Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miasto uruchomi własną ładowarkę do samochodów elektrycznych

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 29 grudnia 2017 r. o 12:47 Powrót do artykułu
Samochód elektryczny lepszy dla miasta niż spalinowy. Choć przy jego produkcji też dużo surowców zużywa i produkuje odpadów. Ale czy miasto nie powinno dawać przykładu do alternatywy do poruszania się własnym samochodem? Tego widoku, hałasu i smorodu wszechobecnych samochodów nie da się znieść - wszędzie samochody. A miasto jeszcze udogodnienia im poczynia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LU 3373M stoi na chodniku. Pod urzędem miasta łamanie prawa się odbywa. Gdzie jest straż miejska :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W czym LPG jest gorsze od CNG/LNG w kwestii ekologii?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Samochód elektryczny lepszy dla miasta niż spalinowy. Choć przy jego produkcji też dużo surowców zużywa i produkuje odpadów. Ale czy miasto nie powinno dawać przykładu do alternatywy do poruszania się własnym samochodem? Tego widoku, hałasu i smorodu wszechobecnych samochodów nie da się znieść - wszędzie samochody. A miasto jeszcze udogodnienia im poczynia.
 Wymień te rzekome udogodnienia. Ja obserwuję coś dokładnie odwrotnego. Tzn miasto twardo stawia na promocję komunikacji miejskiej i skutecznie zniechęca do wsiadania do prywatnego samochodu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Wymień te rzekome udogodnienia. Ja obserwuję coś dokładnie odwrotnego. Tzn miasto twardo stawia na promocję komunikacji miejskiej i skutecznie zniechęca do wsiadania do prywatnego samochodu." Już wymieniam: większość budżetu miasta idzie na budowę nowych dróg/utrzymanie istniejących. Budowanie parkingów kosztem chodników, placów, terenów zielonych - a to nic nie daje, bo przy rosnącej licznie miejsc parkingowych coraz trudniej znaleźć miejsce do zaparkowania. W przybliżeniu tylko 0,1% ulic miasta posiada bus pasy - dlaczego tylko tyle?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Tzn miasto twardo stawia na promocję komunikacji miejskiej i skutecznie zniechęca do wsiadania do prywatnego samochodu." - to źle? Oczywiście, że dobrze. Tylko miasto robi to mało skutecznie. Jedyne co się mniej więcej udało to: strefa płatnego parkowania i rower miejski. W strefie PP jednak nadal trudno znaleźć miejsce do zaparkowania, a stan rowerów miejskich pozostawia wiele do życzenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
"Tzn miasto twardo stawia na promocję komunikacji miejskiej i skutecznie zniechęca do wsiadania do prywatnego samochodu." - to źle? Oczywiście, że dobrze. Tylko miasto robi to mało skutecznie. Jedyne co się mniej więcej udało to: strefa płatnego parkowania i rower miejski. W strefie PP jednak nadal trudno znaleźć miejsce do zaparkowania, a stan rowerów miejskich pozostawia wiele do życzenia.
 Ja nie napisałem, że to źle. Stwierdziłem jedynie, że cytowany przeze mnie czytelnik nie ma racji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Temat buspasów w Polsce jeszcze raczkuje. Ale z roku na rok jest ich coraz więcej i to cieszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No trudno, żeby miasto w ogóle nie budowało oraz remontowało ulic. Z jednej strony należy stawiać na komunikację zbiorową, z drugiej nie można zapominać o tym, że na 1000 mieszkańców przypada 750 samochodów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"z drugiej nie można zapominać o tym, że na 1000 mieszkańców przypada 750 samochodów" - to prawda. Taka liczba samochodów nie mieści się w mieście. Żadna infrastruktura nie nadąży za potrzebami, a przecież buduje się ciągle nowe ulice i to ciągle za mało. Czyli jedyną metodą jest ograniczanie ilości samochodów, bo ciągłe poszerzanie ulic i budowa miejsc parkingowych nie jest możliwa. I jest za droga.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mi się należy. Mam samochód i miasto ma mi zapewnić: drogi bez korków, jezdnie odśnieżone 24h, darmowe miejsca postojowe (tak do 15 metrów od drzwi docelowych), czyste powietrze (bez smogu), szybkie drogi 100km/h, bez rowerzystów, bez PdP, bez powolniaków itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
W czym LPG jest gorsze od CNG/LNG w kwestii ekologii?
 W ekologii nie jest gorsze, ale obecnie dużo aut jest nim zasilane i byłby mały zarobek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytając Dziennik Wschodni naprawdę bardzo mnie zastanawia, czy nikt z Państwa nie czyta artykułów przed ich publikacją? No przysięgam: nie pamiętam już kiedy ostatnio czytałam jakiś artykuł bez literówek, urwanej w połowie myśli, czy obecnych słów, które nie są już częścią wypowiedzi. Wydaje się, że dziennikarze i publicyści powinni jednak zwracać uwagę na takie rzeczy. Podpowiedź, żeby było łatwiej: "tylko np. w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym czy dla klientów salonów samochodowych czy – dodaje Olga Mazurek-Podleśna z Urzędu Miasta."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niech płacą za ładowanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...