sobota, 19 sierpnia 2017 r.

Łęczna

80-latce odpadła skóra po lekach. Trafiła do szpitala w Łęcznej

Dodano: 27 lutego 2010, 15:21

Do Wschodniego Centrum Leczenia Oparzeń w Łęcznej trafiła 80-latka z Rzeszowa. Lekarze wykryli u niej zespół Lyella, czyli reakcję organizmu na leki przeciwbólowe.

Choroba polega na tym, że w reakcji na leki przeciwbólowe z powierzchni całego ciała odpada naskórek, tworząc rozlegle rany jak po oparzeniach. Zapada na nią średnio jedna osoba na milion.

To drugi taki przypadek w Łęcznej, 42 latka, która trafiła tam ponad 3 tygodnie temu czuje się już dobrze. Za tydzień, dwa powinna wyjść do domu.

80-latka zestawiła antybiotyki z innymi lekami. Lekarze nie informują, czy życie kobiety jest zagrożone. – Sytuacja jest płynna – mówi Łukasz Drozd, lekarz z WCLO.

Śmiertelność w przypadku tej choroby wynosi od 40 do 60 procent.
Czytaj więcej o:
~Henio~
do rycerza
Chłop Polski
(8) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

~Henio~
~Henio~ (1 marca 2010 o 09:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
paracetmol napisał:
To paracetmol...


Sęk w tym, że paracetamol jest w Coldrexie, Gripexie, Codiparze, Apapie i wielu innych specyfikach. No i można się przekarmić.
Rozwiń
do rycerza
do rycerza (28 lutego 2010 o 17:40) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
rycesz z zadópia napisał:
cos podejzane, 2 przypadek w ciagu 3 tygodni?

rycezru z "zadópia" widac, że ani czytać, ani pisać nie bardzo potrafisz, poćwicz najpierw w brudnopisie pisanie a potem na forum
Rozwiń
Chłop Polski
Chłop Polski (27 lutego 2010 o 20:07) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Dlaczego nikt nie podaje nazwy leku-czyżby biznes był ważniejszy od ludzkiego życia ? To co robią w tej chwili firmy farmaceutyczne bazując na
ludzkim niueszczęściu i ludzkiej naiwności to przechodzi wszelkie pojęcie. Disiaj regułka "Skonsultuj z lekarzem albo z farmaceutą" załatwia wszystko
.Skoro pacjenta wysyła się po konsultację do lekarza to jaki problem aby lekarz wypisał mu receptę. Zastosowano wolnoamerykankę aby nabić kabzę farmaceutycznym koncernom nie zwżając na bezpieczeństwo człowieka.
Rozwiń
paracetmol
paracetmol (27 lutego 2010 o 19:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
To paracetmol...
Rozwiń
Gość
Gość (27 lutego 2010 o 18:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
~gość~ napisał:
Coś za dużo tych dziwnych zbiegów okoliczności, mogliby podać nazwę tego leku przeciwbólowego, może zawiera jakiś składnik który powoduje to uczulenie, bo jeśli choroba jest tak rzadka to dlaczego w naszym regionie to już jej drugi przypadek


pierwsza ofiara pochodziłą z Płocka druga z Rzeszowa wiec nie z naszego regionu
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (8)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!