Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ryanair stawia na konkurencyjne dla Świdnika lotnisko: Modlin podetnie nam skrzydła

Utworzony przez ostoja, 20 października 2011 r. o 06:22
Jak na razie, to lubelskie nie znalazło kasy na: drogi, kolejowe lub autobusowe połaczenia z Wwy; te loty beda jak dla płemieła, do zony dla parlamentarzystow -za podatników pieniądze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potrzebne to lotnisko jak zającowi dzwonek, pieniądze wywalone psu w d..ale bedzie pustostan i skarbonka do utrzymania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kretyni i deb***e!!! Wynocha z tego forum!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to kolejne wsadzone pieniądze w du... proponuję w każdej gminie lotnisko i autostradę do nieba
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o masakra. skąd Wy bierzecie pomysły na te durne artykuły? może jeszcze będziecie mieć pretensje do lotniska w Berlinie, bo zabiera ruch międzynarodowy temu wspaniałemu terminalowi ze Świdnika?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no właśnie stąd ze nie myślą wcześniej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będzie lotnisko to bedzie szansa że jakiś poważny biznes zawita do Lublina. Niestety, ale do takiej dziury nikt nie będzie jechał z Wa-wy trzy godziny samochodem żeby tu inwestować, bo inne miasta oferują znacznie lepsze połączenia ze światem. No ale tego nie zrozumie żaden urzędnik, który całe życie pracuje na ciepłej posadzie u wujka za plecami....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hmmm jesli nie bedzie tanich lini lotniczych to lotnisko w swidniku nie bedzie miało najmniejszego sensu. latać z niego bedą bogacze z lublina ale ich jest niestety nie za duzo. fakt marszałek zrobi sobie zdjęcie z samolocikiem moze nawet na tle lotniska. pełowski urzedasy bedą sie puszyć ale i tak g...no z tego :-(.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Lotnisko w Świdniku ma być gotowe jesienią przyszłego roku. – Rozmawiamy z kilkudziesięcioma przewoźnikami – Piotr Jankowski (rzecznik spółki PLL). – Wiosną ujawnimy konkretne ustalenia. Przedstawiciele PLL zapewniają, że połączeniami ze Świdnika zainteresowane są zarówno tanie, jak i tradycyjne linie lotnicze. Nie wiadomo jednak, czy udało się już dojść do porozumienia choćby z jednym przewoźnikiem. Na podstawie badań MilwardBrown SMG/KRC (na które powołał się w połowie tego roku Port Lotniczy Lublin) 300 tys. mieszkańców naszego regionu zechce skorzystać ze świdnickiego lotniska w pierwszym roku jego działalności. Jednak według ekspertów z portalu pasazer.com, sukcesem będzie, jeśli w pierwszych latach Świdnik obsłuży 100 do 200 tys. pasażerów rocznie. I nie wiadomo, jak na ruch pasażerski wpłynie tanie latanie z Modlina"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pod uwagę brane są także tanie linie lotnicze. A to dobre - tylko pod uwagę??? Bez tanich linii można budowę zakończyć już dzisiaj bo i tak nikt nie będzie latał Lotem czy Lufthansą, a wszyscy wybiorą Ryanaira z Modlina czy Jasionki Jedyny sens istnienia tego lotniska to tanie linie. Dziwne, że trudno to zrozumieć. A poza w Ryanairach latających na wyspy irlandczyków można liczyć na palcach jeden ręki. W 90% tymi liniami latają polacy, oczywiście również z lubelszczyzny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
m.ak.s napisał:
Będzie lotnisko to bedzie szansa że jakiś poważny biznes zawita do Lublina. Niestety, ale do takiej dziury nikt nie będzie jechał z Wa-wy trzy godziny samochodem żeby tu inwestować, bo inne miasta oferują znacznie lepsze połączenia ze światem. No ale tego nie zrozumie żaden urzędnik, który całe życie pracuje na ciepłej posadzie u wujka za plecami....
naprawdę zainteresowanego biznesmana nic nie odstraszy. do firmy ( w Lublinie ) piszącej programy do urządzeń mobilnych , potrafi przylecieć biznesman z dalekiego wschodu na Okęcie i jechać 3 godziny samochodem do Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lufthansa na pewno nie będzie latać. British Airways, Swissair, Air France - też. pozostaje liczyć tylko na tanich przewoźników, ale to wielka niewiadoma
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak.Prezesi lotniska Świdnik są,zarząd jest,luksusowe auta są,lotnisko się buduje w żółwim tempie,terminal jakiomś cudem będzie coraz mniejszy.....No i jeszcze nie wiadomo KTO będzie obsługiwał to lotnisko.Wszystko wskazuje na to,że będzie to lotnisko dla VIPów posiadających własne awionetki,szybowce i helikoptery.Być może,że jeszcze będzie można [plecieć popularnym po wojnie papajem (takim dwupłatowcem wycieczkowym) Obym się mylił i oby moje słowa się w g...no obróciły.Ale wiem że jak coś głośno powiem to zaraz się sprawdza.Jedyne co nie sprawdza się - to wytypowanie liczb w totolotka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Życzę naszemu lotnisku jak najlepiej ale nie ma co rozważać tanich linii bo one po prostu muszą u nas być. Po drugie "...Jestem przekonany, że jeśli ktoś z naszego regionu będzie miał możliwość wylotu ze Świdnika, zdecyduje się na to, a nie na Modlin..." Oczywiście, każdy woli na lotnisko dojechać taksówką lub MPK, ale żeby wybierać stąd loty, muszą być niestety POŁĄCZENIA!!! Jak te będą kiepskie, to ludzie będą latać dalej z Warszawy, Rzeszowa czy teraz z Modlina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Samorząd Podkarpacia zainwestował 6 mln zł w połączenia lotnicze a samorząd Lubelszczyzny ponad 10 mln zł w remont seminarium duchownego. Który samorząd myśli bardziej rozsądnie i przyszłościowo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bab napisał:
Samorząd Podkarpacia zainwestował 6 mln zł w połączenia lotnicze a samorząd Lubelszczyzny ponad 10 mln zł w remont seminarium duchownego. Który samorząd myśli bardziej rozsądnie i przyszłościowo?
Moim skromym zdanie bardziej przyszłościowo i perspektywicznie myśli nasz samorząd, bo Lubelszczyznę , jak i całą Polskę może tylko cud uratować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na korzyść Modlina jeszcze połączenie kolejowe warszawską SKM Modlin-Warszawa Centralna-Okęcie, pociągi co 15-20min jak u zachodnich sąsiadów, bardzo atrakcyjna opcja przesiadkowa. W Świdniku planują również szynobus, jednak z ominięciem 40-tys. miasta więc nie widzę kursów częściej niż 4 pary szynobusów dziennie, do tego brak sprawnego połączenia szynowego z Radomiem, Kielcami, Stalową Wolą i Podlasiem. Zastanawiam się kiedy miliony wydane na budowę kolejowej łącznicy okażą się chybioną inwestycją, a kursy szynobusów wkrótce zostaną zawieszone.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... a nie mówiłem ... "Geniusze biznesu" oplatają głupoty o tym jak to pole pod Świdnikiem będzie drugim O'Hare, a głupia gawiedź im wierzy i snuje marzenia o lotach Boeingiem na wczasy do Okuninki. Jeszcze przed rozpoczęciem budowy Świdnika na podstawie ogólnodostępnych danych i analiz dotyczących polskich lotnisk: ilości pasażerów, wykorzystania przepustowości lotnisk, nakładów finansowych na modernizację istniejących lotnisk, wiadomo było, że ta cała budowa (nastawiona tylko na ruch pasażerski)to jedna wielka pomyłka. O Modlinie lub budowie innego dużego lotnisku w centralnej Polsce słyszało się od końca lat 90-tych. Na poważnie o Modlinie mówi się od 2003 roku, a tylko z uwagi na formalności (ekologów i odwołania) lotnisko to nie ruszyło w 2009. Więc nie jest dla zainteresowanych żadnym zaskoczeniem, że ruszy w 2012.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miś musi byc duzy. najwiecej zarabia sie na wielkich słomianych inwestycjach.jak lotnisko to za 500 mln, jak parking podziemny to od razdu za 40 mln, jak obwodnica lublina to za 2 miliardy złotych.a trzy nastepne pokolenia beda splacac te dlugi muszynskiego i kolesiow z peło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
haha hehehe huhuhu no nie ale moze w koncu kupmy ta limuzyne dla vipow to moze ktos laskawie wyladuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...