Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kibice murem za Hetmanem. "Robią fajną atmosferę"

Utworzony przez Bronislaw, 19 listopada 2012 o 13:59
700 kibicow na meczu...jakie miasto taki sukces
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedy Wy Dziennikarze w końcu opanujecie informację, że AMSPN a grający na zapleczu ekstraklasy Hetman to dwa odrębne, nigdy nie spokrewnione ze sobą kluby. W związku z tym jakim prawem piszecie o AMSPN nawiązując do tradycji prawdziwego Hetmana? Szkoda mi tych przekabaconych kibiców Hetmana bo skład jest dobry, szkoda, że tak łatwo przeskoczyli na ten twór...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a kiedy ty lamusie ściniesz swoje śmierdzące kapsko. mocni jesteście tylko w internecie, banda zasrańców
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie jestem kibicem Hetmana ale pamiętam czasy kiedy śpiewano... MOTOR CHEŁMIANKA to przyjaciele Hetmanka!!! i uważam że to nie jest Hetman Zamość. Tak mówisz "~TYLKO HETMAN~" paru kibicó przeskoczyło szybko na ten psudo-twór :/ Życzę dobrej piłki w Zamościu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mam juz dosc tych ktorzy nazywaja sie kibicami Hetmana nic nie robia tylko w sieci wypisuja jak to nie lubia AMSPN nie oszukujmy sie Hetmana nigdy juz nie bedzie powinismy byc szczesliwi ze w miescie tworzy sie pilka ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do redakcji . Mam prośbe prosze nie mylic dwóch klubow KS hetman zamosc a ampsn hetman zamosc to dwa odrebne kluby. i to nie jest zaden nastepca tyko nowy twor wladz zamoscia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
AMSPN Hetman Zamość nie jest żadnym nowym tworem. W przyszłym roku będzie miał 20 lat a utworzyli go w 1993 roku Nowosad z Herbinem licząc na łatwą i sporą kasę dla siebie i przez wiele lat się nie przeliczyli.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cieszę się , ze zamojska piłka idzie w górę.To dobrze. Zauważam jednocześnie , że niedawni krytykanci i wielcy przeciwnicy AMSPEN zaczynają znowu chodzi na mecze tego klubu. Pamiętam ile wulgaryzmu padało pod adresem Prezesa Łysia , trenerów oraz zawodników.Jednak pomylili się zagorzali pseudoentuzjasci Hetmana.Miło było , ale się skończyło i nigdy nie wróci. Przychodzmy na mecze AMSPEN. Proponuję bilety wstępu od 2013 r.nawet za symboliczna opłatą.Młodzież bezpłatnie.Niech piłka nozna nadal rozwija sie w Zamościu.W takim tempie jak dotychczas w 2016 r daj Boże by w Zamościu była II liga.Pozdrawiam wszystkich wiernych kibiców piłki noznej z Zamościa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Będzie i II liga !!! Panie Łyś, trenerze Wieczerzak - My, kilkusetosobowa grupa kibiców AMSPN wierzymy w Was !!! IV liga jest nasz - za rok opanujemy III-cią !!! Do boju AMSPN !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie rozumiem tych fanatykow kibicujacych amspn-owi. Po co na sile lacza tradycje KS Hetmana z AMSPN-em? jezeli chca kibicowac AMSPN Hetmanowi ZAmosc niech szyja nowe flagi szale i robia wlepki z herbem AMSPN-u. Widzimy natomiast ze gra AMSPN a kibicuja KS, to jakas groteska.... Sa tacy wierni niez zaloza klub KS Hetman i zacza rozgrywki od B klasy. Swego czasu tak zrobilo kila klubow i teraz graja w Ekstraklasie lub jej zapleczu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Spoko już idę i zakładam nowy klub... Człowieku opanuj się...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W innych miastach sie udalo. widocznie mamy kibicow pozerow, ktorzy kibicuja tylko na wyjazdach, albo kiedy goscie przyjada. Tylko nie napinajcie sie bo taka prawda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZAMOJSCY WIDZEWIACY!!!FCZ"13
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Witam. Planuję założyc klub sportowy, profesjonalny, startujący od podstaw, czyli w B klasie. Jednak sam nie jestem w stanie zorganizowac tego wszystkiego (głównie chodzi o gotówkę), dlatego zwracam się do Was, do chętnych osób również kochających piłkę nożną i mających marzenia o własnym klubie. Jeśli chodzi o stronę sportową, pasjonacką, to chyba nie muszę tu wiele pisac, ten kto kocha futbol i chciałby w tym uczestniczyc, nie musi byc przezemnie długo namawiany... Ale jest też coś dla tych, dla których głównym motorem napędowym jest kasa. Mianowicie owy klub, początkowo (jak wszystko zresztą) wymaga samych wkładów finansowych, przez pierwsze 2-3 lata nie można liczyc na zbyt wielkie zyski. Jednak (z doświadczenia innych klubów startujących od zera) po tym okresie przychody z takiej inwestycji są conajmniej zadowalające. Po tych paru latach, jak drużyna awansuje trochę wyżej, będzie wygrywac mecze, znajdą się kibice, to wpływy z biletów, turniejów a zwłaszcza od sponsorów będą ogromne w porównaniu do kapitału początkowego (który wynosi ok. 10-15tyś). Wiadomo, na początku, zarówno piłkarze jak też sztab szkoleniowy pracowałby charytatywnie na rzecz klubu, jednak potem wraz z awansami na wyższe szczeble ligowe każdy chciałby czerpac z tego jakieś korzyści, ale w tym czasie wedlug prognoz klub będzie w stanie sam, bez zaciągania pożyczek pokryc wszystkie te koszta. Dla osób zainteresowanych inwestycją w takową działalnośc proszę o kontakt na maila. Wówczas wyjaśnię oraz przybliżę wszystkie sprawy związane z tym klubem oraz odpowiem na każde pytanie. Pozdrawiam i zachęcam do przemyślenia mojej oferty   będe zadowolony z każdej wpłaty nawet najmniejszej   PL 38 9475 1013 0005 6502 3000 0010 nazwa odbiorcy: krzysiek tytułem : darowizna  
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: