Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
to zrobi się już całkiem zadupie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I tak mało kto jeździ tymi pociągami. Często bywam w Izbicy i jak widzę pociąg osobowy do Zamoscia to aż żal d*** sciska. jedzie po 2-3 osoby w wagonie to sie nie dziwie ze chcą likwidować pzdr
Zaloguj się, aby oddać głos
0
INTERCITY przejmujac pociagi od PKP PR musiały sie z tym liczyc, że sa te mniej rentowne i bardziej! Wiec po co sie decydowali na przejecie??? Pociagi jezdza o zlych godzinach, te w strone warszawy powinny byc jakimis lacznikami do szczecina i Gdanska. Zdecydowanie wiecej pasazerow byloby.... A Hetman... robia wszystko by jechal jak najwolniej... np w Rozwadowie puszcza osobowke!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Przy wsparciu samorządów przewozy mogą być opłacalne"... No co za bzdura, jakby były opłacalne to by nie potrzeba było wsparcia... Wywalić kolejarzy-związkowców-nierobów, sprywatyzować i będzie się opłacało...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niezle! Co to za rozbawioany gość na tym peronie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brawo! Odbudować mury, zalać fose i niech nie będzie niczego! Kolej zabiorą, lotniska nie ma a drogi są w takim stanie, że potencjalny turysta i tak wytłucze samochód i do Zamościa nie dojedzie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem oburzona decyzja o likwidacji połączeń. Proszę w takim razie o uruchomienie linii zastępczej - LOTNICZEJ!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dopóki od Krasnegostawu do obecnej stacji zamość nie będzie 22 km nowych torów o przebiegu południkowym, to pociągi będą jeździć wolno. Dodatkowo powinien zostać wybudowany przystanek/peron na wschód od rynku (bliżej dworca PKS). Był nawet zrobiony projekt, jednak prezydent Zamościa nie zgłosił go do finansowania ze środkół Unii Europejskiej. Swego czasu władze Zamościa chciały zlikwidować całkowicie linię kolejową przechodzącą przez centrum Zamościa. Nie ma się co dziwić PKP IC, która jest spółką akcyjną i nie może dotować przewozów. Ewidentnie cała wina spada na władze Zamojszczyzny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Korzystałem regolarnie z PKP podczas turystycznych wypadów z rowerem, kiedy pociąg dojeżdżał na Roztocze rano. Od dwóch lat po przesunięciu godziny dojazdu na późniejszą porę, już przestałem... Nie wiem, dlaczego w tej firmie nie wychodzi się na przeciw ludzkim potrzebom?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zamknąć linie do tej zapadłej nory jaka jest zamość
Zaloguj się, aby oddać głos
0
z zamościa napisał:
Dopóki od Krasnegostawu do obecnej stacji zamość nie będzie 22 km nowych torów o przebiegu południkowym, to pociągi będą jeździć wolno. Dodatkowo powinien zostać wybudowany przystanek/peron na wschód od rynku (bliżej dworca PKS). Był nawet zrobiony projekt, jednak prezydent Zamościa nie zgłosił go do finansowania ze środkół Unii Europejskiej. Swego czasu władze Zamościa chciały zlikwidować całkowicie linię kolejową przechodzącą przez centrum Zamościa. Nie ma się co dziwić PKP IC, która jest spółką akcyjną i nie może dotować przewozów. Ewidentnie cała wina spada na władze Zamojszczyzny.
