Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
mieszkańcy z radością witają TIR-y
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Oznacza to, że drogą będą mogły jeździć 40-tonowe ciężarówki, tzw. tiry. Do tej pory było to tzw. wąskie gardło" Tak, ale tylko przez przebudowane 7 km, a wąskie gardło ma 28 km Tak więc, dopóki nie zlikwiduje się pozostałych wąskich gardeł na odcinku Frampol - Szczebrzeszyn to ciężarówki nie pojadą tą trasą, bo po co? Po to, żeby po 7 kk zawracać, bo daje nadal na ponad 20 km będzie ograniczenie do 8t? Aby tą trasą (Frampol - Szczebrzeszyn) pojechały 40 tonowe ciężarówki to trzeba zlikwidować 3 wąski gardła: Frampol - Gorajec, wybudować obwodnicę Gorajca i odcinek Gorajec - Szczebrzeszyn. Na razie jest plan na zlikwidowanie pierwszego z nich (Frampol - Gorajec). Więc dopóki nie zostanie przebudowana cała trasa Frampol - Szczebrzeszyn to żadna 40 tonowa ciężarówka nią nie pojedzie (chyba, że "na lewo").
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oni wolą remontować DK63 Radzyń-Białoruś gdzie jeden samochód na godzine przejedzie.. znam dobrze tamtą drogę i nie dość że jest w bardzo dobrym stanie to wogule nie powinna być krajówką przy takim znikomym ruchu co najwyżej drogą wojewódzką..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to tylko budowa drogi dla tirów do mlyna w smoryniu
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: