Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przy lotnisku Lublin może powstać terminal cargo

Utworzony przez Gość, 12 lutego 2014 r. o 07:13 Powrót do artykułu
cargo powinno powstać nie przy lotnisku a w lotnisku, może wówczas byłby jakiś ruch na nim
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy myslący wie ze te lotnisko nie ma zadnego sensu- już biznesmani lecą ale nie mogą dolecieć. Wszystko dla propagandy skucesu a w rzeczywistości to pryszcz na d..pie, za który muszą płacić podatnicy czyli my. Cargo ma sens i powinno powstać. Docelowo powinno to być główne zadanie tego śmiesznego lotniska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Biznes plan był -Lotnisko ma przynosić zysk.Menagerowie wzieli duże premie.Teraz chcaterminal.To słuszna sprawa.Wokół Lublina jest dużo buraków do transportu do Cukrowni w Ropczycach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przy lotnisku Lublin może powstać terminal cargo. Trwają rozmowy z dwoma firmami, które miałyby wyłożyć pieniądze na ten cel, a później świadczyć usługi lotniczego transportu towarów. W kolejce do budowy czeka już bocznica kolejowa dla pociągów dowożących towary na lotnisko."   ... transport towarów drogą lotniczą (cargo) to ledwo promil całego transportu w Polsce. Firmy nie przewożą towarów samolotami, bo im się to po prostu nie opłaca.   Marzenia, że cargo uzdrowi Lublin Airport to mrzonki. I tak prawie nikt nie będzie z tego korzystał.     Cytuję : "Lotnicze cargo boryka się z wieloma problemami : - kiepski stan infrastruktury lotniskowej - za małe płyty postojowe i terminale - za krótkie pasy startowe i trudno do nich dojechać. - wysokie stawki za fracht   Prawie cały polski rynek lotniczy osadzony jest w warszawskim Okęciu (obsługuje 70 % wszystkich transportów cargo, Katowice z 15 % przesyłek, Gdańsk z 6 % przesyłek).   Obecnie z usług cargo korzystają przede wszystkim dostawcy części samochodowych i samolotowych. W przypadku sprzętu RTV i AGD, preferowane są inne rozwiązania, np. transport morski czy kolejowy, bowiem artykuły te nie muszą być dostarczane w trybie natychmiastowym, a transportowanie ich drogą powietrzną znacznie zwiększyłoby koszty transportu. Wysokie ceny, jakie wiążą się z transportem lotniczym, również przyczyniają się do małej popularności tego środka transportu. Wciąż obserwowany wzrost cen paliw nie wpłynie korzystnie na rynek lotniczy w najbliższych latach."   Taniej i efektywniej jest zrobić to za pomocą TIR-ów lub kolei. Ta bocznica kolejowa to już chyba lepszy pomysł.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z wyjątkiem 2-3 lotnisk w Polsce , pozostałe przewożą śladowe ilości ładunków cargo, wiec nie ośmieszajmy się lepiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skąd ten cytat?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"... ku$#a z tym cargiem i cargiem" A ten cytat skąd? =]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak od razu kupić ze 100 samolotów i zrobić lubelską linię lotniczą?? Wtedy by coś z tego lotniska latało. Co za pierdoły wymyślają, najpierw chcieli port bo żekomo miałobyć 500tys pasażerów. Teraz Cargo ma uzdrowić. Uzdrowić ich mogą tylko TWORKI. Niech ktoś weźmie kalkulator i podliczy tą inwestycje. I nie pozwoli dalszych głupot robić i marnować publiczne pieniądze. Lotnisko nie powoduje rozwoju i tworzenia nowych miejsc pracy jak to propaganda sukcesu wciskała ludziom tylko generowanie bardzo dużych kosztów. Lotnisko to luksus a z luksusu korzysta siee wtedy jak jest kogoś na to stać. W naszym grajdole zamykaja zakłady pracy a tu mżonki o uzdrowicielskim cargo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
HEHE , zarząd lotniska jak widzę już odleciał i to w kosmos, czyli mamy w Świdniku kosmodrom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Analizy takie same jak w przypadku ruchu pasażerskiego, czyli wzięte z komsmosu. Ktoś jeszcze chce troche kasy wyciągnąć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnicze cargo bez rewelacji - logistyka.pb.pl   Transport lotniczy cargo w Polsce - fracht.pl      
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak od razu kupić ze 100 samolotów i zrobić lubelską linię lotniczą?? 
Nie trzeba robić. Lubelska linia już jest, ale ma bazę w Katowicach.   exin.pl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
AKCJA ZBIERANIA PODPISÓW W SPRAWIE PRZYSPIESZENIA BUDOWY CAŁEGO ODCINKA S19! Zapraszamy! petycjeonline.com/s_19 elsis.pl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a może w Świdniku powstanie jeszcze port morski dla wielkich kontenerowców. Transport produkcji z naszego regiony np. do Chin by był bardzo tani bo export tam wali drzwiami i oknami . Jestem za budową wszelkiego rodzaju ułatwień komunikacyjnych portów morskich, kosmicznych, czy nawet kolei górskiej bo może stawiać teraz na turystykę hehe :)    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja bym się skupił jednak na ruchu osobowym i to na trasach Lublin-Hrubieszów, Lublin-Włodawa oraz Lublin-Warszawa i Lublin-Wrocław - z tych pierwszych destynacji importujemy maturzystów, a tymi drugimi eksportujemy wykształcone u nas kadry - ten mechanizm działa od lat i gwarantuje overbooking (zamawianie większej ilości biletów niż dostępna). No chyba, że traktujemy tych ludzi jak buraki to wtedy można to nazwać cargo - nawet agrocargo...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tym roku są wybory i w ramach martadeli wyborczej wybudować port oceaniczny i kosmodrom.Kontenery będą przypływać do Lublina ,a my odprawiać je będziemy w kosmos. To pewnie przyniesie zyski .Pierwszy przelot powinni mieć zapewniony decydenci budowy  "lotniska Lublin" Słuzby kontrolerów lotniczych niech bezpiecznie naprowadzają bociany wracające do Polski i racjonalnie je kierują w rózne kierunkiPolski
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Weź młotek człowieku, jak największy i stuknij się nim w łeb. Nic tylko psioczyć potraficie w tym Kozim Grodzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Weź młotek człowieku, jak największy i stuknij się nim w łeb. Nic tylko psioczyć potraficie w tym Kozim Grodzie.
Lepiej psioczyć niż idiotycznie w cuda wierzyć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie ma to jak się wypowiadać nie znając się na temacie. Otóż wszystkie lotniska w Polsce i w Europie, które dochodziły do renotwności posiadają cargo. A w PL bez cargo nie ma szans na rentowność, na lubelszczyźnie nie mieszkają miliarderzy by co dziennie latać po europie jak taksówką po mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy myslący wie ze te lotnisko nie ma zadnego sensu- już biznesmani lecą ale nie mogą dolecieć. Wszystko dla propagandy skucesu a w rzeczywistości to pryszcz na d..pie, za który muszą płacić podatnicy czyli my. Cargo ma sens i powinno powstać. Docelowo powinno to być główne zadanie tego śmiesznego lotniska
taki tam do takiegoTAM:   Lotnisko w Świdniku ma sens zarówno pasażerskie, jak i towarowe. W tej części Polski była przez wiele lat "biała plama" na mapie lotniczej między Warszawą a Rzeszowem. To lotnisko powinno przetrwać i rozwijać się. Fakt, że powstało trochę za późno, ale to już inna bajka. To zdecydowanie można przypisać nieudolności władz miasta i województwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...