NO I MAMY EFEKTY TWORZENIA GIMNAZJÓW! ZBIERANINA UCZNIÓW W NAJGORSZYM (CIELĘCYM ) WIEKU. A NIE TRZEBA BYŁO W SZKOLNICTWIE NIC ZMIENIAĆ. MIELIŚMY JEDEN Z NAJLEPSZYCH SYSTEMÓW EDUKACJI W EUROPIE! TERAZ STWORZYCIEL REFORMY- GIMNAZJÓW- PAN HANDKE- LEŻY SOBIE GDZIEŚ DO GÓRY BRZUCHEM ZADOWOLONY, ŻE WSZYSTKO SPIEPRZYŁ. ZA KILKA LAT TAK SAMO WSZYSCY ZAPOMNĄ (LUB BĘDĄ PAMIĘTAĆ) O PANI HALL (ZNOWU LITERA "H"), KTÓRA ROBI REFORMĘ, ALE NIE W TYM KIERUNKU, CO TRZEBA. NIE MA SIĘ CZEMU DZIWIĆ, ŻE MŁODZIEŻ PIJE. A CO MAJĄ ZROBIĆ Z WOLNYM CZASEM, Z BRAKIEM RODZICÓW, KTÓRZY MOGLIBY MIEĆ NA NICH OKO, BRAKIEM MOTYWACJI DO NAUKI. NIECH PAŃSTWO DA WIĘCEJ PIENIĘDZY SZKOŁOM NA REALIZACJĘ POZALEKCYJNYCH ZAJĘĆ SPORTOWYCH, DOPOSAŻY WIEJSKIE SZKOŁY I ŚWIETLICE W SPRZĘT SPORTOWY. KUPIENIE SZKOŁOM PRACOWNI KOMPUTEROWYCH NIE DAŁO ŻADNEGO EFEKTU! NIE ZRZUCAJCIE WINY ZA CHOWANIE MŁODZIEŻY NA SZKOŁĘ. UCZNIOWIE POKAZUJĄ, JAK ZOSTALI WYCHOWANI W DOMU. JEŻELI RODZICE NIE DAJĄ SOBIE RADY ZE SWOIMI DZIEĆMI, NAUCZYCIELE NIC NIE ZROBIĄ, GDYŻ W OBECNYCH CZASACH ZE SWOIM STATUSEM SPOŁECZNYM NIE SĄ DLA SWOICH PODOPIECZNYCH ŻADNYM AUTORYTETEM (POMIJAM FAKT, ŻE ZNACZNA CZĘŚĆ NIE POWINNA W TYM ZAWODZIE PRACOWAĆ). POZDRAWIAM- NAUCZYCIEL.
Zaloguj się, aby oddać głos
0