Prezydent kpi czy o drogę pyta?
Zmiana trakcji? Ze spalinowej na parową?
Na elektryfikację odcinka szans nie ma, nie było i nie będzie.
|
|
Wybory coraz bliżej więc Zamojski udaje, że coś robi. Żenada.
|
|
Dobrze, niech działają. Przestarzałe tory też nadają się jedynie do wymiany.
|
|
pociagi w Zamosciu nie maja sensu ekonomicznego
|
|
W byłym woj.zamojskim NIE MA ani jednego kilometra trakcji elektrycznej! Aby zwiększyć prędkość pociągów-a tym samym uatrakcyjnić podróż pociągiem po Zamojszczyźnie wypadało by poprawić torowiska tak,jak na trasie Rzeszów-Ocice. A tymczasem"na osłodę"pooglądajcie moje symulacyjne filmiki: youtube.com/user/bambo7532#p/u/8/O9X675Cg2no youtube.com/user/bambo7532#p/u/14/iDcZT9Wupd4 |
|
akurat na samej Zamojszczyznie to te predkosci sa jeszcze w miare przyzwoite, tyle ze
1. linia do Lublina jest pokrecona - 133 km koleja przy 85 km droga czyli bus wygrywa w przedbiegach
2. na linii Zamosc - Krakow bruzdzi odcinek Mielec - Debica ktory jest w woj. podkarpackim i nic marszalkowi lubelskiemu do tego.
tak ze jak widac poki co pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie maja sensu ekonomycznego. Moze za 10-20 lat.
|
|
...szynobus Lublin -Bełżec ? ,Zawada - Zamość MPK ...to jest to
|
|
Masz rację-trasa jest pokręcona i trzeba by było,aby pociąg gnał około 200km/h to może by jakoś to było...-może"x lat później..."? Na razie nie mają one sensu ekonomicznego. Bo tak jak z Lublina przez Kraśnik do Stalowej to fajnie szybko śmigają ten szynobusy mimo"spalinowej"trasy. |
|
Pociągi na zamojszczyżnie maja sens ekonomiczny a oprócz tego trzeba policzyc koszta społeczne. Ekologia też nabiera dużego znaczenia.Drogi sa przepełnionei są niebezpieczne. Kolej pozwala na bezpieczne i szybkie przemieszczanie. Kolej wraca do łask , bo jest bardziej efektywna od transportu drogowego.Jak by infrastruktura kolejowa była dotowana tak jak drogowa to przewozy kolejowe byłyby znacznie tańsze. Przecież kolej płaci ogromne pieniądze w postaci podatków za grunty na gdzie są tory. przecież to jest chore. trzeba to natychmiast zniesc. a za drogi niczego takiego nie ma.
|
|
Jaka ekologia? Szynobus pali 3 x więcej niż zwykły bus. Bezpieczeństwo to też nie taka prosta sprawa, bo ludzie przyzwyczaili się że pociągi nie jeżdża i nie zwalniają już na przejazdach.
|
|
Ale o jakiej my tu ekonomii mówimy??
Bo jeżeli twierdzicie, że cholernie ekonomicznie jest podzielić PKP na 2 miliony spółek (kąśliwie piszę specjalnie), gdzie mamy osobne spółki od lewej szyny, osobna od prawej, osobna od nakrętek, od śrubek, od rozjazdów, od przejazdów, od podkładów kolejowych, od wagonów, od lokomotyw, od sprzęgów wagonowych, od wlewów paliwa przy lokomotywach, od kibli w wagonach i tego typu spółek jest więcej, każda zatrudnia po czterech albo i więcej dyrektorów plus prezesi i ich zastępcy a do tego jeszcze prezesi wszystkich prezesów oraz ich zastępcy i wychodzi armia kilku tysięcy osób, które zarabiają gruba kasę, tylko kurde robić komu nie ma bo w tych spółkach dwóch pracowników na krzyż...
Uczmy się chociażby od kolei czeskich, gdzie mają jedna spółkę, której dyrektorzy i prezesi zamiast zastanawiać się czy będą dzisiaj trzynastki z dodatkami i pochwały od partyjnych pryncypałów (a tak jest niestety w Polsce) - zakasają rękawy i robią wszystko by kolej czeska chodziła jak w zegarku...
Zatem o jakiej wy tu ekonomii mówicie bo nie rozumiem?? Dodanie dwóch milionów złotych rocznie na utrzymanie kolei na Zamojszczyźnie jest o wiele bardziej ekonomiczniejsze niż wydawanie MILIARDÓW na pobory prezesów niepotrzebnych spółek.
Zatem jeżeli wśród popierających obecne rozwiązania są ekonomiści to wychodzi na to, że powinni wrócić do szkoły, bo widać, że dyplomy ekonomistów kupili sobie na stadionie w wawie...
|
|
chodzi o to że w woj. lubelskim jest zbyt niska gęstość zaludnienia ( i wiele linii jednotorowych) żeby opłacało się uruchamiać pociągi. PRzecież nikt normalny nie będzie czekał na pociąg z Zamościa do Lublina, Hrubieszowa czy Biłgoraja 2 godziny jak ma busy co kilkanaście minut.
Dlatego właśnie kolej pasażerska w woj. lubelskim nie ma sensu ekonomicznego. Co do Czech to tam też jest inna mentalność ludzi, ale też Koleje Czeskie mimo braku spółek zanotowały największy spadek liczby pasażerów w historii ( o 7%).
|
|
Aron widzę, że zaciekle bronisz busów - ok rozumiem to, pewnie jesteś właścicielem jeden z firm busiarskich.
Ale mam pytanie. Odpowiedz mi, czemu busiarze nie kursują do małych miejscowości? Czemu bus z Zamościa do Lublina nie zajdzie po pasażerów w Ruskich Piaskach, w Tarzymiechach, albo Żulinie? Czemu busy jadące z Zamościa do Tomaszowa nie zajeżdżają po pasażerów w Zawadzie, Niedzieliskach, Józefowie Roztoczańskim albo Nowinach? No czemu?? Przecież ludzie mieszkający w tych miejscowościach też by chcieli skorzystać z dobrodziejstwa tak zajebiście ekonomicznego, jak bus i mieć bezpośrednie połączenie z Lublinem czy Bełżcem. Albo nie wiem czy wiesz, taka miejscowość Siedliska w gminie Lubycza Królewska, miała jedyne połączenie ze światem właśnie koleją. Teraz nie ma NIC. I czemu twoi koledzy busiarze, tacy dobroduszni, tacy fajni i w ogóle the best, nie zorganizują tam kursowania jakiegoś busa, tylko uczepiliście się najbardziej obleganych tras i kropicie durnia twierdząc, że busy są ekonomiczne. Czepcie się miejscowości, w których mieszka 200 osób. Ci ludzie TEŻ CHCĄ mieć kontakt ze światem i jedyną nadzieją do tej pory była dla nich kolej. A teraz muszą zapierdzielać na piechotę niestety, bo żaden prywaciarek busiarek nie ruszy dupska i nie pogoni busa dla kilku osób do jakiejś wiochy zabitej dechami. A to właśnie przeczy twojemu twierdzeniu, że busy są ekonomiczne. Skoro są tak zajebiście ekonomiczne, to czemu nie jeżdżą do wspomnianych wyżej miejscowości?? Najlepiej jest prowadzić biznes tam, gdzie w zasadzie wszystko podane jest na tacy! Taki "biznesmen pełną gębą" to i ja potrafię być. Po co się przemęczać - prawda?
Skoro wasze busy są takie tanie i w ogóle jeżdżą na wodę, to zapewnijcie w Siedliskach ludziom transport. Pokażcie jacy to jesteście wybawcy!
i przestań mi tu aron chrzanić jedno i to samo w koło bo się powtarzasz. Palnij się w ten łeb i przejrzyj na oczy i przestań kropić durnia.
Ostatnio edytowany 15 maja 2010 r. o 15:12
|
|
Tak -masz rację!-Siedliska,Maziły,Nowiny,Dziewięcierz,itp.;we wsi Podlesina i Zatyle też przydał by się peron i zatrzymanie szynobusu...Nie zawsze opłaca się"odpalać"swoje auto,aby przewieźć"jedną pupę"np.na targ do Suśca i w dodatku okrężną drogą i nie każdy ma prawo jazdy-a nierzadko szynobusem wyszło by taniej i szybciej. Dobrze napisałeś,że busiarze jeżdżą tam,gdzie im się najbardziej opłaca-to tak jak w Lublinie: prywatne MPKi jeżdżą na liniach,które najbardziej są oblegane przez pasażerów. |
|
busiarze nie układają sobie sami rozkładu jazdy, tylko musi być on zatwierdzony przez urząd marszałkowski
tak że napisz do urzędu zapytanie dlaczego nie ma busów do Żulina to ci powiedzą
|
|
ha ha ha ha ha ha chłopie trafiłeś akurat na kogoś kto zna procedury zatwierdzania bądź nie rozkładów jazdy przez UM z doświadczenia i aron GŁUPOTY GADASZ! ale to Ty ustalasz sobie trasę, jaką będzie kursował twój bus, więc nie wykręcaj się UM:) przestań pisać durnoty, bo jak widzę argumentów ci zabrakło nie chciało Ci się zmienić trasy busa, żeby jeździł tak jak napisałem powyżej i rżniesz wielkiego "miszcza" burżuja biznesmena:) to żeś aron się teraz skompromitował |
|
To ty się kompromitujesz, bo ostateczna decyzja o przebiegu trasy busa należy do urzędnika a nie do busiarza. Takie są po prostu fakty.
Zresztą jest w woj. lubelskim tysiąc wsi bez kolei i ludzie jakoś tam żyją, to i Ruskie Piaski i Żulin przeżyją. Niech tamtejsi mieszkańcy kupią busa i złożą wniosek o zezwolenie do marszałka, być może im na to zezwoli.
|
|
pustyś aron jak but z lewej nogi - wg twojego tłumaczenia wychodzi na to, że UM zmusił was busiarzy do prowadzenia biznesów, a wy tacy biedni, sierotki takie musicie jeździć pod przymusem.. biedactwa
tych chyba sam nie wierzysz w to co piszesz
|
|
jak nie wierzysz to sprobuj jezdzic busem z Zulina do Lublina bez koncesji. Zobaczymy ile pojezdzisz he he he.
|
|
Aron nadal nie uzyskałem odpowiedzi na to, czemu wy busiarze nie postarają się o to, by ich busy zapewniły transport zastępczy ludziom odciętym od świata przez to, że nie kursuje kolej. Nie wciskaj mi tu kitów, że wszystko zalezy od UM, bo to ty założyłeś firmę i nikt cię do tego nie zmuszał. Nie udawaj, żeś taki znawca procedur, bo nie masz racji.
Przedstawiasz siebie jako wielkiego wybawce ludzi z ZMC bo moga twoim busem dojechac do Lublina, z tymże trasa busa nie pokrywa się z trasą pociągu i tu jest cały problem. Zatem nijak nie mogę pojąć, na jakich zasadach wysnuwasz stwierdzenie, że wasze busy są the best.
Jak napisałem wcześniej, rynek przewozów osobowych jest rynkiem obleganym przez pasażera, więc to żadna sztuka otworzyć firmę przewozową i wozić ludzi. Jest to chyba najłatwiejszy kawałek chleba jaki można sobie wymarzyć, bo wystarczy kupić busa, wyrobić koncesję i kropić deb***a - biznesmena. Problem w tym, że bus nie jedzie przez wymienione przeze mnie w poprzednich wpisach miejscowości, zatem wy jako busiarze poszliście na łatwiznę i krótko mówiąc wyłazi z was lenistwo. Bo jakby ci zależało na pasażerach, to postarałbyś się o zezwolenia by twój bus kursował przez Żulin, tak jak pociąg. Nie zrobiłeś tego - jesteś LEŃ - i nie masz prawa mówic o tym, jaki to ty dobroduszny jesteś bo masz busa z zamoscia do lublina.
Jako przykład waszego lenistwa podam chociażby fakt pseudodworca busów w Zamościu czy Lublinie, gdzie za przeproszeniem nie ma się gdzie nawet odlać. Ludzie zmuszeni są stać na dworze niezależnie od pogody i przestań mi tu opowiadać, jaki z ciebie pan wybawca.
Żal...
Ostatnio edytowany 17 maja 2010 r. o 13:33
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|