Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ala po co TE POCIĄGI ? Aby woziły powietrze ?? przecież nikt nie będzie z Zamościa dojeżdżać do Lublina pociągiem - jadąc ponad 3 godziny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ale można do Lwowa , Kijowa , Odessy - dlaczego tego nie wykorzystuja ćwoki jedne
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pociąg z Lublina do Zamościa jechał PONIŻEJ 3 godzin. Najszybszy 2:24. "Ponad trazy godziny" to podłe kłamstwo Pawła Ney'a. Byłego rzecznika PKP Intercity. Jak widać kłamstwo skuteczne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzięki bezmyślności tych, którzy zlikwidowali połączenie kolejowe z Rawą Ruską przez Hrebenne, zmuszona byłam jechać z lublina do Przemyśla i do Lwowa; z powrotem zaś na dodatek jeszcze przez Kraków ( aby nie spędzić nocą pięciu godzin na dworcu w Przemyślu w oczekiwaniu na pierwszy pociąg do Lublina). Zdumiewające, z jaką odwagą urzędnicy zza biurka piszą tak koszmarne scenariusze podróży Bogu ducha winnym obywatelom. Nie można ich za to nie kochać i nie błogosławić im ze wszystkich sił.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
YETI napisał:
Ala po co TE POCIĄGI ? Aby woziły powietrze ?? przecież nikt nie będzie z Zamościa dojeżdżać do Lublina pociągiem - jadąc ponad 3 godziny
jeżeli mam jechać 1:45 busem do LBN na dworzec PKS ale w LBN mam przesiadkę na kolejny pociąg i żeby dostać się z dworca PKS na PKP muszę poświęcić kolejną godzinę na tułanie się z bagażami komunikacją miejską, to wolę jechać dwie i pół godziny pociągiem w duuuużym przedziale niż być upchanym jak śledzie w ciasnym i niekoniecznie sprawnym technicznie busie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pasażerka PKP napisał:
Dzięki bezmyślności tych, którzy zlikwidowali połączenie kolejowe z Rawą Ruską przez Hrebenne, zmuszona byłam jechać z lublina do Przemyśla i do Lwowa; z powrotem zaś na dodatek jeszcze przez Kraków ( aby nie spędzić nocą pięciu godzin na dworcu w Przemyślu w oczekiwaniu na pierwszy pociąg do Lublina). Zdumiewające, z jaką odwagą urzędnicy zza biurka piszą tak koszmarne scenariusze podróży Bogu ducha winnym obywatelom. Nie można ich za to nie kochać i nie błogosławić im ze wszystkich sił.
Marszałek Sobczak obiecał przwrócenie połączenia wahadłowego Hrebenne Rawa Ruska -dla unikniecia dewastacji wagonów przy jeżdzie docelowej.W Hrebennem Polska się nie kończy, tylko sie zaczyna i to trzeba wykorzystać.W Budomierzu rozpoczeto budowe przejscia z Ukraina dla 8000 przekraczajacych dziennie.Wschodnia granica ozyje, trzeba bezwzględnie przywrócic połączenia kolejowe na Roztoczu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe, że walka o kolej zaczyna się dopiero przed nadchodzącymi wyborami do samorzadów. Gdzie ci politykerzy byli rok temu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
ale można do Lwowa , Kijowa , Odessy - dlaczego tego nie wykorzystuja ćwoki jedne
Z Wrocławia jest połączenie do Kijowa,skład ma tez wagony z Pragi do kijowa. Jest pociag z Krakowa do Lwowa w systemie SUV 2000- ale bilety kolejowe sa bardzo drogie.Na Ukrainie bilety sa bardzo tanie.Polskę powinna spinac siec połączeń kolejowych, a nie busowych.Polska powinna wykorzystac połozenie tranzytowe i udroznić szlaki wschód- zachód i pólnoc południe.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ktoś ma interes w tym aby tak było
Zaloguj się, aby oddać głos
0
MARYJAN ARCYBISKUP napisał:
jeżeli mam jechać 1:45 busem do LBN na dworzec PKS ale w LBN mam przesiadkę na kolejny pociąg i żeby dostać się z dworca PKS na PKP muszę poświęcić kolejną godzinę na tułanie się z bagażami komunikacją miejską, to wolę jechać dwie i pół godziny pociągiem w duuuużym przedziale niż być upchanym jak śledzie w ciasnym i niekoniecznie sprawnym technicznie busie
Co Ty bredzisz człowieku?!-przecież z Dworca PKS w Lublinie na Główny Dworzec Kolejowy dojedziesz za kilkanaście minut autobusem MPK nr.13 lub za około dwadzieścia minut autobusem MPK nr.34.Te MPKi kursują kilka razy w ciągu godziny,więc nie ma co narzekać... A jeśli chodzi o połączenia przez Bełżec/Hrebenne z Ukrainą,to prawda jest taka,że zlikwidowano to połączenie dlatego,że istniał potężny przemyt alkoholu i papierosów-dewastowano wagony w celu ukrycia przemycanego towaru-dlatego zlikwidowano to połączenie,aby zakończyć przemyt w pociągach z Ukrainy.Wiem,bo mieszkałem niedaleko tego przejścia granicznego.Jasne?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedy się nauczycie że od 8 Grudnia 2009 PKP Przewozy Regionalne zmieniły nazwę na Przewozy Regionalne dwa błędy z tego powodu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wielka szkoda tych połączeń. Lubiłem sobie poświęcić te 5-6 godzin i spokojnie pociągiem przejechać się z Krakowa do Suśca czy Zwierzyńca na kilka dni. A teraz... teraz mi się nie chcę. I co Wam powiem takich osób jak ja byłoby wiele, wiele więcej. Jakby ktoś: a) wiedział o takim połączeniu wiedział więcej o Suścu, Zwierzyńcu, Roztoczu c) wiedział jak piękne były trasy kolejowe na Roztoczu i że np. kolej ma świetny (ale bardzo zaniedbanny) ośrodek przy samej stacji w Suścu. Jak o tym wspomniałem to od razu z grupą znajomych zrobiliśmy sobię wycieczkę na Roztocze. I to nie raz. Teraz już tego nie powtórzymy. A przypuszczam, że takich osób byłyby setki z Warszawy lub Krakowa. Ale co z tego, jak PKP robiło to tak jakby chciały to ukryć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PS. Pasażerów było jakieś 40% więcej niż sprzedanych biletów. Te 40% kupowało bilety "bez biletu" w pierwszym przedziale u panów konduktorów. Ciekawe co sobie teraz myślą Ci konduktorzy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: