"Kierujący i maszynista byli rzeźwi. Na miejsce jedzie komisja ds. wypadków kolejowych." Autor ne pewno miał na myśli nie rzeźwi a rześcy :-)
|
|
całe szczęście że był rzeźwy, bo co by było jakby nie był
|
|
Haha, gratulacje Niemcowi za inteligencję
|
|
CO ZA JEŁOP!!!!
toż to musiał być kompletny idiota żeby zaparkować na torach!!
a maszynista to też chyba musiał spać że nie zauważył auta stojącego na torach!! nie mógł się przed nim zatrzymać??? to przecież te francuski TE-ŻE-WE który jedzie 200km/godz.
|
|
powiniem teraz ten bezmózg co tak zaparkował auto, pokryć szkody z własnej kieszeni(nowy szynobus itd)
|
|
Jaki numer jednostki?
|
|
Trzeźwy czy pijany pisze ze sie zawiesił na przejździe .Pewnie przejazd tak i był to jak miał przejechać Poprawmy drogi i przejazdy .Widać ze niemcowi jeszcze za mercedesa zapłacimy.
|
|
Jednostka SA134-019. Przejazd chociaż na bocznej, praktycznie dojazdowej do pól drodze to jednak całkiem niedawno remontowany z betonowa nawierzchnia, wersja z zawieszeniem się na torach jest nierealna (chyba, że przejeżdżał obok przejazdu..). Zdarzenie nie w Siedliskach a pomiędzy kol. Zarudzie a Zawadą.
|
|
Czytajcie ze zrozumieniem, Niemiec nie zaparkował tylko: "kierowca mercedesa nie mógł zjechać z przejazdu - samochód zawiesił się na torach"...
|
|
Żołnierz Wermachtu,przyjechał po fanty??????????
|
|
Do myślący Zdzisiu Prędkość rozkładowa to 100/h przejazd nz łuku jak się nie znasz ile potrzeba na zatyrzymanie szynobusa to głupot nie wypisuj a kierowcy szynobusa nie pozwala zasnąć czuwak , jełopie.
|
|
Nie, pociąg nie mógł zahamować bo jest co najmniej kilkudziesięciokrotnie cięższy od samochodu. Z tego powodu ruch kolejowy nie jest prowadzony jak samochodowy - na widoczność. W przypadku kolei zakłada się, że droga hamowania jest większa niż widoczność trasy i pociąg nie jest w stanie zatrzymać się przed zauwazoną przeszkodą. A co do wymyślania komuś od idiotów i jełopów - zacznij taką konstruktywną krytykę od siebie. W tekście jest napisane, że kierowca nie mógł zjechać z przejazdu (niezależnie od przyczyn). Kategoryczność sądów wymaga naprawdę wysokich kompetencji których jak widać ci brakuje. |
|
po co w ogóle te pociągi do Zamoscia kilka kursow na krzyz zlikwidowac je i po sprawie i tak 99% mieszkancow Zamoscia z nich nie korzysta
|
|
Kto nie korzysta niech zamilknie. Ja i wiele mi znanych osób korzystamy i sobie chwalimy te połączenia także te 99% to duża przesada. W ostatnią niedzielę jechałem po godz. 16 z Zamościa do Lublina i nie było gdzie nogi postawić tyle ludzi jechało.
A inna sprawa że pewnych rzeczy przewidzieć się nie da jak np porzuconego auta na torach - ważący pewnie z 80 ton szynobus potrzebował dłuższej drogi hamowania niż odległość w jakiej o 6 rano maszynista wypatrzył auto na torach - ktoś spał na fizyce.
To był wypadek choć i tak uważam że Niemiec powinien natychmiast powiadomić jakieś służby albo spróbować wezwać kogoś by jakoś przepchać to auto.
|
|
Zaparkować samochód na torowisku!! niezły dziadek:)
http://www.itvl.pl/n...su-z-merdedesem
|
|
Zamość ma 60 tys. mieszkańców, czyli żeby był ten magiczny 1% korzystających z szynobusa to musiałbyś mieć 600 osób w szynobusie dziennie. No chyba logiczne że aż tyle osób to szynobus nie wozi.
To że ty jechałeś w niedzielę i było dużo ludzi to nie znaczy że jest tyle na tygodniu, bo w niedzielę miejsca w BigBusie są porezerwowane.
Nie wiem dlaczego na podstawie 1 dnia w tygodniu chcesz wyrokowac czy szynobus jest potrzebny, bo moim zdaniem nie jest.
|
|
Codziennie szynobus jest zatłoczony, dużo studentów dojeżdża nim codziennie na uczelnie a ludzie jeżdżą do pracy więc jest jak najbardziej potrzebny. Cena jest niższa niż w Big Busie. |
|
zauważyliście że ktoś kto podpisuje sie aron ma chyba obsesję wszędzie go widać jak krytykuje szynobusy,ogólnie pociagi czy czegoś sie boi???może cos z dzieciństwa pozostało???
|
|
To jest strach, że sprawnie funkcjonująca kolej odbierze busiarzom klientów.
|
|
No właśnie widzisz jak ta kolej sprawnie funkcjonuje więc nie odbiera busiarzom klientów to logiczne. Natomiast kolej odbiera pieniądze które powiny być przeznaczone na łatanie dziur w drogach. A drogi są niezbędne np. na dojazd do szkoły czy szpitala w odróżnieniu od szynobusa który nie jest niezbędny, bo przecież nie było szynobusa i ludzie jakoś żyli
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|