środa, 13 grudnia 2017 r.

Lubelskie

Dziennik budowy S17: Układają i wbijają pale

  Edytuj ten wpis
Dodano: 6 września 2012, 16:51
Autor: (greg)

 (GDDKiA)
(GDDKiA)

S17: na pierwszym odcinku jest już 75 procent podbudowy jezdni.

Na pierwszym odcinku S17, pomiędzy węzłami Sielce – Bogucin (23 km długości) wciąż trwają prace przy porządkowaniu zieleni i nasypów.

– Przełożono ruch w okolicach węzła. Przystępujemy do włączenia starej 17 do drogi ekspresowej. Około 75 proc warstw bitumicznych, czyli niższych warstw podbudowy zostało już położone – mówi Krzysztof Nalewajko z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Na drugim odcinku pomiędzy węzłami Bogucin – Dąbrowica trwają prace ziemne, również przy instalacjach odwodnieniowych. Kładzione są warstwy bitumiczne.

Wbijanie pali, układanie zbrojeń konstrukcji – to zakres prac na trzecim odcinku (Dąbrowica – Lubartów, 10,2 km długości).

Pomiędzy węzłami Lubartów i Witosa (odcinek numer 4, 12,8 km długości) wciąż trwa wiercenie pali pod przyszły wiadukt nad linią kolejową obok stacji Rudnik.

Na ostatnim, najbardziej zaawansowanym odcinku, od węzła Witosa do Trwają tam prace porządkowe przy zieleni i zadania inżynierskie przy układaniu warstw nawierzchni na drogach dojazdowych i ciągach głównych. – Trwa budowa dojazdu do Świdnika. Montowane są ekrany akustyczne. Na piątym odcinku obowiązuje zmiana organizacji ruchu – wylicza Krzysztof Nalewajko.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Baba Jaga
Sep
bania
(5) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Baba Jaga
Baba Jaga (8 września 2012 o 08:09) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ty to pale widziałeś jak wiercą pod ekrany jak jechałeś swoim polonezem podawać cegły murarzowi na budowie w Pokrówce.
Zanim coś napiszesz to SE przeczytaj:
– wiercone wielkośrednicowe ( w tym z iniekcją pod podstawami),
– CFA (Continous Flight Auger piles, pale Formowane Świdrem Ciągłym),
– prefabrykowane,
– Vibro-(Fundex) - wbijane lub wwiercane,
– Vibrex,
– jet-grouting (wysokociśnieniowe iniekcyjne pale strumieniowe),
– Tubex (+ iniekcyjne),
– stalowe rurowe (otwarte i zamknięte),
– mikropale
Np pale Vibrex wbija się kafarem spalinowym.
Rozwiń
Sep
Sep (8 września 2012 o 08:04) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Właśnie: od węzła Witosa do ... , no dokąd, gdzie ... do Zamościa ???
Panie redaktor, czyżby chochlik drukarski, czy może chochlik dnia poprzedniego ???
Rozwiń
bania
bania (7 września 2012 o 21:48) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Pali się nie wbija Panie redaktorze. Najpierw wierci się otwory wiertnicą, później wkłada się zbrojenie z prętów żebrowanych w kształcie walca, a na koniec zalewa betonem.
Rozwiń
Robert
Robert (7 września 2012 o 21:33) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
W styczniu 2012 przekazałem Państwu działkę pod budowę S17. Do dziś nie dostałem ani złotówki.
Rozwiń
krzoy
krzoy (7 września 2012 o 19:59) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A najbardziej newralgiczny odcinek, czyli druga nitka pomiędzy świdnikiem a witosa czeka na jesienne opady i przyjazd 50 tyś studentów w październiku... Gratuluję organizacji budowy i życzę zdrowia psychicznego kierowcom (bo dla budowlańców już za późno) !
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (5)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!