Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tak ma wyglądać nowy motocykl WSK. Kiedy może ruszyć produkcja?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 sierpnia 2017 r. o 16:22 Powrót do artykułu
litości co to za badziewie?!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie chcę studzić zapału ale skończy się tym że to będzie coś z Chińskim silnikiem. Nie wiem kto nad tym pracuje ale niech weźmie pod uwagę że normy spalin są obecnie wyśrubowane przez ekoterrorystów, a 2 takty czystością spalin nie grzeszą. To oznacza że będzie trzeba zastosować silnik 4 suwowy, a więc droższy. Opracowanie własnego silnika w takiej sytuacji mija się z celem, prościej wziąć licencję na sprawdzoną jednostkę z Japonii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to jest ?? ale badziew !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdybyś miał trochę rozumu to domyslibys się ze to szkic ramy i silnika z podzespolami a nie kompletny sprzęt hahaha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Yyyy, że co? Dwusów. I jeszcze to projektować. Błagam. Rynek jest zalany chińskim tego typu g..nem. To już lepiej zamówcie gotowca i przyklejcie swoje logo. Jak romet.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marne szanse na wyprodukowanie czegoś od zera w Polsce. Rynek tego nie kupi w dobie maszyn japońskich, coraz lepszych koreańskich a nawet chińskich. Próbowano tego z MZ (swoją drogą lepiej się kojarzącą niż WSK) w bogatych Niemczech i nie wyszło. Skończy się jak z Junakiem tzn jego chińskim pochodzeniem i znanym logiem. Jeżeli już ktoś chce wskrzesić WSK niech stawia na przyszłość motocykle, quady i skutery elektryczne bo liczenie na sentyment tu się nie sprzeda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może w końcu cosik Polskiego bo już bo już na ten obcy kapitał patrzeć się nie da ;/. Czemu Polskich marketów się nie buduje w takim tempie jak obce (wiadomo jakie) ... ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli nic się nie zmieniło. Zamiast produkcji jak najtańszej, to pchają się w jakieś supermoto. Zamiast wykorzystać fakt, że wiele osób posiada teraz prawo jazdy A1 (prawo jazdy kat. B powyżej 3 lat), to oni robią silnik który wykracza poza maksymalną moc 15 koni mechanicznych. Typowy Polak musi być typowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież mieliśmy motocykl z silnikiem 4-ro suwowym m-ki Junak. to był nasz polski. Dlaczego nie można wrócić do jego produkcji????.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobre ! WSK to był produkt Państwowych Zakładów Lotniczych Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego im. Zygmunta Puławskiego. nie ma zakładu WSK , nie ma pomnika przed bramą ( wyrzucili go włosi ) i oni chcą robić opatrzony tą nazwą motocykl. paranoja jakaś
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem brzydkie to niesamowicie w szczególności silnik. Ile w tym podobieństwa do jakiegokolwiek ówczesnego prototypu motocykla WSK. Przecież rzekomo miał nowy na takowym bazować. Konstruktor chyba za dużo naoglądał się konceptów w internecie zapominając o prawach fizycznych i mechanicznych ( oddalenie osi wahacza od osi zębatki łańcuchowej ). Proszę zrewidujcie projekt względem komentarzy (tu i nie tylko) przyszłych użytkowników, bo jak ta "WSK" będzie taka to prędzej kupią nędzną kopię Suzuki w postaci Rometa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety, dobrze to nie wygląda, a dwusuw to absolutny anachronizm! Nie brak w Polsce utalentowanych inżynierów, od których Japończycy mogliby się uczyć. Ale trzeba najpierw do nich dotrzeć i należycie zapłacić za pracę. Efekty nie każą na siebie czekać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niestety słabo to wygląda :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mrzonki. Żeby to miało sens jakiś sens, trzeba kupić licencję na prosty, sprawdzony, niezawodny silnik. Do tego dołożyć podobnie proste, sprawdzone i niezawodne pozostałe podzespoły. Z tego zrobić prostą i niezawodną 125 w dwóch/trzech wersjach (naked, enduro, supermoto). Potem jakieś oferty dla poczty, leśników, wojska, pograniczników. W przyzwoitej cenie. Trzymać jakość, szanować klientów i sprzedawać w PL i u sąsiadów. To coś na obrazku nigdy nie pojedzie. O litrówkach możecie nie marzyć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem tragedia. Kto projektowal ten silnik i rame? Dajcie temu normalny wyglad,wypusccie cos co zrobi wrażenie na ludziach i zacheci do kupna. Powinna powstac seria podobna do starszych WSK a potem tez nowsze modele ktore beda konkurencja dla zagranicznych maszyn. Jesli jako prototyp pokażecie to cos z silnikiem ciagnacym sie po ziemi i ramą trzymającą go niczym silnik WSK po swapie do ogara to niestety ale NIE...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem że to praca konkursowa z jednej ze szkół podstawowych?? Uszczypnijcie mnie jeśli to nieprawda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
powalające efekty dwuletniej pracy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rama i co dalej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Urzędnicy biorą sie za produkcję motocykli, a znają sie na tym jak pies na gwiazdach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko że już nie można rejestrować nowych pojazdów z silnikiem 2 suwowym. Ktoś chyba przeoczył taki mały aczkolwiek bardzo ważny szczegół.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...