Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jaki motocykl do 125 cm3 pojemności?

Utworzony przez Aster, 30 września 2014 r. o 11:44
Zastanawiam się nad zakupem motocyklu do 125 cm3 pojemności. Mam prawo jazdy kat. B od 10 lat więc łapię się na te nowe przepisy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W przedziale do 5-7 tys zł, a takie są najpopularniejsze to przede wszystkim patrz na Romety lub Junaki. Przy czym lepsze opinie krążą o Rometach. Sam jeżdżę Ogar 125 od ubiegłego roku (kupiłem go z drugiej ręki za niecałe 4 tys zł - roczny) i muszę powiedzieć, że na miasto, na jakąś niedługą trasę rewelka. Tutaj masz linka do niego http://www.romet.pl/Moto,OGAR_CAFFE_125,20,666,14043,2014.html Inne to przede wszystkim Soft 125, jest wygodniejszi, ale to za sprawą chopperowego charatkeru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lepiej dołóż trochę do tego zakupu, będzie szerszy wybór.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i motocykle to raczej postaw na japońskie, ich drugie imię to niezawodność. Przy tych z Rometu bólem serca muszę przyznać, że w ciągu paru lat wydasz drugie na części (albo i mi, i znajomym trafiały się jakieś felerne sztuki). Od roku mam Kawasaki Ninja H2 i sprawdza się świetnie - lekka, dynamiczna i pewna jazda, w zasadzie bezawaryjny. wskazaną przez Ciebie pojemność ma model Athlete 125, ale w zaplanowanym przez Ciebie budżecie go raczej nie kupisz, bo niedawno wszedł do sprzedaży.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja tam bym sobie WSK 125 kupił, z papierami. Stylowy kask z epoki już mam:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz