wtorek, 17 października 2017 r.

Kraśnik

Coraz mniej osób poszukuje usług maklerskich. Zamykają punkt w Kraśniku

Dodano: 19 grudnia 2016, 17:59
Autor: aa

Po ponad 20 latach Punkt Obsługi Klientów Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A w Kraśniku przestaje działać (fot. Google Street View)
Po ponad 20 latach Punkt Obsługi Klientów Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A w Kraśniku przestaje działać (fot. Google Street View)

Po ponad 20 latach Punkt Obsługi Klientów Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A w Kraśniku przestaje działać. Ostatnim dniem pracy będzie 28 grudnia.

– Teraz trzeba będzie jeździć do Lublina. Dla mnie to jest pewne utrudnienie i dodatkowy czas, który muszę zarezerwować – narzeka nasz Czytelnik, który zadzwonił w tej sprawie do redakcji i poinformował o likwidacji punktu.

– Ostatni dzień pracy naszego Punktu Obsługi Klientów w Kraśniku został wyznaczony na 28 grudnia – pisze Roland Paszkiewicz, rzecznik prasowy Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A. w odpowiedzi na nasze pytania. I tłumaczy, że reorganizacja punktów obsługi klienta wynika z wielu przesłanek. Najważniejszą z nich jest malejący popyt na usługi maklerskie, szczególnie w tradycyjnych kanałach. – Obroty na GPW (Giełdzie Papierów Wartościowych-red.) są, w porównaniu do minionego roku, niższe o kilkanaście procent. Jednocześnie rozwój kanałów zdalnych – TeleCDM, internet, mobile sprawia, że coraz większa liczba klientów nie odczuwa potrzeby składania dyspozycji w placówkach CDM, gdyż praktycznie wszystkie sprawy mogą być załatwione za pomocą telefonu, komputera czy smartfona.

Dwie osoby, które pracują w kraśnickim POK, jak informuje rzecznik CDM otrzymały propozycję pracy w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta CDM – w Lublinie.

Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (26 grudnia 2016 o 14:28) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Posiadam konto walutowe w tym Banku i jestem zniesmaczona, że o planowanym zamknięciu placówki dowiaduję się z internetu !!! Gdyby Bank powiadomił mnie odpowiednio wcześnie , to przed wyjazdem za granicę tj. przed 20.12.2016 przeniosłabym konto do innej placówki w Kraśniku. No cóż , świadczy to tylko o tym, że Pekao S.A w Kraśniku ma klienta w "wielkim poważaniu" .
Rozwiń
Gość
Gość (19 grudnia 2016 o 18:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kraśnik zamiera, porażka
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!