Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

28 kwietnia 2010 r.
18:42
Edytuj ten wpis

Tylko wyrok w zawieszeniu ws. zabójstwa 23-letniego Adriana z Kocka

0 13 A A

Wyrok w zawieszeniu to się dostaje za jazdę rowerem po pijanemu, a nie za udział w bójce, w której ginie człowiek – uważa Ireneusz Czerski z Kocka, ojciec zamordowanego Adriana. Nie może pogodzić się z wyrokiem.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Na ławie oskarżonych zasiadało dwóch mężczyzn: 21-letni student Michał Z. został skazany na 13 lat więzienia. Sąd uznał go winnym zabójstwa. Jego kompan Mateusz K. oskarżony był o udział bójce ze skutkiem śmiertelnym. Prokuratura żądała dla niego ośmiu lat więzienia. Sędziowie z Jeleniej Góry doszli do wniosku, że tylko bił swą ofiarę ale nie może odpowiadać za jej śmierć.

Cały artykuł Czytaj na MMLubartow 13 lat za zabicie mieszkańca Kocka

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kockowianin / 9 września 2010 o 22:51
ciekawe ile kasy dostał ten sędzia za taki wyrok,za zabicie psa dostaje się więcej ,to jest chore i nienormalne
Avatar
kockowiavin / 9 września 2010 o 22:46
ciekawe ile kasy dostał ten sędzia za taki wyrok,za zabicie psa dostaje się więcej ,to jest chore i nienormalne
Avatar
wak / 9 września 2010 o 22:44
ahhh cóż to nasza Polska kochana, można w niej bić i zabijać drugiego czlowieka już prawie bezkarnie.!! Pomijając fakt że jestem za absolutnym przywróceniem kary śmierci, to w tym przypadku nalezy sie conajmniej 25lat za zabójstwo i 15 drugiemu za współudział!!
Avatar
beduin / 9 września 2010 o 20:26
[quote name='crx' date='29 kwiecień 2010 - 08:50 ' timestamp='1272523851' post='273785']
Rozumiem ból ojca.Niestety niektórzy sędziowie stoją na straży by nowym polskim"oligarchom" nic się nie stało.A w zasadzie to nie sędziowie a właśnie oligarchowie tworzą prawo "pod siebie".My w wyborach ich popieramy i tak toczy się to błędne koło polskiej chorej tzw."DEMOKRACJI".
[/quote]
Pięknie napisane ! i adekwatnie do sytuacji , ja jednak gdyby taka tragedia dotknęła mnie zaczekał bym do wyjścia i sam wymierzył bym sprawiedliwość obu jednocześnie ! a ojca żal żal tej rodziny i tej zbędnej śmierci !
[quote name='crx' date='29 kwiecień 2010 - 08:50 ' timestamp='1272523851' post='273785']
Rozumiem ból ojca.Niestety niektórzy sędziowie stoją na straży by nowym polskim"oligarchom" nic się nie stało.A w zasadzie to nie sędziowie a właśnie oligarchowie tworzą prawo "pod siebie".My w wyborach ich popieramy i tak toczy się to błędne koło polskiej chorej tzw."DEMOKRACJI".
[/quote]
Pięknie napisane ! i adekwatnie do sytuacji , ja jednak gdyby taka tragedia dotknęł... rozwiń
Avatar
8842AF / 30 kwietnia 2010 o 08:50
Topnik napisał:
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze" dla sędziów jedynie na podstawie medialnego przekazu jakiegoś mniej lub bardziej dokładnego dziennikarza.

ZABIŁ CZY NIE ZABIŁ ALE GO OSŁABIŁ ---- PODNIÓSŁ RĘKĘ --USZKODZIŁ --BANDYTA --SZKODA ŻE NIE CIEBIE ---MOŻE BYŚ BYŁ MADRZEJSZY

ZABIŁ CZY NIE ZABIŁ ALE GO OSŁABIŁ ---- PODNIÓSŁ RĘKĘ --USZKODZIŁ --BANDYTA --SZKODA ŻE NIE CIEBIE ---MOŻE BYŚ BYŁ MADRZEJSZY rozwiń
Avatar
crx / 29 kwietnia 2010 o 08:50
Rozumiem ból ojca.Niestety niektórzy sędziowie stoją na straży by nowym polskim"oligarchom" nic się nie stało.A w zasadzie to nie sędziowie a właśnie oligarchowie tworzą prawo "pod siebie".My w wyborach ich popieramy i tak toczy się to błędne koło polskiej chorej tzw."DEMOKRACJI".
Avatar
anna / 29 kwietnia 2010 o 08:05
Topnik napisał:
Może uderzył raz czy dwa w sposób który nie zagrażał życiu ofiary, a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziału sprawcy w czynie ?

Cudowna "logika". Już sam udział drugiego bandziora w napaści na człowieka, które zakończyło się MORDERSTWEM (śmiertelne ciosy nożem), powinno zakończyć się bezwzględną karą więzienia dla niego. Bez różnicy czy ten drugi bandyta uderzył tylko raz, pięć, czy dwadzieścia razy. Nie można podnosić ręki na Bogu ducha winnego człowieka. Ciekawe jak byś komentował, gdyby zabito Twoją matkę lub córkę, a "ten drugi" tylko by ją uderzył "raz czy dwa razy". Opamiętaj się i nie broń szumowin.

Cudowna "logika". Już sam udział drugiego bandziora w napaści na człowieka, które zakończyło się MORDERSTWEM (śmiertelne ciosy nożem), powinno zakończyć się bezwzględną karą więzienia dla niego. Bez różnicy czy ten drugi bandyta uderzył tylko raz, pięć, czy dwadzieścia razy. Nie można podnosić ręki na Bogu ducha winnego człowieka. Ciekawe jak byś komentował, gdyby zabito Twoją matkę lub córkę, a "ten drugi" tylko by ją uderzył "raz czy dwa razy". Opamiętaj się i nie broń ... rozwiń
Avatar
olo / 29 kwietnia 2010 o 06:52
To jest właśnie to, co mnie w.k.u.r.w.i.a w tym kraju.... jak czytam, że Sędziowie z Jeleniej Góry doszli do wniosku, że tylko bił swą ofiarę ale nie może odpowiadać za jej śmierć to aż mi się gorąco robi.

Tylko ją bił.... no tak, a śmierć przyszła z innego powodu. Se po prostu kopał. Co ona ma do jego śmierci. Boże - co to za durni sędziowie.
Avatar
fakt / 29 kwietnia 2010 o 03:06
Topnik napisał:
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze" dla sędziów jedynie na podstawie medialnego przekazu jakiegoś mniej lub bardziej dokładnego dziennikarza.

W sadzie powinny sie liczyc fakty i tylko fakty.Faktem jest ze mlody czlwiek jest zamordwany a czynny uczestik morderstwa cieszy sie wolnoscia.Czy to sprwidliwe?Proponuje odwolanie sie od wyroku i powlanie innego sedziego.

W sadzie powinny sie liczyc fakty i tylko fakty.Faktem jest ze mlody czlwiek jest zamordwany a czynny uczestik morderstwa cieszy sie wolnoscia.Czy to sprwidliwe?Proponuje odwolanie sie od wyroku i powlanie innego sedziego. rozwiń
Avatar
Topnik / 28 kwietnia 2010 o 22:59
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze" dla sędziów jedynie na podstawie medialnego przekazu jakiegoś mniej lub bardziej dokładnego dziennikarza.
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze&quo... rozwiń
Avatar
kockowianin / 9 września 2010 o 22:51
ciekawe ile kasy dostał ten sędzia za taki wyrok,za zabicie psa dostaje się więcej ,to jest chore i nienormalne
Avatar
kockowiavin / 9 września 2010 o 22:46
ciekawe ile kasy dostał ten sędzia za taki wyrok,za zabicie psa dostaje się więcej ,to jest chore i nienormalne
Avatar
wak / 9 września 2010 o 22:44
ahhh cóż to nasza Polska kochana, można w niej bić i zabijać drugiego czlowieka już prawie bezkarnie.!! Pomijając fakt że jestem za absolutnym przywróceniem kary śmierci, to w tym przypadku nalezy sie conajmniej 25lat za zabójstwo i 15 drugiemu za współudział!!
Avatar
beduin / 9 września 2010 o 20:26
[quote name='crx' date='29 kwiecień 2010 - 08:50 ' timestamp='1272523851' post='273785']
Rozumiem ból ojca.Niestety niektórzy sędziowie stoją na straży by nowym polskim"oligarchom" nic się nie stało.A w zasadzie to nie sędziowie a właśnie oligarchowie tworzą prawo "pod siebie".My w wyborach ich popieramy i tak toczy się to błędne koło polskiej chorej tzw."DEMOKRACJI".
[/quote]
Pięknie napisane ! i adekwatnie do sytuacji , ja jednak gdyby taka tragedia dotknęła mnie zaczekał bym do wyjścia i sam wymierzył bym sprawiedliwość obu jednocześnie ! a ojca żal żal tej rodziny i tej zbędnej śmierci !
[quote name='crx' date='29 kwiecień 2010 - 08:50 ' timestamp='1272523851' post='273785']
Rozumiem ból ojca.Niestety niektórzy sędziowie stoją na straży by nowym polskim"oligarchom" nic się nie stało.A w zasadzie to nie sędziowie a właśnie oligarchowie tworzą prawo "pod siebie".My w wyborach ich popieramy i tak toczy się to błędne koło polskiej chorej tzw."DEMOKRACJI".
[/quote]
Pięknie napisane ! i adekwatnie do sytuacji , ja jednak gdyby taka tragedia dotknęł... rozwiń
Avatar
8842AF / 30 kwietnia 2010 o 08:50
Topnik napisał:
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze" dla sędziów jedynie na podstawie medialnego przekazu jakiegoś mniej lub bardziej dokładnego dziennikarza.

ZABIŁ CZY NIE ZABIŁ ALE GO OSŁABIŁ ---- PODNIÓSŁ RĘKĘ --USZKODZIŁ --BANDYTA --SZKODA ŻE NIE CIEBIE ---MOŻE BYŚ BYŁ MADRZEJSZY

ZABIŁ CZY NIE ZABIŁ ALE GO OSŁABIŁ ---- PODNIÓSŁ RĘKĘ --USZKODZIŁ --BANDYTA --SZKODA ŻE NIE CIEBIE ---MOŻE BYŚ BYŁ MADRZEJSZY rozwiń
Avatar
crx / 29 kwietnia 2010 o 08:50
Rozumiem ból ojca.Niestety niektórzy sędziowie stoją na straży by nowym polskim"oligarchom" nic się nie stało.A w zasadzie to nie sędziowie a właśnie oligarchowie tworzą prawo "pod siebie".My w wyborach ich popieramy i tak toczy się to błędne koło polskiej chorej tzw."DEMOKRACJI".
Avatar
anna / 29 kwietnia 2010 o 08:05
Topnik napisał:
Może uderzył raz czy dwa w sposób który nie zagrażał życiu ofiary, a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziału sprawcy w czynie ?

Cudowna "logika". Już sam udział drugiego bandziora w napaści na człowieka, które zakończyło się MORDERSTWEM (śmiertelne ciosy nożem), powinno zakończyć się bezwzględną karą więzienia dla niego. Bez różnicy czy ten drugi bandyta uderzył tylko raz, pięć, czy dwadzieścia razy. Nie można podnosić ręki na Bogu ducha winnego człowieka. Ciekawe jak byś komentował, gdyby zabito Twoją matkę lub córkę, a "ten drugi" tylko by ją uderzył "raz czy dwa razy". Opamiętaj się i nie broń szumowin.

Cudowna "logika". Już sam udział drugiego bandziora w napaści na człowieka, które zakończyło się MORDERSTWEM (śmiertelne ciosy nożem), powinno zakończyć się bezwzględną karą więzienia dla niego. Bez różnicy czy ten drugi bandyta uderzył tylko raz, pięć, czy dwadzieścia razy. Nie można podnosić ręki na Bogu ducha winnego człowieka. Ciekawe jak byś komentował, gdyby zabito Twoją matkę lub córkę, a "ten drugi" tylko by ją uderzył "raz czy dwa razy". Opamiętaj się i nie broń ... rozwiń
Avatar
olo / 29 kwietnia 2010 o 06:52
To jest właśnie to, co mnie w.k.u.r.w.i.a w tym kraju.... jak czytam, że Sędziowie z Jeleniej Góry doszli do wniosku, że tylko bił swą ofiarę ale nie może odpowiadać za jej śmierć to aż mi się gorąco robi.

Tylko ją bił.... no tak, a śmierć przyszła z innego powodu. Se po prostu kopał. Co ona ma do jego śmierci. Boże - co to za durni sędziowie.
Avatar
fakt / 29 kwietnia 2010 o 03:06
Topnik napisał:
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze" dla sędziów jedynie na podstawie medialnego przekazu jakiegoś mniej lub bardziej dokładnego dziennikarza.

W sadzie powinny sie liczyc fakty i tylko fakty.Faktem jest ze mlody czlwiek jest zamordwany a czynny uczestik morderstwa cieszy sie wolnoscia.Czy to sprwidliwe?Proponuje odwolanie sie od wyroku i powlanie innego sedziego.

W sadzie powinny sie liczyc fakty i tylko fakty.Faktem jest ze mlody czlwiek jest zamordwany a czynny uczestik morderstwa cieszy sie wolnoscia.Czy to sprwidliwe?Proponuje odwolanie sie od wyroku i powlanie innego sedziego. rozwiń
Avatar
Topnik / 28 kwietnia 2010 o 22:59
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze" dla sędziów jedynie na podstawie medialnego przekazu jakiegoś mniej lub bardziej dokładnego dziennikarza.
Ciut logiki szanowni komentatorzy. Zabójca a więc ten który zabił NOŻEM dostał 13 lat, mało czy dużo za morderstwo to inna sprawa. Natomiast gość który uderzył/ał ofiarę gołą reką jak wynika z opis dostał zawiasy - ale NIE WIEMY jaki był jego udział w zbrodni - to jest zapewne w aktach sprawy. Może uderzył raz czy dwa w sposób kóry nie zagrażał życiu ofiary a zabił jak wiadomo drugi, więc stąd zawiasy. Jak możecie jednoznacznie oceniać wyrok nie mając całości wiedzy co do udziąłu sprawcy w czynie ?? Sami ferujecie wyroki "zabójcze&quo... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kalarepa w menu może być groźna

Kalarepa w menu może być groźna 0 0

Przedwojenny amerykański poeta zajął się pewnym bardzo popularnym warzywem. Kto używa kalarepy w kuchni może być zaskoczony

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem
galeria
film

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem 1 0

Damian S. i Magdalena J. stanęli w środę przed sądem. Odpowiadają za udział w rozboju i brutalne zabójstwo pracownika stacji benzynowej. Mirosława W. napadnięto, kiedy pełnił swój ostatni nocny dyżur na stacji paliw w Pałecznicy-Kolonii (gm. Niedźwiada). Sprawcy zabrali mu 140 zł.

Wojewoda lubelski z wizytą w USA

Wojewoda lubelski z wizytą w USA 0 0

Spotkania z Polonią, odwiedzanie nekropolii, msze święte oraz odsłonięcie tablicy poświęconej prezydentom Lechowi Kaczyńskiemu i Ryszardowi Kaczorowskiemu – to były główne punkty wizyty wojewody lubelskiego Przemysława Czarnka w USA.

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Taka sytuacja może zaistnieć

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Taka sytuacja może zaistnieć 0 2

Dojazdu do nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód dotyczyć ma uchwała, której projekt chce w czwartek przeforsować w Radzie Miasta opozycyjny klub radnych Prawa i Sprawiedliwości

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta
galeria

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta 0 1

Zobacz zdjęcia Świdnika z góry.

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych]
ZDJĘCIA
galeria

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych] 10 3

218 najlepszych studentów z regionu dostało w środę stypendia od marszałka województwa. Sławomir Sosnowski wręczył im decyzje na uroczystej gali w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu
sonda
film

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu 17 7

Szef restauracji „Krokus” rozważa wprowadzenie do stałego menu nowej zupy o nazwie Kwaśny rosół a'la Sylwia. W ten sposób, z przymrużeniem oka odnosi się do konfliktu z kobietą o tym imieniu, która zakwestionowała jakość przygotowanego dla jej dziecka przyjęcia komunijnego.

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość
25 maja 2018, 21:00

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość 1 0

Już w najbliższy piątek rozpocznie się Szturmu Twierdzy Zamość przez wojska Chmielnickiego. Wielkie widowisko plenerowe potrwa przez trzy dni.

Tak mogą zmienić się górki czechowskie. Najnowsze wizualizacje [zdjęcia]
galeria

Tak mogą zmienić się górki czechowskie. Najnowsze wizualizacje [zdjęcia] 27 60

Właściciel górek czechowskich pokazał w środę koncepcję nowego parku, którego urządzenie oferuje w zamian za zgodę władz miasta na budowę mieszkań na pozostałej części dawnego poligonu. Spółka TBV twierdzi, że gotowa jest wyłożyć pieniądze na park i oddać go miastu za złotówkę. Co na to Ratusz?

IX Święto Wina w Janowcu. Program imprezy
26 maja 2018, 12:00

IX Święto Wina w Janowcu. Program imprezy 1 0

Co Gdzie Kiedy. Muzeum Nadwiślańskie zaprasza na Zamek w Janowcu na 9. edycję Święta Wina. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w sobotę, 26 maja o godz. 12.

PiS ogłosiło kandydatów na prezydentów w miastach woj. lubelskiego

PiS ogłosiło kandydatów na prezydentów w miastach woj. lubelskiego 10 22

Znamy kolejnych kandydatów Prawa i Sprawiedliwości w wyborach samorządowych. Dzisiaj PiS ogłosił kogo poprze w wyborach na prezydenta Puław, Białej Podlaskiej, Chełma i Zamościa.

Karpiński ostro o Soboniu: Okazał się małym kłamczuszkiem
film

Karpiński ostro o Soboniu: Okazał się małym kłamczuszkiem 0 13

- Mamy do czynienia z dramatycznym rozjechaniem się obietnic wyborczych - powiedział w środę podczas konferencji prasowej poseł PO Włodzimierz Karpiński.

Tu mają powstać nowe fabryki, składy i magazyny w Lublinie. 44 hektary gruntu
galeria

Tu mają powstać nowe fabryki, składy i magazyny w Lublinie. 44 hektary gruntu 14 7

Ratusz wskazuje na Felinie tereny pod nowe fabryki, składy i magazyny. Pod ich budowę chce przeznaczyć ponad 44 ha gruntu zarezerwowanego dziś na pola uprawne i tereny nauki. Zmiany miałyby również dotyczyć terenów dawnej odlewni żeliwa przy ul. Metalurgicznej.

AZS UMCS Lublin zawarł porozumienie z grupą UMCS Biega

AZS UMCS Lublin zawarł porozumienie z grupą UMCS Biega 7 2

LEKKOATLETYKA Tym samym uczelniany klub poszerzył swoje pole działania o kolejną dyscyplinę sportową. Na terenie Parku Akademickiego 5 czerwca odbędzie się 21 Bieg o Puchar Rektora UMCS

Rozebrany mężczyzna na torach. Trzeba było go gonić

Rozebrany mężczyzna na torach. Trzeba było go gonić 0 2

W środę nad ranem 36-letni mężczyzna biegał po torach w Białej Podlaskiej. – Przez tę sytuację został zatrzymany cały skład i były trudności w ruchu – informuje nasz czytelnik.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.