wtorek, 22 sierpnia 2017 r.

Kraj Świat

UOKiK na tropie "uciekających" reklam w internecie

Dodano: 11 sierpnia 2009, 08:31

"Rzeczpospolita podaje, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza, czy uciążliwe reklamy pojawiające się w sieci są zgodne z przepisami.

Chodzi m.in. o okienka, których nie można zamknąć, bo w ogóle nie mają krzyżyka, bądź bardzo trudno go odnaleźć. UOKiK bada i te, w których krzyżyk co prawda jest, ale gdy chcemy najechać na niego kursorem, to zaczyna uciekać.

Wyniki badań powinny być gotowe jesienią. "Wówczas zdecydujemy czy przeciwko reklamodawcom będą podejmowane dalsze kroki" - powiedział >Rz< Łukasz Wroński z UOKiK. Co grozi firmom? Maksymalna kara to nawet 10 proc. przychodów osiągniętych w poprzednim roku - podaje gazeta.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!