czwartek, 24 sierpnia 2017 r.

Lubelskie

Jak PKS troszczy się o klientów

Dodano: 24 czerwca 2008, 16:06
Autor: Dominik Smaga

Nawet pół godziny można stracić, żeby poznać rozkład jazdy PKS Lublin. W Internecie go nie ma, telefon milczy, informacja przez gadu-gadu nie działa.

Pozostaje tylko wizyta na dworcu, albo rozmowa z dodatkowo płatną infolinią.

Na problemy z informacją PKS poskarżył się nam jeden z Czytelników. Postanowiliśmy to sprawdzić. Zdobycie wiedzy o godzinach kursów z Lublina do Białegostoku zajęło nam wczoraj pół godziny.

Godz. 12.30. W internetową wyszukiwarkę wpisujemy adres pks-lublin.pl. Dowiadujemy się tylko tyle, że strona z rozkładami jest w przebudowie i trzeba dzwonić pod numer 081 710 49 68. Zatem dzwonimy. Ale nikt nie podnosi słuchawki. Po półtorej minuty oczekiwania centrala sama nas rozłącza.

Godz. 12.36. Odzywamy się na podany na stronie internetowej numer komunikatora gadu-gadu. Na początku grzecznie się witamy pisząc "Dzień dobry”. Nikt nie odpisuje. Czekamy cierpliwie, bo za gadu-gadu płacić nie trzeba, a do wyboru mamy jeszcze połączenie z numerem zaczynającym się na 0 701, czyli ekstra płatnym. Po 19 minutach witamy się ponownie. Ale na monitorze nadal nie ma żadnej odpowiedzi.

Godz. 13. Tracimy cierpliwość. Jeszcze raz próbujemy szczęścia dzwoniąc na numer stacjonarny. Znów półtorej minuty wsłuchiwania się w sygnał. I znów nas rozłączyło.

Godz. 13.04. Trudno, dzwonimy pod 0701 37 44 37. Komunikat w słuchawce: cena za minutę połączenia - 2 złote i 6 groszy brutto. Na połączenie z telefonistką trzeba trochę poczekać. W końcu udaje nam się dodzwonić i uzyskać informacje o kursie do Białegostoku. Połączenie trwa półtorej minuty.

- Ze stroną internetową walczę od stycznia, odkąd tu przyszłam - mówi Teresa Królikowska, zarządca PPKS Lublin. I przyznaje, że miała już skargi od pasażerów. - W środę robię zebranie w tej sprawie i wtedy będę znała konkrety: co trzeba zrobić i jakie telefony powinny być podane. (DRS)
Czytaj więcej o:
re
~Tomek~
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

re
re (25 czerwca 2008 o 22:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
to niezły porzadek w tej firmie.Od stycznia zarzadca nie moze poradzic sobie z blachym problemem.Dodam jeszcze,ze platna informacja tez sie rozłacza
Rozwiń
~Tomek~
~Tomek~ (25 czerwca 2008 o 19:33) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
PKS Lublin to najgorszy przewoźnik w kraju. Dawno powinien być zlikwidowany ten moloch. Szkoda na niego dokładać jakiekolwiek pieniądze.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!