Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
czym tu się zachwycać,kurnikiem,lotniska w Polsce się rozbudowuje a tu sie minimalizuje a kosztu wzrastają,łoj tajoj mądre te nasze chłopy łod marszałka,i patrzo coby uszczknąć kawałek z tego tortu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na ostatnim zdjęciu przyszły terminal pasażerski
Zaloguj się, aby oddać głos
0
miło, że pan Frankowski ma wnuczkę w Paryżu. ale to wcale nie znaczy, że linie lotnicze będą robić mu połączenie z Paryżem !!! ludzie są niesamowicie naiwni
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polecisz se za 800zł renty naiwniaku do Leclerca po karpia za 6zł/kg.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
chłop napisał:
czym tu się zachwycać,kurnikiem,lotniska w Polsce się rozbudowuje a tu sie minimalizuje a kosztu wzrastają,łoj tajoj mądre te nasze chłopy łod marszałka,i patrzo coby uszczknąć kawałek z tego tortu.
Heh żal mi cię mośku , i nie będe komentował twojej durnej wypowiedzi gdyż jest żałosna!! ,A żebyś wiedział że jest się czym zachwycać bo większość ludzi ma zajebiście pozytywne nastawienie że to lotnisko wg tu powstanie i w takim szybkim czasie ,nowa wizualizacja terminalu jest fajna i jeżeli chodzi o rozmiary to nikt od nas nie zawinił ponieważ jak Unia daje tyle kasy to i ma pewne warunki !! a tak wg jeżeli lotnisko przekroczy 1 mln pasażerów w ciągu roku zapowiadają rozbudowę terminala ,a wydaje mi się że może to szubko nastąpić , ponieważ dużo ludzi może stąd latać nie tylko z woj. lubelskiego ale i część podkarpacia ,świętokrzyskie mazowsze (okolice radomia ) ,podlasie ,i wiele innych regionów więc wydaje mi się że to będzie udana inwestycja !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Karr napisał:
Heh żal mi cię mośku , i nie będe komentował twojej durnej wypowiedzi gdyż jest żałosna!! ,A żebyś wiedział że jest się czym zachwycać bo większość ludzi ma zajebiście pozytywne nastawienie że to lotnisko wg tu powstanie i w takim szybkim czasie ,nowa wizualizacja terminalu jest fajna i jeżeli chodzi o rozmiary to nikt od nas nie zawinił ponieważ jak Unia daje tyle kasy to i ma pewne warunki !! a tak wg jeżeli lotnisko przekroczy 1 mln pasażerów w ciągu roku zapowiadają rozbudowę terminala ,a wydaje mi się że może to szubko nastąpić , ponieważ dużo ludzi może stąd latać nie tylko z woj. lubelskiego ale i część podkarpacia ,świętokrzyskie mazowsze (okolice radomia ) ,podlasie ,i wiele innych regionów więc wydaje mi się że to będzie udana inwestycja !!!
chłopie zgrzało cię normalnie !!! jak twierdzisz, że ktoś z pod Radomia będzie jechał do Świdnika. Stalowa Wola i okolice pojedzie do Rzeszowa albo Krakowa, Puławy i Dęblin - do Warszawy. wiele regionów , jak piszesz - też. normalnie wypisujesz bzdury
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast sie bezsensownie klócic,pomyslcie logicznie.Klient wybierze te lotnisko które bedzie oferowalo najlepsze polaczenie do danego kraju.N.p W moim przypadku jest to idealne rozwiazanie.jestem swidniczaninem ale mieszkam w Holandii.Jako ze prawdopodobnie zaoferujá mi samolot relacji Schipol-Swidnik juz wiem ze kilkakrotnie czesciej,odwiedzal bédé bliskich w moim miescie i Avié przedewszystkim haha.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
krzysiek napisał:
Zamiast sie bezsensownie klócic,pomyslcie logicznie.Klient wybierze te lotnisko które bedzie oferowalo najlepsze polaczenie do danego kraju.N.p W moim przypadku jest to idealne rozwiazanie.jestem swidniczaninem ale mieszkam w Holandii.Jako ze prawdopodobnie zaoferujá mi samolot relacji Schipol-Swidnik juz wiem ze kilkakrotnie czesciej,odwiedzal bédé bliskich w moim miescie i Avié przedewszystkim haha.
jaki jest realny stopień tego prawdopodobieństwa ? pomyśl logicznie
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: