Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Profesjonalna fotografia ślubna

Utworzony przez Monika 07 photo, 18 marca 2015 o 14:07
Dzień dobry!Dzień ślubu jest jednym z najważniejszych i niepowtarzalnych dni w życiu. Fotografie wykonane podczas zaślubin i wesela ukazują prawdziwe emocje i stanowią pamiątkę na lata. Ważne jest żeby uchwycić każdy ważny moment, dlatego należy powierzyć to zadanie profesjonaliście- takiemu jak ja. Jestem dyplomowanym fotografem, ukończyłam także kurs, dzięki któremu zostałam upoważniona do fotografowania podczas ceremonii kościelnych. Posiadam pięcioletnie doświadczenie w fotografowaniu ślubów oraz pracuję na wysokiej klasy sprzęcie co daje 100% satysfakcję ze współpracy. Do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Dopasowuję ofertę do oczekiwań klientów oraz możliwości finansowych. Oferuję fotoreportaż ślubny od przygotowań do oczepin. W podstawowym pakiecie jest 400 starannie wyselekcjonowanych i obrobionych zdjęć oddanych na płycie DVD lub pendrive (według uznania) w ozdobnym opakowaniu. Dodatkowo istnieje możliwość dobrania fotoalbumu/fotoksiążki/albumu tradycyjnego/prezentacji multimedialnej/ odbitek w ozdobnym pudełeczku w dowolnej ilości.Dla wszystkich kontaktujących się przez to forum dorzucam darmowo usługę wywołania zdjęcia dla gości- każda osoba lub para, która zechce sfotografować się z parą młodą podczas trwania wesela dostanie zdjęcie w wersji papierowej na miejscu- nieodpłatnie. Zapraszam na stronę internetową 07photo.pl Pracuję na terenie województwa Kujawsko Po