Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Atrakcyjny Kazimierz powinien to skomentować
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pierwsze sekundy reklamują jakiś salon mebli kuchennych, następnie tablet, później kawałek czołgu, fontanna ze zrujnowaną kamienicą w tle a na koniec ogródek restauracyjny ;-) Gdyby nie ta migawka Ratusza przez ułamek sekundy i napisy końcowe to nie wiem czy ktokolwiek poza mieszkańcami Zamościa zorientowałby się co właściwie powinna reklamować ta produkcja. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Spot nie powinien być dopuszczony do emisji! Zawiera reklamę dwóch firm: Producenta materiałów budowlanych(zabezpieczenia na „Generałówce”) oraz producenta piwa (lampion na ostatnim ujęciu) .Ponadto epatuje erotyzmem i golizną - w ujęciu przy fontannie tej Pani widać gołą pupę! Dlaczego nie wykorzystano tego spotu: https://www.youtube.com/watch?v=otyPGI6To9A
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ta paskudna scena w rynku zasłaniająca piękne ormiańskie kamienice reklamuje Zamość najlepiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zupelny brak pomyslu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W ogóle nie wyeksponowano przepięknej architektury miasta! Uważam, że za dużo poświęcono sztafażowi. Reklama ta, jest przeznaczona dla wąskiego grona odbiorców tj. mieszkańcom tego pięknego grodu. Błagam, nie emitujcie tego, gdyż można odnieść odwrotny skutek, od zaplanowanego. Serdecznie pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgadzam się z poprzednimi opiniami w zupełności. Ten spot nie pokazał zupełnie nic. Na pewno nie przyciągnie to turystów, a wręcz przeciwnie zniechęci.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tragedia ta reklama za takie pieniądze ??? aż się płakać chce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to odstraszy turystów w zupełności ale to dobrze bo już dosyć hołoty
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamość jest bardziej atrakcyjny niż Kazimierz Dolny już teraz, to zależy architektury, urbanistyki, zagospodarowanie, a nie marnego spotu promocyjnego. Co więcej, miasto odwiedzi więcej turystów, bo w Polskę idzie wieść, że trwająca kilka lat rewitalizacja już się zakończyła! To zasługa poprzedniej ekipy, ale oczywiście ta nowa będzie sobie przypisywać zasługi. A jeszcze przed wyborami tak im się nie podobały "te mury".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w sumie niegłupi pomysł miasta są do siebie podobne jeśli chodzi np. o liczbę mieszkańców
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Baaardzo słabe. Przy fontannie widac w tle remont kamienicy i piękna reklama ceresit :/ Za takie duze pieniadze taka reklama słaba. Zamosc taki piękny, a w tym spocie nic nie jest zachęcające
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proszę zwrócić uwagę, że w artykule jest napisany koszt emisji, a nie koszt realizacji spotu. Ze słyszenia, podobno na samą realizację przeznaczono jedynie kilka tysięcy, cała reszta idzie dla stacji TV za emisje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aplikacja Arguido z przewodnikiem Zamościa działa już od sierpnia 2014 roku: http://digileaks.pl/3708-arguido-zwiedzanie-z-rozszerzona-rzeczywistoscia/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiepska reklama.Praktycznie wcale nie zachęca do odwiedzenia tego miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: