Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PZL-Świdnik dostanie zlecenie na śmigłowce morskie dla polskiego wojska

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 stycznia 2017 o 08:45 Powrót do artykułu
co oni robią kupują polskie ? Przecież francuskie lepsze , mimo że trochę droższe (o eksploatacji ,serwisie , itd. nie mówimy).A jakie poważanie byśmy mieli w Europie.To ja pisałem ,leming.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
W praktyce to będzie tak: Przywiozą gotowe, oblatane, pomalowane. W S. zamontują łopaty wirnika i śmigło potem 10 minut lotu i będą "polskie".
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Złom do odbioru od augustywestland za 30 lat z poślizgiem ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten złom to najlepszy śmigłowiec morski, do tego bardzo młoda konstrukcja która była modernizowana dopiero kilka razy.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Najpierw niech zrobią to co mieli skończyć w tamtym roku.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
I rewelacyjne wiadomości. Tyle że AW101 obletywany i robiony jest w U.K. . Świdnik to tylko robi do niego górę,rampe i drzwi. Ot taka ciekawostka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przetestuje się te morskie śmigłowce nad Zalewem Zemborzyckim albo nad Jeziorkiem Firlej i będzie git!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Węgrzy nic nie zaoferowali?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zakup śmigłowców aw101 jest dla polski bardzo dobrą wiadomością. ten śmigłowiec jest w czołówce 10 najlepszych śmigłowców na świecie  ***s://centramic.com/top-10-fastest-helicopters-world
Zaloguj się, aby oddać głos
1
***s://centramic.com/top-10-fastest-helicopters-world
Zaloguj się, aby oddać głos
1
czy na pewno zakupienie smiglowcow bez przetargu i bez zadnego offsetu jest dla nas korzystniejsze?aw to dobry smiglowiec ,blackhawk w tej silniejszej militarnej i unowoczesnionej wersji [jesli taka otrzymamy] tez spelni swoja role jednak francuzi za te 13 miliardow oferowali nam tyle samo w offsecie .przez rok negocjowalismy warunki aby na koncu stwierdzic ze sa zbyt male a tu lekka reka odpuszczamy kilkanascie miliardow zlotych dla celow politycznych bo gospodarczo nie ma to zadnego uzasadnienia i dalej mowimy o obcym kapitale o obcym produkcie.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
A dokładnie jaki offset proponował nam Airbus? Ceny, nie wiem skąd były te skoki w ilościach i cenach. Na końcu wyszło mniej za więcej
Zaloguj się, aby oddać głos
1
najlepszy z możliwych, ze względu na potrzeby jakie mamy na morzu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ty chyba wiesz, że AW 101 produkowany jest w zakładach AW w Anglii i nk\t normalny nie otworzy montowni dla 6-8 heli.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
AW 101 z rodowodem nie wiele mniejszym od Pumy jest niby młodą konstrukcja. dobre.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
asdf napisał:
AW 101 z rodowodem nie wiele mniejszym od Pumy jest niby młodą konstrukcja. dobre.
Data oblotu 1987 rozpoczęcie produkcji w 1997 czyli najstarsze śmigłowce mają 19 lat, pierwsza puma została wyprodukowana w 1968 naucz się korzystać z wikipedii de *ilu. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tbs napisał:
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę.
NIe no śmigłowiec 20 letni który w projekcie w koncepcji powstania miał wpisane że jego głownym ośrodkiem działania będzie morze, nie ma certyfikatu. Gratuluje braku mózgu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę. Akweny z definicji są wodne.  Dołączam się do gratulacji poprzednika. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odnośnie dostania certyfikatu do latania nad akwenem wodnym. Mylicie konstrukcje, te "problem" tyczył się maszyny AW149 a nie AW101. Tyczył się bo na początku tamtego roku maszyny uzyskała wszystkie potrzebne certyfikaty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: