sneakers x adidas Consortium Seeulate adidas Consortium of "World Tour" cruise Tour came to Japan, the second stop, they hand in hand of Japan's leading shops Mita Sneakers.Awesome shoes, my world, my shoes.Good times, good life. ultra boost adidas
Odpowiedz
The garage harden with the most water stephen curry shoes second seek to return to the union Many teams interested in.Tour of the boots, Mita Sneakers x adidas Consortium Seeulate adidas Consortium of "World Tour" cruise Tour came to Japan, the second stop, they hand in hand of Japan's leading shops Mita Sneakers.Awesome shoes, my world, my shoes.Good times, good life. ultra boost
Odpowiedz
The garage harden with the most water stephen curry shoes second seek to return to the union Many teams interested in.Tour of the boots, Mita Sneakers x adidas Consortium Seeulate adidas Consortium of "World Tour" cruise Tour came to Japan, the second stop, they hand in hand of Japan's leading shops Mita Sneakers.Awesome shoes, my world, my shoes.Good times, good life. ultra boost
Odpowiedz
The garage harden with the most water stephen curry shoes second seek to return to the union Many teams interested in.Tour of the boots, Mita Sneakers x adidas Consortium Seeulate adidas Consortium of "World Tour" cruise Tour came to Japan, the second stop, they hand in hand of Japan's leading shops Mita Sneakers.Awesome shoes, my world, my shoes.Good times, good life. ultra boost uncaged
Odpowiedz
He led the warriors defense strategy is at Treasury.To the garage stephen curry shoes with the ball without the ball, the clippers defense attaches great importance to the level in the league is highest, however, the warriors now have so many offensive firepower, put too much focus on database is too not reality, but also can't obtain good effect.How ultra boost adidas both good durant, Thompson, even the threat of green, this is the problem, the clippers to consider every opponent's problems is the league. For the past 4 years, lebron 10 soldier wade's point of view is still not changed, even this year history of James led the cavaliers take team's first NBA championship."Last season, not just me, everyone saw lebron's performance, he is close, yeezy boost 350 v2 that's for sure," wade said.
Odpowiedz
Recently, the Chicago bulls star dwyane wade proposed "lebron can't beyond Jordan" point of view, stephen curry shoes and caused the debate of the fans.Accordingly, fox sports decided to reorder 25 big star in NBA history.In the list, Michael Jordan is the highest, and lebron James has ranked second.In addition, o 'neill fourth, fifth Duncan, kobe Bryant ranked 12th.The active player besides lebron, adidas ultra boost but that wade (17), dirk nowitzki (21) and Kevin durant (22).The two successive MVP Stephen curry is not selected.The following is a detailed list.
Odpowiedz
Strona 9 z 9

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...