Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Agnieszka Smreczyńksa-Gąbka nie jest już prezesem Motoru Lublin SA

Utworzony przez Motorowiec, 18 listopada 2010 o 15:59
a ja mam pytanie w sprawie jednego z członków Rady Nadzorczej Motor Lublin SA. Czy w świetle statutu PZPN mozna łaczyć funkcje statutowe w strukturach LOZPN (np wiceprezesa) i z funkcjami statutowymi klubu piłkarskiego (np członka Rady Nadzorczej) który podlega jurysdykcji LOZPN????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
narzeszcie pozbyto sie tej platformerskiego babsztyla, która w urzedach okupwanych przez PełOwska szajkę organizowała szkolenia z pijaru a tu taka bystra a każde zdanie zaczynała w swych wypowiedziach od "...yyyyyyyyyyyyyyyyy"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ta Pani pracowała już kiedyś w nieudolnym wydawnictwie KUL,specjalistka od wszystkiego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pani Agnieszko madrzy kibice powiedza dziekujemy za wykonanie pewnej pracy czyli zalozenie spolki to pani chyba dobrze zrobila dzieki dzieki .Natomiast kibicow bezmuzgowcow zawsze pani znajdzie szczgolnie na trybunie Motoru patrz prawa strona 12 bezmuzgow krytykowala Lape ze Switem Nowy Dwor
Zaloguj się, aby oddać głos
0
harys napisał:
Pani Agnieszko madrzy kibice powiedza dziekujemy za wykonanie pewnej pracy czyli zalozenie spolki to pani chyba dobrze zrobila dzieki dzieki .Natomiast kibicow bezmuzgowcow zawsze pani znajdzie szczgolnie na trybunie Motoru patrz prawa strona 12 bezmuzgow krytykowala Lape ze Switem Nowy Dwor
sam jestes bezmózgowcem, powiedz co ta smerczynska zrobila? przyszla na gotowe juz stanowisko, skompletowala sklad taki iz zamykamy tabele, i za co chcesz dziekowac? ilu sponsorów znalazla? praca tej pani to jedno wielkie ZERO ahaaaaaaaaa rodzina, rozumiem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a ja mam takie pytanie, kto z LOZPN podpisał/zaakceptowa wniosek Motoru Lublin SA do PZPN o wydanie licencji na grę w II lidze?????. Odpowiedź na nie moze wiele wyjaśnić
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko Avia Świdnik;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja napisał:
Tylko Avia Świdnik;)
Niestety ni ma już czegoś takiego jak kibice Avii...., a szkoda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak Pani Agnieszko. Nic Pani nie zrobiłe ale mówię totalnie nic. Dała się Pani wypuścić Kapce, posłuchała Szkutnika, który do dzisiaj śmieje się z Pani, że poszła Pani za jego namowami, dała się Pani przestraszyć przez Groszka. Niestety nie miała Pani pojęcia o sporcie potem o zarządzaniu a już ie mówię o rządzeniu. Stracone zostały nasze (społeczne) pieniądze na dowożenie, płacenie i karmienie Ukraińców łącznie z Pani trenerem Bławackim, który mówił to co Pani chciała usłyszeć. Teraz Bartnik facet zatrudniony na kilku etatach / w tym samym czasie !!!!/(brawo Panie Rapa) stara się wdrożyć swoje pomysły, a one zaprowadzą Motor tam gdzie Pan B chce czyli piętro niżej. Reasumując Pani Agnieszko jest Pani kopią Szkutnika. Gratuluję. I proszę, Nigdy więcej do sportu!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czy w świetle statutu PZPN mozna łaczyc funkcje statutowe w okręgach PZPN i jednoczesnie w klubach które podlegają danemu okregowi
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: