Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Novum Lublin - KS Puławski Warka 80:67

Utworzony przez kibic, 26 marca 2012 r. o 10:45 Powrót do artykułu
Panie"dziennikarzu" okreslenie "roiło się" jest co najmniej niewłaściwe...Gdzie sa Ci dziennikarze starej daty, ktorzy potrafili swietnie oddac atmosfere meczu i opisac ja rzetelnie, kulturalnie i własciwymi słowami??
Odpowiedz
The second shoe in the Sprite Pack will be the Nike Air Max NM. Yesterday, we dropped the details and photos of the Griffey Fury Sprite. Today, for the conclusion of the Japan Series to open the MLB season, the Nomo gets the Sprite treatment nike air max in the soar and cyber colorway. The Nomo has made quite a comeback this year and the release on Saturday will be one more step in the right direction. It wouldn’t be much of a stretch to say that the Sprite Nomo is the best colorway to be released so far.They’ve joined causes and created is actually and cheap nike air max 90 lots of famous shoes companies globally Nike Free Tilbud. That they were athletes that mixed their efforts including started this provider which would soon turn out to become on the popular footwear producers on this planet.
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...