sobota, 18 listopada 2017 r.

Gry

Harry Potter i Insygnia śmierci: Narzędzie do twarzy

  Edytuj ten wpis

The Facial Action Coding System czyli System Kodowania Ruchów Twarzy, ma jeden cel: sprawić, by twarze postaci w grach były jak najbardziej realistyczne. Jak się sprawdza w najnowszej grze o Hardym Potterze?

– Z pomocą technologii FACS po raz pierwszy jesteśmy w stanie stworzyć realistyczne ruchy twarzy, które podkreślą emocje każdego bohatera w indywidualny sposób – tłumaczy Mario D’Onofrio, dyrektor techniczny gry. – Wiele szczegółów, które są przetwarzane w procesie animowania, jest bardzo subtelnych, ale to właśnie one stanowią o naturze postaci. Na przykład sposób, w jaki Bellatriks (na zdjęciu) okazuje złość, jest zupełnie inny niż reszty bohaterów.

Rezultatem nowego sposobu animacji ma być znacznie bardziej realistyczna i filmowa rozgrywka.

– Postaci naprawdę napotkają wiele trudności i będą wyrażać wiele uczuć – dodaje D’Onofrio. – System animacji twarzy pozwala nam pokazać te emocje i pokazać, przez co muszą przejść nasi bohaterowie podczas niebezpiecznych misji.”

To kolejna nowość, z której korzysta gra Harry Potter i Insygnia śmierci. W wersji na Xbox 360 będą przecież misje, w których skorzystamy z Kinecta (o czym możecie przeczytać TUTAJ.

Premiera gry Harry Porter i Insygnia śmierci jeszcze w listopadzie.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!