sobota, 21 października 2017 r.

Gry

The Bard's Tale IV: Kto jeszcze będzie pracował nad grą? (wideo)

Dodano: 29 czerwca 2015, 16:12

The Bard's Tale IV
The Bard's Tale IV

Zbiórka na grę The Bard's Tale IV rozkręca się coraz bardziej. Twórcy ogłosili właśnie kolejne atrakcje i to nie byle jakie: przy zebraniu odpowiedniej kwoty do prac włączy się Collin McComb i sam Chris Avellone.

9 czerwca Chris Avellone poinformował o swoim odejściu ze studia Obisdian Entertainment (którego zresztą był współzałożycielem). To człowiek, który pracował przy takich grach jak Planescape: Torment, Fallout: New Vegas i Fallout 2, Icewind Dale, Knights of the Old Republic II, Neverwinter Nights 2 czy Pillars of Eternity.

Teraz dołączy do ekipy pracującej nad The Bard's Tale IV.

Kickstarterowa zbiórka na tę produkcję wystartowała 2 czerwca. Twórcy - czyli studio inXile Entertainment założone przez Briana Fargo - chcieli zebrać połowę budżetu (reszta miała pochodzić z ich własnych funduszy), czyli 1 250 000 dolarów. Ten cel już dawno został osiągnięty: na chwilę obecną 30 718 graczy wpłaciło 1 364 657 dolarów.

Pieniądze wpływają dalej, dlatego też twórcy ogłosili kolejne cele zbiórki.

Po przekroczeniu granicy 1,4 miliona dolarów, w tworzeniu gry weźmie udział Monte Cook, weteran branży i ojciec systemu RPG Numenara, znany także ze swej pracy przy Dungeons & Dragons.

Przekroczenie progu 1,5 miliona dolarów oznacza kolejne nazwiska w ekipie: Sean K. Reynolds, Wolfgang Baur i Bruce Cordell. Każdy z nich stworzy autorski obszar lub loch, które wzbogacą mapę i fabułę The Bard’s Tale IV.

Kolejne nazwisko (znane fanom Planescape: Torment) to Collin McComb, który dołączy do zespołu po osiągnięciu progu 1,7 milliona dolarów. Wówczas McComb stworzy lokację Królestwo Elfów.

I wreszcie po przekroczeniu progu 1,9 miliona dolarów w ekipie pojawi się Chris Avellone i stworzy nowy obszar świata gry nazwany  Kurchan Grozy. Ten loch zaludnią najgorsze koszmary zrodzone w głowie Chrisa.

- Moją karierę zawdzięczam temu, że jako dzieciak zobaczyłem The Bard’s Tale II na Commodore 64 kolegi - wspomina Chris Avellone cytowany w informacji prasowej. - Gdy zobaczyłem "żywe" ulice Skara Brae - rety! W 3D i w kolorze! - zdałem sobie sprawę, że niekoniecznie muszę zawsze być mistrzem gry, by cieszyć się klimatem sesji RPG. Wreszcie ktoś dokonał cudu i stworzył kompetentnego cyfrowego mistrza gry, dla takich jak ja: pasjonatów RPG skazanych dotąd na towarzystwo kapryśnych graczy. Brianowi Fargo zawdzięczam trzy rzeczy: po pierwsze tę grę, oraz inne RPG Interplay w tym Wasteland i pozostałe The Bard’s Tale, po drugie: zatrudnienie mnie kiedyś w Interplay, a po trzecie: zaproszenie do pracy nad The Bard’s Tale IV, co - mam nadzieję - dojdzie do skutku z pomocą graczy.

Szczegóły i samą zbiórkę znajdziecie TUTAJ.
A sama gra The Bard's Tale IV zapowiada się mniej więcej tak:

WIDEO

(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!