Projekt zagospodarowania przestrzennego miasta Zamościa na najbliższe lata wyraźnie zakłada likwidację torów w Zamościu. Pomysł prezydenta Zamoyskiego, a Zamoyscy od zawsze nie chcieli kolei na Zamojszczyźnie i teraz są tego skutki. Widać, że Zamojszczyzna za rządów Zamoyskich nie zyskała nic, jest to zabita dechami dziura. O czym to świadczy?? O tym, że historyczni gospodarze tych ziem, czyli ród Zamoyskich, tak się znał i zna na rządzeniu i gospodarowaniu, że aż wstyd. Jednym słowem Zamoyscy dali d... żal
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To, co od jakiegoś czasu robią z zamojską koleją jej władze, służy wbijaniu przysłowiowego gwoździa do trumny. Chodzi o rozkłady jazdy, które układane są w sposób durny. Siłą rzeczy pociągi wożą powietrze, potem wmawia się ludziom, że dana linia jest nierentowna, po czym się ją zamyka. Decyzja InterCity przypieczętowała trwającą od 1989 roku powolną degradację kolei na Zamojszczyźnie. w tym przypadku mamy klasyczny przykład jak polityka kreuje ekonomię, a potem mówi się, że ekonomicznie utrzymywanie tych połączeń nie ma sensu. Jest to klasyczne robienie ludzi w balona... Ciekawe jaki dyrektor po Tracichlebie i prezydencie Zamoyskim, który nie przepada za koleją, wpadł na podobny pomysł i myśli, że dobrym sposobem na zrobienie majątku jest rozwalenie kolei. Jednym z takich durnowatych pomysłów, jakimi szczyci się kolej, jest takie oto działanie, bardzo często stosowane na Zamojszczyźnie. Na danej linii niespodziewanie wprowadza się jakiś pociąg w nieprzemyślany sposób układając mu rozkład jazdy. Kursowanie tego pociągu wprowadza się w wielkiej tajemnicy przed pasażerami, tak, by nikt o tym nie wiedział. Następnie kilka dni później, w pociągu pojawiają się kontrolerzy, którzy robią badanie rentowności tego kursu, liczą pasażerów itp. Ale siłą rzeczy pasażer o tym pociągu nie wie. Więc "inteligentni" deb***e z komisji badającej ów pociąg piszą protokół, w którym uzasadniają jego nierentowność i w rezultacie zawieszają jego kursowanie. W tym przypadku władze samorządowe bezkrytycznie przyjmują te protokoły i godzą z nimi, nie wiedząc kompletnie nic o podstępie jaki został tu zastosowany, a pomysłodawców tego typu działań należy nazwać bez cenzury - deb***ami, bo inaczej chyba nazwać nie można. I to jest zamojska rzeczywistość moi drodzy. A wystarczy, by pociąg jadący z Wrocławia do Zamościa przez Rzeszów, Horyniec, Bełżec, wyjeżdżał z Bełżca około godz. 5 rano, był skomunikowany z pociągiem "Hetman" w Zwierzyńcu i rannym pociągiem z Zamościa do Bydgoszczy i obłożenie linii pasażerami będzie, bo każdemu taki układ pasował. Zresztą kiedyś tak było i się sprawdziło, ale jacyś durnie musieli to rozwalić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro pasażerami byli tacy deb***e jak ten na zdjęciu to tylko poprzeć pomysł.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TAK SIĘ BAWI TAK SIĘ BAWI ZAMOŚĆ !!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na linii Hrubieszów Zamość Biłgoraj i dalej oraz Zamość Zwierzyniec Hrebenne Horyniec Lubaczów jarosław powinny kilka razy dziennie kursować szynobusy takie jak w PCC ARRIVA- wygodne duńskie ,czeskie motoriczki.Moga one zapewnić dojazd do głównych szlaków kolejowych i zapewnic połączenia do miejscowosci turystycznych Roztocza.Niech może prywatna firma rozganizuje transport kolejowy na tym terenie,jeżeli linia jest deficytowa dla Intercity.Zarabia się rozwijając połączenia,a nie likwidując.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja dość często korzystam z "Hetmana". Uważam, że ten pociąg jest potrzebny - wiem, że dużo ludzi dojeżdza nim do pracy, studenci na studia. W okresach przedświątecznych, czy w wakacje pociąg jest tak przepełniony, że nie da się szpilki wetknąć. Co zrobią ci wszyscy ludzie, jeżeli zabraknie tego połączenia? Już nie mówiąc o tym, jak ogromny byłby to cios dla turystyki. Poza tym Zamojszczyzna i tak jest już zaściankiem, a likwidacja "Hetmana" tylko pogorszy tą sytuację - zamiast się rozwijać, tylko się uwsteczni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
haha ten typ na zdjeciu dobrze sie bawi ;D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
super jest ten kolo w stylu orła
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Marszałek Sobczak poinformował, że prezydent Zamościa chce usunąć kolej z miasta, dlatego szynobusy nie będą jeździć do Zamościa". Źródło to: (http://www.roztocze.com/content/view/1652/94/ -- Tomasz Żeleźny, Tygodnik Tomaszowski nr 24) -- tekst mówiący o uruchomieniu połączenia horyniec-bełżec
Zaloguj się, aby oddać głos
0
waldek napisał:
zamknąć linie do tej zapadłej nory jaka jest zamość
Ciebie szczylu powinni zamknąć w tym Twoim zaścianku. A jeżeli PKP IC tak szuka oszczędności to może czas najwyższy zacząć zwalniać tą nadprodukcje biurew, których jedynym zajęciem jest tworzenie durnych programów pseudooszczędnościowych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: