mieszkańcy z radością witają TIR-y
|
|
"Oznacza to, że drogą będą mogły jeździć 40-tonowe ciężarówki, tzw. tiry. Do tej pory było to tzw. wąskie gardło"
Tak, ale tylko przez przebudowane 7 km, a wąskie gardło ma 28 km
Tak więc, dopóki nie zlikwiduje się pozostałych wąskich gardeł na odcinku Frampol - Szczebrzeszyn to ciężarówki nie pojadą tą trasą, bo po co? Po to, żeby po 7 kk zawracać, bo daje nadal na ponad 20 km będzie ograniczenie do 8t?
Aby tą trasą (Frampol - Szczebrzeszyn) pojechały 40 tonowe ciężarówki to trzeba zlikwidować 3 wąski gardła: Frampol - Gorajec, wybudować obwodnicę Gorajca i odcinek Gorajec - Szczebrzeszyn.
Na razie jest plan na zlikwidowanie pierwszego z nich (Frampol - Gorajec).
Więc dopóki nie zostanie przebudowana cała trasa Frampol - Szczebrzeszyn to żadna 40 tonowa ciężarówka nią nie pojedzie (chyba, że "na lewo").
|
|
Oni wolą remontować DK63 Radzyń-Białoruś gdzie jeden samochód na godzine przejedzie.. znam dobrze tamtą drogę i nie dość że jest w bardzo dobrym stanie to wogule nie powinna być krajówką przy takim znikomym ruchu co najwyżej drogą wojewódzką..
|
|
to tylko budowa drogi dla tirów do mlyna w smoryniu
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|