niedziela, 20 sierpnia 2017 r.

Lubelskie

Kontrowersyjna reklama dźwignią ubojni

Dodano: 19 stycznia 2010, 18:17

Zaufało nam już miliony kurczaków – tak brzmi promocyjny slogan firmy specjalizującej się w... uboju drobiu. Reklama znalazła się nawet na oficjalnej tablicy informacyjnej Świdnika w centrum miasta.

– Jest śmieszna i poprawia humor – ocenia pani Magda. Nie wszystkim jednak slogan przypadł do gustu. – Autorowi brakuje dobrego smaku i jeszcze paru innych drobiazgów – napisał do nas Czytelnik ze Świdnika.

O zaufaniu kurczaków do ubojni można się także dowiedzieć z samochodów-chłodni, na których umieszczono reklamę. Dzięki nim nazwa firmy szybko stała się znana w całym kraju, a sama reklama zaczęła żyć swoim życiem w Internecie na stronach ze śmiesznymi zdjęciami.

Mirosław Badurowicz, szef reklamującego się w ten sposób Świd-Hurtu nie kryje zadowolenia. – Jeśli reklama budzi emocje, to właśnie o to chodzi – mówi. – Długo szukaliśmy formy, która wywołałaby jakieś reakcje. I wybraliśmy właśnie taki pomysł. Przyznam, że w zdecydowanej większości odzew jest pozytywny, choć wiem, że niektórym nasz banner nie przypadł do gustu.
Mniej entuzjazmu wykazuje burmistrz Świdnika.

– Reklama zupełnie nie przypadła mi do gustu. Choć zdaję sobie sprawę, że ma przyciągać uwagę, między innymi kontrowersyjnymi treściami – uważa burmistrz Waldemar Jakson.

Twierdzi, że jako urzędnik nie ma wpływu na treść reklam. – Nie jestem jednak obłudny, bo przecież kurczaki nie rosną na drzewach i skądś się biorą na naszych stołach – dodaje.

Co ciekawe, m.in. dzięki reklamie ubojni, w centrum Świdnika zamontowano tablicę z planem miasta.

– Takie rozwiązanie zaproponowała nam jedna z firm reklamowych. My przekazaliśmy plan Świdnika, a oni wykonali tablicę i zebrali ogłoszenia. W umowie zastrzegliśmy, że reklamy nie mogą być obsceniczne czy zwracające uwagę golizną – mówi Piotr Jankowski, naczelnik Wydziału Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Świdniku.

Czy reklama ubojni nie koliduje z promocją miasta? – Nie sądzę. Jest trafiona i intrygująca, ale nie kontrowersyjna – uważa Jankowski.


Czytaj więcej o:
jut
diidii
specjalista d.s. marketing
(14) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

jut
jut (21 stycznia 2010 o 17:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Mi reklama się bardzo podoba, jak wszyscy zauważyli przyciąga wzrok. Zastanówcie się czy treść reklamy ma wpływ na smak kurczaka? Z pewnością nie, dlatego to śmieszne, że niektórzy chcą teraz rezygnować z usług Świd-hurtu. Jeśli ktoś jadł do tej pory kurczaki z tej firmy, a teraz przyjdzie do konkurencji, to za pewien czas może przeczytać tam inne hasło, które mu się nie spodoba, i co wtedy? Najwyraźniej zrezygnuje z jedzenia drobiu, i przeżuci się np na ryby Jeśli oczywiście dostawcy nie wymyślą kontrowersyjnej reklamy
Morał dla niektórych: nie jedzcie nic, czego reklama Wam się nie podoba! he he
Rozwiń
diidii
diidii (20 stycznia 2010 o 17:22) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
reklama jest wieśniacka a ja na pewno od tej pory będę kupować kury z innych miejsc.
choćby z tego względu warto przemyśleć czy takie teksty mogą się realnie przekładać na sprzedaż

natomiast ciekawi mnie ile kosztował ten pożal sie boże artykuł, bo nie wmówicie mi że jakiś dziennikarz zauważył plakacik i postanowil napisać o tym w gazecie
Rozwiń
specjalista d.s. marketing
specjalista d.s. marketing (20 stycznia 2010 o 15:47) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
ŚWD napisał:
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów


Nie jest to głównie hurtowania, firma należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny, ale też zajmuje się robiorem drobiu, co widać w nazwie Zakład rozbioru Drobiu. Reklama bardzo profesjonalnie wykonana. Świadczy chociażby fakt, że została zauważona i jest na forum publicznym. A oto chodzi. Ktokolwiek w przyszłości będzie chciał otworzyć swój sklep, bar, restaurację czy kebaba przypomni sobie, że może zapoznać i skorzystać z oferty tej firmy. Została zauwarzona przez szersze grono, w który znajdą się osoby zainteresowane produktami tej firmy.
Rozwiń
ŚWD
ŚWD (20 stycznia 2010 o 12:01) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów
Rozwiń
jon
jon (20 stycznia 2010 o 11:44) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
czytelnik napisał:
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać!
P. S. Uważam, że wielu łącznie z gburmistrzem Świdnika po prostu nie posiada elementarnego poczucia humoru, sądząc, że ... kurczaki umieją czytać.


no niektórym to naprawdę dużo nie potrzeba, żeby się uśmiać !
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (14)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!