czwartek, 14 grudnia 2017 r.

Kraśnik

Coraz mniej osób poszukuje usług maklerskich. Zamykają punkt w Kraśniku

Dodano: 19 grudnia 2016, 17:59
Autor: aa

Po ponad 20 latach Punkt Obsługi Klientów Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A w Kraśniku przestaje działać (fot. Google Street View)
Po ponad 20 latach Punkt Obsługi Klientów Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A w Kraśniku przestaje działać (fot. Google Street View)

Po ponad 20 latach Punkt Obsługi Klientów Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A w Kraśniku przestaje działać. Ostatnim dniem pracy będzie 28 grudnia.

– Teraz trzeba będzie jeździć do Lublina. Dla mnie to jest pewne utrudnienie i dodatkowy czas, który muszę zarezerwować – narzeka nasz Czytelnik, który zadzwonił w tej sprawie do redakcji i poinformował o likwidacji punktu.

– Ostatni dzień pracy naszego Punktu Obsługi Klientów w Kraśniku został wyznaczony na 28 grudnia – pisze Roland Paszkiewicz, rzecznik prasowy Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A. w odpowiedzi na nasze pytania. I tłumaczy, że reorganizacja punktów obsługi klienta wynika z wielu przesłanek. Najważniejszą z nich jest malejący popyt na usługi maklerskie, szczególnie w tradycyjnych kanałach. – Obroty na GPW (Giełdzie Papierów Wartościowych-red.) są, w porównaniu do minionego roku, niższe o kilkanaście procent. Jednocześnie rozwój kanałów zdalnych – TeleCDM, internet, mobile sprawia, że coraz większa liczba klientów nie odczuwa potrzeby składania dyspozycji w placówkach CDM, gdyż praktycznie wszystkie sprawy mogą być załatwione za pomocą telefonu, komputera czy smartfona.

Dwie osoby, które pracują w kraśnickim POK, jak informuje rzecznik CDM otrzymały propozycję pracy w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta CDM – w Lublinie.

Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (26 grudnia 2016 o 14:28) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Posiadam konto walutowe w tym Banku i jestem zniesmaczona, że o planowanym zamknięciu placówki dowiaduję się z internetu !!! Gdyby Bank powiadomił mnie odpowiednio wcześnie , to przed wyjazdem za granicę tj. przed 20.12.2016 przeniosłabym konto do innej placówki w Kraśniku. No cóż , świadczy to tylko o tym, że Pekao S.A w Kraśniku ma klienta w "wielkim poważaniu" .
Rozwiń
Gość
Gość (19 grudnia 2016 o 18:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kraśnik zamiera, porażka
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

15-17 grudnia
komentarze (0)0
polubienia (0)0
14-12-2017

15-17 grudnia

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!