Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Krzysztof Żuk: MKS Selgros Lublin daje dobry przykład

Utworzony przez rafal, 30 grudnia 2013 r. o 19:49
Zerwać wszelkie kontakty z pseudokibicami motoru, bo to przez nich, żaden sponsor nie wesprze klubu, tylko będzie miasto wiecznie do tego interesu dokładać. Gdybym ja był prezesem dużej firmy też bym nie chciał aby logo mojej firmy było powiązane z klubem, który jest niszczony przez wandali. Dlatego nie dziwię się, że motor ma problemy z funkcjonowaniem wizerunkowym, ekonomicznym, szkoleniowym jak i marketingowym. Ludzie nie chodzą na motor bo nie chcą w dziób zarobić. Dlatego koszykówka, piłka ręczna i żużel jest oblegana przez całe rodziny. Na motor też by przychodzili, ale jak władze motoru i miasta boją się 150 osobowej grupki, to daleka droga do elity. Jeśli taka banda chce przybyć na stadion to rozdzielać ich na 5 osobowe grupy i rozstawiać po całych trybunach, aby nie stanowiły licznej grupy, ale do tego trzeba numeracji trybun i krzesełek, a nie wchodzi się na stadion jak do obory.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co ma wspólnego jedno z drugim? Zerwać wszelkie kontakty z pseudokibicami motoru, bo to przez nich, żaden sponsor nie wesprze klubu, tylko będzie miasto wiecznie do tego interesu dokładać. Gdybym ja był prezesem dużej firmy też bym nie chciał aby logo mojej firmy było powiązane z klubem, który jest niszczony przez wandali. Dlatego nie dziwię się, że motor ma problemy z funkcjonowaniem wizerunkowym, ekonomicznym, szkoleniowym jak i marketingowym. Ludzie nie chodzą na motor bo nie chcą w dziób zarobić. Dlatego koszykówka, piłka ręczna i żużel jest oblegana przez całe rodziny. Na motor też by przychodzili, ale jak władze motoru i miasta boją się 150 osobowej grupki, to daleka droga do elity. Jeśli taka banda chce przybyć na stadion to rozdzielać ich na 5 osobowe grupy i rozstawiać po całych trybunach, aby nie stanowiły licznej grupy, ale do tego trzeba numeracji trybun i krzesełek, a nie wchodzi się na stadion jak do obory.   Przecież ten materiał to klasyczny pijar nieudolnego przedstawiciela większościowego i jednoosobowego akcjonariusza spółek, które w normalnych warunkach byłyby już dawno zlikwidowane.   Zapytaj o poziom długów jednej i drugiej spółki oraz gdzie poszły pieniądze z dokapitalizowań, bo to, że nagle pojawił się sponsor strategiczny o niczym jeszcze nie świadczy.   Znasz wyniki finansowe tych miejskich spółek i na co poszły pieniądze z dotacji celowych i dokapitalizowań ratusza?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cyt. : "Dlatego czujemy się współodpowiedzialni, zarówno w przypadku zwycięstw, jak i porażek, które będą występować, bo taki jest sport."Co Prezydent Żuk ma na myśli (porażek,które bedą wystepować)???Prorok czy ... coś wie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie prezydencie Lublina dlaczego brak sponsora z fabryk regionu 1 Ńałęczowianka ,Cisowianka,Lubella ,Herbapol ,czy częscoiowe wsparcie z Marketów ,jak Lidl,Biedronka czy,plaza .Dzięki za sponsoring Perły i Galeria Olimp a Plaza ??dlaczego nie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Prezydencie co Pan mówi o starcie???? "Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest zainwestowanie w sportowców, którzy będą emocjonalnie związani z miastem. Już dziś dobrym przykładem jest Start Lublin i myślę, że niedługo będą tego efekty."   Przecież mydlą Panu oczy od kilku lat fachowcy od koszykówki i co roku wymieniają 80% składu i co roku nowa "armia zaciężna" przyjeżdża do lublina zarobić kasę  i po sezonie idzie dalej .... a rodowici młodzi perspektywiczni zawodnicy z Lublina (patrz. m.in Gospodarek,Karolak, Ciechociński  )niestety obieraja odwrotny kierunek ponieważ ze "stafem" (czytaj:trenerzy-prezesi) i "układami"w starcie  nie bardzo chca współpracować bo są traktowani "inaczej" a "najemnicy" -powtarzam przychodzą zarobić "lubelskie" pieniądze a nie kierują sie emocjami   Panie Prezydencie-APEL : trzeba zmienić doradców do koszykówki  na tych  którzy bedą mówic prawdę, przedstawiać stan faktyczny , akceptować współpracę z innymi klubami a nie "wycinać" konkurencję na swoim podwórku  i "mydlić" Panu oczy od kilku lat   i opowiadać jak to jest super i jakie mają wielkie i kolorowe perspektywy na kolejne kilka lat ..... pod warunkiem ze Pan-miasto  da więcej kasy ..... na budowanie  co roku drużyny z zawodników którzy na pewno nie są emocjonalnie zwiazani z miastem  tylko z kasą z miasta/klubu.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobry wywiad i pare madrych slow zuczka widac ze temat sportu mu nieobcy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten wywiad jest pełen głupot, półprawd i przekłamań ale po koleji. Po pierwsze Lublina nie stać na więcej niż 2 zawodowe drużyny ekstra-2 ligowe. Więcej mówienie o Motorze, żużlu, Mks, Stracie jak to będzie pięknie to bajki dla małych dzieci. Nikogo w Lublinie nie stać na kilkuset tysięczne kontrakty dla koszykarzy lub żużlowców i może ktoś sobie powinien to uświadomić. a)MKS tak promowany jako wzór to jedna wielka ściema. Po pierwsze gdyby nie kroplówka Lublina tego klubu dawno by nie było to samo dotyczy jeszcze czasów Spr gdzie przewalono masę kasy. Na kilkunastokrotnego MP, zdobywcę PP i pucharu EHF 2001 przychodzi.......aż 1 tys osób mimo cen biletów za grosze, ogromnej promocji. Na mecze LM nie można ściągnąć kompletu ludzi (4,5 tys). Zespół gra w nowoczesnej hali, nie ma złych kiboli, burd, chamskich przyśpiewek. Tłumów sponsorów przez lata też nie było (klub po odejściu firmy Montex jest od lat co chwilę niewypłacalny). Poza tym topienie milionów na klub który co tydzień ogląda góra 500-700 osób w niszowej słabej lidze to nie żadna promocja tylko Antypromocja!!!! Bo jak można mówić o promocji produktu który mało kogo interesuje ? b)Żużel taka sama sytuacja co wyżej co chwilę zmieniana nazwa żeby uciec przed długami. Żużel stracił lubelską tożsamość. To był zespół chłopaków z Lublina a dziś to zbieranina przypadkowych ludzi którzy tylko przyjeżdżają po kasę. Jesteśmy w 1 (2 lidze) i co dalej? Czy mamy po 1-1,5 miliona by na dzień dobry zapłacić za podpis gwiazdom zespołu? Szkółki nie ma w zasadzie nie ma nic........poza kibicami sierotami po Vicemistrzu Polski 1991 którzy są jedynym atutem żużla (trudno mówić o klubie którego nazwa zmienia się co chwilę). Tylko gdzie byli ci kibice gdy Motor dostawał kasę na stadion ?? Uważam że żużel tracąc szansę na stadion kosztem piłkarzy stracił szansę na 2 życie. Nie ma wyjścia jest Globus i będzie zaraz piłkarski stadion i niby skąd ma miasto jeszcze znaleźć kasę na drogi żużel??? Powyższe obiekty trzeba zagospodarować (czytać dać kasę klubom które będą tam grały)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
c) Motor -opowiadanie bajek o koncertach i wystawach ma stadionie jako głównym celu użytkowania stadionu to ściema. Po co więc jest hala Globus czy Targi Lubelskie? Przypomnieć należy że w przedsezonowych zapowiedziach Motor miał się TYLKO utrzymać a po kilku kolejkach już awansować....na wybory i otwarcie stadionu. Kibole są problemem klubu to fakt ale w porównaniu z innymi miastami jest spokojnie. Zmniejszyło się chamstwo (chodz nadal jest), burd nie było od dawna. Dlatego też mówienie że to przez kiboli nie ma sponsorów to tylko zagrywka mediów, nieudolnego zarządu. To nie kibole sprzedawali mecze, to nie kibole od lat doją z setek tysięcy złotych klub, to nie kibole zatrudniali pseudogwiazdy w tym sezonie i to nie kibole płacili im grubo ponad..........5 tys na rękę, to nie kibole zatrudnili prezesa który na odejście mówi że .........ja się nie znam na sporcie.... Kibole są wszędzie i w Ajaxie i w Realu i W Fc Porto czy PSG a mimo to są tam gigantyczne pieniądze sponsorów. Kibole Motoru to tylko tania i wygodna wymówka mediów do istniejącej sytuacji. Ktoś mówi o wizerunku klubu a jaki jest wizerunek Telefoniki i Comarchu czy ITI gdzie kibole Wisły, Cracovii czy Legii albo zarzynają się maczetami albo ciągle wszczynają burdy. Jaki jest wizerunek naszej Bogdanki która sponsoruje klub zdegradowany o 2 klasy za korupcję??? Czy to ten super klub na którego mecze chodzi średnio 800- 1 tys osób który ma zapełnić stadionw  Lublinie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tu zarabiam pieniądze  http://fw.pl/cashforyou . To łatwe i całkiem zyskowne! Doradca Piotr.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...