poniedziałek, 23 października 2017 r.

Lubelskie

Jak radzimy sobie z promocją miast

  Edytuj ten wpis
Dodano: 15 czerwca 2009, 20:22

Lublin zajął szóste miejsce w rankingu oceniającym to, jak osoby odpowiedzialne za promocję miast radzą sobie z kontaktami z mediami. Biała Podlaska zajęła ostatnie - szesnaste - miejsce.

Liderem okazał się Wrocław. Dziennikarze z 27 redakcji odpowiadali, czy łatwo jest im uzyskać potrzebne informacje i jak te informacje są przygotowane. Oceniali też to, jak szybko miasta udzielają odpowiedzi na ich pytania.

Tu najlepiej wypadły Gdańsk i Gdynia. Z kolei Warszawa ma najlepsze materiały prasowe. Wyniki badań prowadzonych przez agencję Ciszewski PR podał serwis Wirtualnemedia.pl.

(drs)
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Biała Podlaska
(1) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Biała Podlaska
Biała Podlaska (16 czerwca 2009 o 10:59) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jako osoba odpowiedzialna w mieście za promocję muszę zareagować w ODNIESIENIU DO
Audytu medialnego Ciszewski Public Relations - "Komunikacja miast z mediami"

Sam natknąwszy się na zestawienie raportu odebrałem go optymistycznie, my (Biała Podlaska) jako małe miasto w tak doborowym towarzystwie aglomeracji...
Aż się prosiło o poznanie kryteriów doboru miast wziętych do badania - zadzwoniłem do Ciszewski Public Relations S.A. - rozmawiałem z Prezesem Ciszewskim. Rozmowa mimo miłego jej przebiegu nie przyniosła wyczerpującej odpowiedzi nt. jednoznacznych kryteriów doboru miast do audytu...
Prezes Ciszewski wspomniał, że „musieliśmy być w jakiś sposób zauważalni” przez dziennikarzy biorących udział w badaniu. A to już może świadczyć tylko na naszą korzyść, że inne miasta nie zostały zauważone.

Machnąłbym na to wszystko ręką, wiedząc że miast na prawach powiatu o porównywalnym potencjale do Białej Podlaskiej (58 tys. mieszkańców) jest co najmniej kilkadziesiąt. A jak wiadomo dopiero pogłębiona i rzetelna analiza na tle grupy miast ŚREDNICH stanowić by mogła jako-takie narzędzie analityczno- porównawcze.

Ale się myliłem, bo NIESTETY lokalne media robią już z tego użytek:
I to jaki użytek...,
wyrwane z kontekstu zestawienie podają jako JAKIŚ OBRAZ RZECZYWISTOŚCI:

Cytat z Dziennika Wschodniego z dnia 16 czerwca 2009r. (str. 3)- "Jak radzimy sobie z promocją miast - Lublin pośrodku, Biała Podlaska na końcu"
- i jaki czytelnicy otrzymują przekaz, że Biała Podlaska jest najgorsza, bo przecież ostatnia !!!

-PROTESTUJĘ PRZECIWKO TAKIEMU UKAZYWANIU RZECZYWISTOŚCI – Bo wiem, że Biała Podlaska NIE JEST NAJGORSZYM MIASTEM, zarówno w skali kraju, jak i województwa lubelskiego !!!

Swoją drogą ciekawy jestem czy dziennikarz z Dziennika Wschodniego opracowujący wzmiankowaną przeze mnie notkę zadał sobie trudu i zadzwonił do Ciszewski Public Relations..... myślę, że pytanie jest raczej retoryczne.

Konkluzja jest następująca:

Na przyszłość proszę o jednoznaczne podawanie kryteriów doboru próby badawczej.
Dobrze byłoby też zawrzeć wzmiankę, że miasta - nazwijmy to średnie typu Suwałki czy Biała Podlaska dla zobrazowania ich miarodajnej pozycji powinny być porównywane na tle innych miast o podobnym potencjale.
A jeśli nie, to powinno być NAPISANE DUŻYMI LITERAMI, że nie należy z takiego raportu wyciągać jakichkolwiek wniosków, BO KRÓTKO MÓWIĄC NIE JEST ON MIARODAJNY - PRZYNAJMNIEJ DLA TYCH DWÓCH MIAST.

imię i nazwisko znane redakcji
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (1)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!