poniedziałek, 21 sierpnia 2017 r.

Lubelskie

Czerniejów: Zderzenie motocykla z mercedesem

Dodano: 14 września 2010, 16:46
Autor: er

W Czerniejowie motocyklista zderzył się z mercedesem. Zablokowany jest pas w kierunku Lublina.

Policja informuje jedynie, że ranny motocyklista trafił do PSK -1. Obydwaj kierujący byli trzeźwi. Ruch odbywa się wahadłowo.
Czytaj więcej o:
goscc
przemo
r.maja12
(26) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

goscc
goscc (2 grudnia 2010 o 19:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
to moze teraz powiesz wszystkim jak było naprawde.
sprostuj wszystko. moze autorzy deb***nych komentarzy sie ogarną,i przestawac udawac takich wszechwiedzących .
nie wierze,ze to Polacy.
Rozwiń
przemo
przemo (12 października 2010 o 20:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
dzieki kolego właśnie wyszłem ze szpitala do wiosny mam z bani
Rozwiń
r.maja12
r.maja12 (21 września 2010 o 20:32) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Sorki!Może ktoś wie czy gdzieś można znaleźć zdjęcia z tego wypadku, albo ewentualne informacje dotyczące uczestników wypadku i jego świadków.
Jeśli tak, to proszę o kontakt na : r.maja12@gmail.com
Z góry wielkie dzięki!
Rozwiń
kamil
kamil (18 września 2010 o 14:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
a samochod ktos widzial jadacy zgodnie z przepisami? a ciebie ktos widzial jadacego zgodnie z przepisami?
Rozwiń
Gość
Gość (15 września 2010 o 15:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
mylisz sie... ja mam pretensje do pseudomotocyklistow bo jeden z nich zabil kolezanke, i teraz siedzi w wiezieniu zostal skazany na 12 lat wiezienia
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (26)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!