Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Niech no zgadnę. Zbudowano to za dofinansowanie unijne :) Kolejny przykład bezsensownie wydanych pieniędzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Toś autorze znalazł sensację niczym z faktu... cieniutko i coraz niższe loty ostatnimi laty panie domiku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak PO pieniądze rozpiepszało !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzeba było myśleć wcześniej, to głupota i brak pomyślunku, należało od razu zrobić ze dwa tory odstawcze i mijankę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale o co chodzi? Od czerwca ma być normalnie to nie ma co robić sensacji na siłę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziwne, że ktokolwiek jeździł tymi kursami skoro o ile dobrze pamiętam można było dojechać na 23 czy coś koło tego. Nie ma to jak zwiedzać w nocy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak PO pieniądze rozpiepszało !
Najgorsze jest to, że tyle kasy rozpieprzono na szkoły - i na darmo. Naród nawet pieprzyć dobrze nie umie...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tego co wiem szynobusy mają dwie kabiny (jedną z przodu,drugą z tyłu) i mogą jeździć do przodu i do tyłu bez obracania się o 180 stopni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hrubieszów = Zamość = Lublin !!!!! wtedy te przystanki się przydadzą, ale jak się będzie dalej dziadowało i nie robiło nowych tras to tak będzie, najlepiej zrobić intersiti do największych miast, tzn duże miasta -> Warszawka i tyle, bo reszta Polski to pustynia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nie można stworzyć trasy Hrubieszów Lublin Zamość. Tory są przecież. Byłyby osoby które by nimi jeździli np studenci czy osoby pracujące. Dlaczego tory są nieuzywane? Może o tym warto pomyśleć. ..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i jeden h uj czy mają dwie kabiny czy trzy, czy zbudowali to ci za Peło czy Piz czy PzL czy mało czy dużo, jak są to je wykorzystać i wydłużać trasę, bo z tego co wiem jak pociąg/samochód stoi w Jarosławcu czy Miączynie to raczej pieniążków nie zarabia bo nie jeździ ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dokladnie.. jakby jeździl do hrubieszowa to sam bym jeździł do lublin i dalej po taniosci, przypuszczam ze nie tylko ja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jakieś drugie w regionie miasto inspiracji!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To to jeszcze nic. Tutaj dopiero pkp się popisało:http://www.dziennikwschodni.pl/biala/n,1000171782,myjni-wagonow-juz-nie-ma-bardzo-wysokie-koszty-utrzymania.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Łącznice w Zawadzie i Rejowcu Fabrycznym potrzebne by skrócić czas przejazdu na trasie Lublin-Zamość-Lublin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PKP (Pięknie Kur*a Pięknie)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hrubieszów-Zamość-Lublin może nie bo przejazd by zajął 3 razy tyle co busem z Hrubieszowa do Lublina. Ale szynobus relacji Zamość-Hrubieszów przydałby się jak najbardziej. Byłaby konkurencja dla wszechogarniających busiarzy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bo im ten miś jest droższy to wiecie co.... Sie zbudowało, sie rozbierze, wyceniło się drożej, zrobi się protokół zniszczenia lub rozbiórki, to się i na rozbiórce zarobi..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tego co wiem szynobusy mają dwie kabiny (jedną z przodu,drugą z tyłu) i mogą jeździć do przodu i do tyłu bez obracania się o 180 stopni.
Tu nie chodzi o możliwość zmiany kierunku jazdy (bo taka jest), tylko o przepisy. Zmiana kierunku może nastąpić tylko na niektórych stacjach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i po co bić pianę skoro od 13 marca pojedzie tam więcej pociągów i tym samym oferta dla pasazerów będzie lepsza? do końca grudnia i tak mało kto miał szansę skorzystać z tych pociągów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: