czwartek, 19 października 2017 r.

Lubelskie

Dziennik budowy S17: Kopią, niwelują, przekładają (zdjęcia)

  Edytuj ten wpis
Dodano: 25 sierpnia 2011, 17:33
Autor: P.P

Budowa S-17. (Bartek Żurawski)
Budowa S-17. (Bartek Żurawski)

Na placu budowy Sielce – Bogucin, w dalszym ciągu trwają prace ziemne: wykonywanie wykopów i nasypów, wymiana gruntu na terenach torfowych, zagęszczanie podłoża, układanie siatek geosyntetycznych pod nasypy. Wykonywane są fundamenty i ustawiane słupy linii wysokiego napięcia, której obecny przebieg koliduje z przyszłą trasą ekspresową.

>> Nowa wersja portalu DziennikWschodni.pl - przetestuj i wyślij opinię

– Pracujemy przy obiektach inżynieryjnych, co w miejscach styku z przebiegiem "17” powoduje lekkie utrudnienia. W okolicy węzła Bogucin samochody jeżdżą objazdami, a w okolicy węzła Sielce na skraju jezdni ustawiono betonowe zapory – mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Na przyszłym odcinku Bogucin – Dąbrowica wykonawca prowadzi prace przygotowawcze: pomiary geodezyjne i rozbiórkę domów. 12 sierpnia GDDKiA ogłosiła wybór najkorzystniejszej oferty na wykonanie odcinka Dąbrowica – Lubartów.

Przetarg wygrało hiszpańsko–polskie konsorcjum FCC Construccion i Erbud, które przedstawiło ofertę na blisko 490,6 mln zł. – Wpłynął protest na rozstrzygnięcie przetargu, który jest w tej chwili rozpatrywany – mówi Krzysztof Nalewajko.

Na odcinku Lubartów – Witosa, kończy się procedura przetargowa. Najbardziej zaawansowane prace są na odcinku Witosa – Piaski. Prowadzone są tam prace ziemne związane z budową dróg dojazdowych i węzła Świdnik. Zagęszczane i osuszane jest podłoże. – Po sprawdzeniu parametrów próbnego odcinka podbudowy przyszłej jezdni rozpoczęto prace przy jej układaniu na dalszej części trasy – tłumaczy Krzysztof Nalewajko.

Trwa przekładka instalacji gazowniczych, elektrycznych i telekomunikacyjnych. Trwają prace przy obiektach inżynieryjnych. – Wyłączony z ruchu jest odcinek od skrzyżowania z al. Lotników Polskich do początku obwodnicy Piask, kierowcy korzystają z drugiej jezdni w obu kierunkach. Wyłączono z ruchu jeden pas na odcinku od skrzyżowania z Drogą Męczenników Majdanka do budowanej kładki dla pieszych w Kalinówce – kończy Krzysztof Nalewajko.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Wiktor
llubellak@op.pl
Wszystko można
(4) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Wiktor
Wiktor (26 sierpnia 2011 o 10:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1314345863' post='519605']
mam nadzieje, że jesteś mgr. inż dr hab z dziedziny budownictwa drogowego i znasz się na sprawie jeśli wygłaszasz takie sądy. pozdrawiam
[/quote]
Nie wiem o jakie sądy Ci chodzi, ale nie trzeba być dr hab po politechnice, żeby wiedzieć że rozkadanie majątku jest złem i nie służy społeczeństwu, bo później trzeba tam jednak coś wsadzić w tę drogę, ziemię zamiast piachu w nocy, albo przywieźć w dzień kruszywo a w nocy je wywieźć (każdy musi jakoś żyć), gorszą stal, nie zagęścic gruntu jak trzeba bo paliwo tez kosztuje, opłacić na koniec kogo trzeba i nowa polska droga gotowa, a gwarancje to później się załatwi, zmieni się władza... Jak każdy zrozumie że tak nie można, nie trzeba nie wypada. Zacznie się za to wyrzucać ludzi z pracy którzy tak robią, a firmy z placu budowy to wtedy dopiero będziemy w Europie, bo na razie z tą mentalnością bliżej Polsce do Ukrainy i Albanii
Rozwiń
llubellak@op.pl
llubellak@op.pl (26 sierpnia 2011 o 10:04) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Wszystko można' timestamp='1314301057' post='519434']
Panie Nalewalko, mam nadzieję, że dobrze odbierzecie odcinek Piaski Witosa i będzie poprawka bo tu od byle ciecia podobno można wszystko kupić stal, beton, kruszywo, mam nadzieję że coś zostanie na budowę i po 2 latach się nie rozpiep..rzy choć jak patrzę na obwodnice Piask jak pękają zjazdy to nie mam wątpliwości że będzie kolejny bubel... Polska ))
[/quote]

mam nadzieje, że jesteś mgr. inż dr hab z dziedziny budownictwa drogowego i znasz się na sprawie jeśli wygłaszasz takie sądy. pozdrawiam
Rozwiń
Wszystko można
Wszystko można (25 sierpnia 2011 o 21:37) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Panie Nalewalko, mam nadzieję, że dobrze odbierzecie odcinek Piaski Witosa i będzie poprawka bo tu od byle ciecia podobno można wszystko kupić stal, beton, kruszywo, mam nadzieję że coś zostanie na budowę i po 2 latach się nie rozpiep..rzy choć jak patrzę na obwodnice Piask jak pękają zjazdy to nie mam wątpliwości że będzie kolejny bubel... Polska ))
Rozwiń
Gość
Gość (25 sierpnia 2011 o 20:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
"Pracujemy ... – mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad"
Pracujemy
Jedni pracują, inni sobie robią PR
A kiedy pracowity pan Krzysztof Nalewajko popracuje nad 19-tką Lublin-Kraśnik?
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (4)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!