Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PKP: Z Bydgoszczy do Zamościa na... piętrze

Utworzony przez kawa, 3 lipca 2008 o 07:13 Powrót do artykułu
Jeżeli to są wagony typu Lublin-Stalowa Wola-Rozwadów to współczuje.Ciekawe gdzie jest ten komfort?Chyba ,że sa w nich zastosowane odpowiednie fotele to tak.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak to te same wagony. Współczuje ja także
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak właśnie wygląda szczyt bezczelości monopolistów lub prawie monopolistów. Olewanie wszelkich przepisów użytkowania i bezpieczeństwa. Mogę jechać w takim wagonie tylko nie za opłatę jak dla klasy 2 - z przedziałami, ale za 3 - 4 zł. Skoro proponują mi zardzewiałe gówno transportowe to niech nie każą płacić normalnej ceny. I jeszcze rzecz najważniejsza : gdzie jest ten matoł który zezwolił na eksploatację tych wagonów ( w dodatku starych i z fatalnym stanem wózków jezdnych ) na tak szybkich trasach. Te NRD - owskie wagony miały podawane przez konstruktora i fabrykę dopuszczalną prędkość maksymalną 80 km / h ze względu na problemy ze stabilizacją przechyłów i realną groźbą wywrócenia się wagonu z tak wysoko położonym środkiem ciężkości. No cóż - człowiek się tu nie liczy. Najwyżej zginie w katastrofie !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro to są tak niesamowicie komfortowe wagony, to dlaczego stanowią rezerwę?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie, wy chyba nigdy w Bohunie nie jechaliście. Wagony stanowią rezerwę, ponieważ były przeznaczone na pociągi osobowe, a ich stan techniczny jest znakomity! Większość wagonów jest także po modernizacji. Niewielu pasażerów jeździ tym pociągiem przez cała trasę do Bydgoszcz. Gdy porówna sie piętrusa z lat-90 po modernizacji z Pullmanem wyciągniętym z krzaków, to nie wiem, czy się śmiać czy płakać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kawa napisał:
Jeżeli to są wagony typu Lublin-Stalowa Wola-Rozwadów to współczuje.Ciekawe gdzie jest ten komfort?Chyba ,że sa w nich zastosowane odpowiednie fotele to tak.
Wagony SWR Lublin to są Bh (Bdh): http://wagony.net/index.php?url=120A Bh-Wagon klasy 2, bezprzedziałowy, z przewodem zdalnego sterowania Natomiast te Bydgoskie piętrusy to Bdhpumn: http://wagony.net/index.php?url=Bdhpumn Bdhpumn-Wagon klasy 2, z przewodem zdalnego sterowania, piętrowy, wyposażony w mechanizm do zdalnego zamykania drzwi i posiadający możliwości zdalnego sterowania oświetleniem, o długości przekraczającej 24,50 m, wyposażony w ogrzewanie nawiewne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
technik napisał:
Tak właśnie wygląda szczyt bezczelności monopolistów lub prawie monopolistów. Olewanie wszelkich przepisów użytkowania i bezpieczeństwa. Mogę jechać w takim wagonie tylko nie za opłatę jak dla klasy 2 - z przedziałami, ale za 3 - 4 zł. Skoro proponują mi zardzewiałe gówno transportowe to niech nie każą płacić normalnej ceny. I jeszcze rzecz najważniejsza : gdzie jest ten matoł który zezwolił na eksploatację tych wagonów ( w dodatku starych i z fatalnym stanem wózków jezdnych ) na tak szybkich trasach. Te NRD - owskie wagony miały podawane przez konstruktora i fabrykę dopuszczalną prędkość maksymalną 80 km / h ze względu na problemy ze stabilizacją przechyłów i realną groźbą wywrócenia się wagonu z tak wysoko położonym środkiem ciężkości. No cóż - człowiek się tu nie liczy. Najwyżej zginie w katastrofie !
Te wagony z max. 80 km/h to Bhp, zresztą zostało ich na chodzie jeszcze z 10 sztuk. http://wagony.net/index.php?url=Bipa Natomiast wagony z Sana są nowe, z lat 90, mają nowe wózki dostosowane do prędkości 160 km/h, ale cały wagon jest tylko na 120 km/h. http://wagony.net/index.php?url=Bdhpumn Jak się nie znasz, to siedź cicho ;P
Zaloguj się, aby oddać głos
0
współczuje podrózy takim gównem wogole pomysł stosowania wagonów bezprzedziałowym jest dla mnie poroniony moze w niemczech czy francji gdzie przejechanie powiedzmy 400 czy 500km trwa 2-3h to sie sprawdza ale na pewno nie w polsce gdzie analogiczny dystans przejeżdża się w 8,9 czy nawet i 12h... ale cóż... widocznie kolejowi decydenci muszą sami pojeździć w tych "komfortowych warunkach" by zrozumieć zwykłego pasażera
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: