czwartek, 17 sierpnia 2017 r.

Gry

FIFA 11: Jaka będzie wersja na PC (wideo)

Dodano: 2 sierpnia 2010, 20:30
Autor: RAD

W ostatnich latach FIFA na konsole biła konkurencję na głowę. Ale na PC to były zupełnie inne gry. Znacznie gorsze. Teraz ma się to zmienić.

Od kilku lat był to główny powód do narzekań. PC-towe odsłony kolejnych gier były znacznie gorsze od swoich konsolowych odpowiedników. – FIFA 10 na PC miała sporo negatywnych opinii i recenzji – przyznaje Ian Jarvis, jeden z producentów gry FIFA 11. – Mamy nadzieję, że to się zmieni.

Dzięki czemu? A dzięki temu, że twórcy gry do wersji PC-towej podeszli poważnie. Wreszcie będzie drybling 360 stopni. Wreszcie będzie można samemu tworzyć i zapisywać własne sposoby na rozegranie rzutów rożnych i wolnych (każdemu zawodnikowi przy rożnym możemy przyporządkować odpowiedni ruch. Który ma biec w pole karne, gdzie ma się przepychać, itd.).

Wreszcie gra będzie korzystać z tego samego silnika graficznego, co wersje konsolowe. A to znaczy, ze będzie od nich nieco ładniejsza za sprawą lepszych tekstur.

Wersja PC-towa da też możliwość organizowania turniejów przez LAN bez konieczności łączenia się z serwerami EA. Na pierwszym pokazie gry zapowiedziano również obsługę VOIP i dobieranie przeciwników według umiejętności lub lokalizacji geograficznej.

W wersji PC-towej nie zabraknie również opcji PERSONALITY+. Ta opcja sprawia, że zachowania piłkarzy na boisku niemal w niczym nie różnią się od tego, co możemy zobaczyć w czasie telewizyjnych transmisji.

– To ewolucja pozwalająca na dokładne odzwierciedlenie unikatowego stylu każdego z zawodników, dzięki czemu posiadają oni indywidualną osobowość w grze FIFA 11 – tłumaczy producent gry, Kaz Makita. Jak to działa? Najpopularniejsi piłkarze będą mieli w grze swój styl. Andres Iniesta to niesamowity drybling. Wayne Rooney to siła i skuteczność.

– Każdy z tych piłkarzy zachowa się na wirtualnym boisku dokładnie tak, jak miałoby to miejsce w rzeczywistości, a dzięki nowym modelom postaci ich rozpoznanie będzie jeszcze prostsze – dodaje Makita.

Za tym idzie znacznie poprawiona sztuczna inteligencja. Poprawiono ją bramkarzom, naszym przeciwnikom i naszym zawodnikom, którymi aktualnie nie sterujemy. Teraz znacznie lepiej dostosowują się oni do naszych działań. I grają bez piłki: napastnicy urywają się obrońcom, przepychają na polu karnym, czy szukają wolnego pola by ułatwić partnerowi prostopadłe podanie.

W szczegółach opowiada o tym Aaron McHardy:


Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!