Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Atrakcyjny Kazimierz powinien to skomentować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pierwsze sekundy reklamują jakiś salon mebli kuchennych, następnie tablet, później kawałek czołgu, fontanna ze zrujnowaną kamienicą w tle a na koniec ogródek restauracyjny ;-) Gdyby nie ta migawka Ratusza przez ułamek sekundy i napisy końcowe to nie wiem czy ktokolwiek poza mieszkańcami Zamościa zorientowałby się co właściwie powinna reklamować ta produkcja. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spot nie powinien być dopuszczony do emisji! Zawiera reklamę dwóch firm: Producenta materiałów budowlanych(zabezpieczenia na „Generałówce”) oraz producenta piwa (lampion na ostatnim ujęciu) .Ponadto epatuje erotyzmem i golizną - w ujęciu przy fontannie tej Pani widać gołą pupę! Dlaczego nie wykorzystano tego spotu: https://www.youtube.com/watch?v=otyPGI6To9A
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ta paskudna scena w rynku zasłaniająca piękne ormiańskie kamienice reklamuje Zamość najlepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zupelny brak pomyslu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ogóle nie wyeksponowano przepięknej architektury miasta! Uważam, że za dużo poświęcono sztafażowi. Reklama ta, jest przeznaczona dla wąskiego grona odbiorców tj. mieszkańcom tego pięknego grodu. Błagam, nie emitujcie tego, gdyż można odnieść odwrotny skutek, od zaplanowanego. Serdecznie pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się z poprzednimi opiniami w zupełności. Ten spot nie pokazał zupełnie nic. Na pewno nie przyciągnie to turystów, a wręcz przeciwnie zniechęci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tragedia ta reklama za takie pieniądze ??? aż się płakać chce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to odstraszy turystów w zupełności ale to dobrze bo już dosyć hołoty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamość jest bardziej atrakcyjny niż Kazimierz Dolny już teraz, to zależy architektury, urbanistyki, zagospodarowanie, a nie marnego spotu promocyjnego. Co więcej, miasto odwiedzi więcej turystów, bo w Polskę idzie wieść, że trwająca kilka lat rewitalizacja już się zakończyła! To zasługa poprzedniej ekipy, ale oczywiście ta nowa będzie sobie przypisywać zasługi. A jeszcze przed wyborami tak im się nie podobały "te mury".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w sumie niegłupi pomysł miasta są do siebie podobne jeśli chodzi np. o liczbę mieszkańców
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Baaardzo słabe. Przy fontannie widac w tle remont kamienicy i piękna reklama ceresit :/ Za takie duze pieniadze taka reklama słaba. Zamosc taki piękny, a w tym spocie nic nie jest zachęcające
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę zwrócić uwagę, że w artykule jest napisany koszt emisji, a nie koszt realizacji spotu. Ze słyszenia, podobno na samą realizację przeznaczono jedynie kilka tysięcy, cała reszta idzie dla stacji TV za emisje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aplikacja Arguido z przewodnikiem Zamościa działa już od sierpnia 2014 roku: http://digileaks.pl/3708-arguido-zwiedzanie-z-rozszerzona-rzeczywistoscia/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiepska reklama.Praktycznie wcale nie zachęca do odwiedzenia tego miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...