poniedziałek, 18 grudnia 2017 r.

Kraśnik

Student z Kraśnika nagrodzony w konkursie Google

  Edytuj ten wpis
Dodano: 25 lipca 2010, 15:59

Marek Pyra z Kraśnika wspólnie z innymi studentami ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie stworzyli najlepszą europejską kampanię marketingową w internecie. Młodzi ludzie zajęli się reklamą szkoły tańca.

Rozstrzygnięty właśnie konkurs marketingu internetowego Google Online Marketing Challenge jest obecnie jednym z największych na świecie konkursów uniwersyteckich. W tegorocznej edycji wzięło udział 3 tys. zespołów z 65 krajów. Światowym zwycięzcą tegorocznej edycji jest zespół z Australii. Najlepszym w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie okazał się zespół studentów ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Konkurs jest ćwiczeniem, które odbywało się w ramach zajęć na uczelni. Grupy biorące udział w konkursie otrzymały 200 USD ekwiwalentu z przeznaczeniem na reklamę w programie Google AdWords. Studenci z SGH stworzyli kampanię szkoły tańca Riviera.

W składzie 5-osobowego zespołu z SGH znaleźli się: Barbara Feliszek, Aleksandra Puchta, Antoni Rościszewski, Piotr Miąskiewicz i Marek Pyra - student pochodzący z Kraśnika. 23-latek jest na 4 roku finansów i rachunkowości SGH w Warszawie. Dodatkowo studiuje też informatykę.

Studenci nie od razu zdecydowali się na pracę ze szkołą tańca. – Były bardzo rożne pomysły jeśli chodzi o firmę, z którą mieliśmy współpracować. W grę wchodziła wypożyczalnia rowerów i sklep internetowy. Chcieliśmy znaleźć biznes nieszablonowy – przypomina Marek Pyra. – Ostatecznie najciekawsza wydała nam się praca szkoły tańca.

Zespół z Polski, po raz kolejny okazał się bezkonkurencyjny. - Zajęcie pierwszego miejsca wśród wszystkich drużyn Starego Kontynentu drugi raz z rzędu przez kolejną grupę studentów Szkoły Głównej Handlowej jest dowodem na to, że umiejętności praktyczne i wiedza naszych studentów cały czas utrzymują się na najwyższym światowym poziomie - komentuje Marcin Dudek, wykładowca na SGH, opiekun zwycięskiego zespołu.

Role jakie miał zespół były podzielone. – Dziewczyny odpowiadały za teksty reklam i kontakt z klientem. My zajmowaliśmy się stroną techniczną. Wspólnie z kolegami ustalaliśmy m.in. stawki za reklamę, wymyślaliśmy słowa kluczowe – przypomina Marek Pyra. Młodzi ludzie postawili sobie za cel przełamanie sezonowości jaka charakteryzuje zapisy do szkoły tańca Riwiera. – Osiągnęliśmy to poprzez promocję nowych styli tańca oraz dotarcie do ściśle określonych grup docelowych, takich jak narzeczeni, czy single. Z punktu widzenia systemów reklamowych Google szczególnie interesujące okazało się wykorzystanie kanału YouTube jako narzędzia promocji nowego stylu tańca Zumba – wylicza Antoni Rościszewski z zespołu SGH.

Zespół miał 3 tygodnie na wdrożenie całej strategii. Następnie raport z kampanii został przesłany międzynarodowemu jury.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Mat
Gość
maniek
(7) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Mat
Mat (26 lipca 2010 o 19:24) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Obok zespołu z SGH wśród finałowej piątki regionu EMEA znalazł się drugi w kolejności polski zespół, studenci Informatyki Stosowanej z Wydziału Fizyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu
Rozwiń
Gość
Gość (25 lipca 2010 o 21:42) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Tak, to jest syn Mariana Pyry
Rozwiń
maniek
maniek (25 lipca 2010 o 21:12) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Nie.
Rozwiń
aGA
aGA (25 lipca 2010 o 20:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Tak
Rozwiń
aGA
aGA (25 lipca 2010 o 20:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Krasnik' date='25 lipiec 2010 - 18:16 ' timestamp='1280074609' post='319866']
czy to jest syn Mariana Pyry ?
[/quote]
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (7)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!