Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

5 września 2011 r.
16:02
Edytuj ten wpis

Mełgiewska: Zdesperowani mieszkańcy blokowali ulicę

Autor: Zdjęcie autora (jsz)
0 10 A A
Blokada przed wytwórnią Budimexu.  (Bartłomiej Żurawski )
Blokada przed wytwórnią Budimexu. (Bartłomiej Żurawski )

Mieszkańcy dzielnicy Hajdów-Zadębie zablokowali dojazd do wytwórni asfaltu przy ul. Mełgiewskiej. Twierdzą, że ciężarówki jeżdżą tamtędy nielegalnie, a zakład działa bez zezwolenia. Do podobnej opinii skłania się nadzór budowlany.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Przed wytwórnią zebrało się dziś kilkunastu protestujących. Zablokowali wjazd samochodami. Ciężarówki z kruszywem musiały dojeżdżać od strony ul. Metalurgicznej.

– Tam, zgodnie z przepisami powinien być wjazd. Ten od ul. Mełgiewskiej jest nielegalny – mówi Jacek Sałasiński, jeden z protestujących mieszkańców. – W rezultacie samochody jeżdżą nam pod oknami. To oznacza hałas i potworny pył.

Zakład postawiła firma Budimex, która zajmuje się przebudową ul. Mełgiewskiej. Po zakończeniu inwestycji ma być on przeniesiony w inne miejsce.

– Niech budują, ale zgodnie z przepisami – mówi Leszek Motyka, mieszkaniec dzielnicy. – Skoro jest możliwość dojazdu od ul. Metalurgicznej, to dlaczego z tego nie korzystają? Rozumiem, że tak może być wygodniej, ale nie kosztem ludzi.

Mieszkańcy są rozgoryczeni

Twierdzą, że firma miała zamknąć sporny wjazd jeszcze w sobotę. Tymczasem ciężarówki z kruszywem kursowały przez Mełgiewską przez cały weekend.

– Wcześniejsze uruchomienie drugiego wjazdu było niemożliwe ze względów technicznych – usłyszeliśmy od kierownika budowy. – Zrobiliśmy to dopiero dziś. Brama przy ul. Mełgiewskiej jest już nieczynna.

To nie uspokoiło protestujących, którzy utrzymali blokadę. Obawiają się, że ciężarówki będą korzystać z pobliskiej polnej drogi, która biegnie od ul. Mełgiewskiej. Tuż obok zamkniętego przejazdu.
– Nie wiem, jak będzie. Nie mogę jej zamknąć – przyznaje kierownik.

Zdaniem mieszkańców, zakład działa bez ważnego pozwolenia na użytkowanie. Obecni na miejscu przedstawiciele Budimexu przyznali, że nie mają zezwolenia. Zastrzegli jednak, że to, co dzieje się w zakładzie, to nie produkcja, a próbne uruchomienie instalacji. Po południu przy wytwórni umieszczono tablicę, informującą, że jest to plac budowy.

W piątek zakład kontrolował nadzór budowlany

– Stwierdzono, że instalacja była użytkowana mimo braku zezwolenia – mówi Robert Lenarcik, Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego. – Firma wyjaśniła, że jest to rozruch techniczny. Musimy dokładnie zbadać sprawę, będziemy jednak szli w kierunku ukarania inwestora. Jeśli trwała tam produkcja, firmie grożą olbrzymie kary.

Budimex odpiera wszelkie zarzuty

– Od tygodnia trwa rozruch wytwórni i potrwa jeszcze tydzień – mówi Krzysztof Kozioł, rzecznik spółki. – W tym czasie wykonuje się próbne produkcje masy o różnych parametrach oraz badania laboratoryjne masy. Dopiero po zakończeniu rozruchu można otrzymać pozwolenie na użytkowanie.

Nie wiadomo jeszcze, jaka będzie ostateczna ocena nadzoru budowlanego. Zakład skontrolują jeszcze przedstawiciele urzędu miasta. Sprawdzą czy inwestor spełnił wszystkie wymogi związane z ochroną środowiska.

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
hahaha / 6 września 2011 o 16:20
[quote name='gość' timestamp='1315252362' post='527009']
ŻAŁOSNY TO TY JESTEŚ CZŁOWIEKU TUTAJ 30 LAT TEMU NIE BYŁ TEREN PRZEMYSŁOWY TYLKO SPOKOJNA DZIELNICA I DZIAŁKI NA KTÓRYCH LUDZIE UPRAWIAJĄ DO DZISIAJ WARZYWA KTÓRE TY WPIERDZIELASZ I TO CHYBA CI POWINNO WYSTARCZYĆ
[/quote]


30 lat temu? czyli w 1981 roku Twoim zdaniem nic tam nie bylo? Wytrzyj synek gila spod nosa, i idz wpierdzielac te swoje marchewki
Avatar
adrian / 6 września 2011 o 05:57
Problem jest chyba o wiele szerszy. Jeżeli mieszkańcy - nie mając żadnych możliwości kontrolnych ani wiedzy specjalistycznej - dostrzegli bez trudu że Firma nie wykonała obowiązków wynikających z decyzji środowiskowej to pytam gdzie są organy Państwa które tego powinny pilnować. Czy przypadkiem nie jest tak że nikt tego nie sprawdza. Popieram mieszkańców Hajdowa. BUDIMEX odejdzie i zostawi zdegradowane środowisko a koszty poniesie społeczeństwo Lublina. Tak ważna rzecz jak pozwolenie na użytkowanie chroni właśnie osoby trzecie przed niezgodnym z przepisami wykonaniem inwestycji. Zwróćcie Państwo uwagę - bo ja wybrałem się wczoraj na wycieczkę w okolice Mełgiewskiej ile masy asfaltowej w ramach tzw prób wylał już BUDIMEX - są to kilometry (układane są 2 warstwy). Mam obawy że zabraknie Firmie czasu na wystapienie o pozwolenie na użytkowanie jeżeli będzie tak ostro próbował produkcję. Apeluję do organów kontrolnych np. NIK żeby przyjrzeli się w jaki spsób decyzje środowiskowe są wdrażane i kontrolowane bo obawiam się że jest to wierzchołek góry.
Problem jest chyba o wiele szerszy. Jeżeli mieszkańcy - nie mając żadnych możliwości kontrolnych ani wiedzy specjalistycznej - dostrzegli bez trudu że Firma nie wykonała obowiązków wynikających z decyzji środowiskowej to pytam gdzie są organy Państwa które tego powinny pilnować. Czy przypadkiem nie jest tak że nikt tego nie sprawdza. Popieram mieszkańców Hajdowa. BUDIMEX odejdzie i zostawi zdegradowane środowisko a koszty poniesie społeczeństwo Lublina. Tak ważna rzecz jak pozwolenie na użytkowanie chroni właśnie osoby trzecie przed niezgodn... rozwiń
Avatar
gosc / 5 września 2011 o 23:11
POLECAM!!!!!
polskawita.pl/?pwid=9e0cdc0bc45f4c469acac89f2972f2e0
Avatar
TemiDa / 5 września 2011 o 22:43
[quote name='Pasażer26' timestamp='1315238935' post='526885']
Bez asfaltu nie ma nawierzchni dróg - z księżyca ich nie dowiozą !
A Budimex wygrał przetarg na budowę stadionu i zaplecza na Krochmalnej !
[/quote]

Wygrał "przetarg" tak jak otrzymał pozolenie na uruchomienie wytwórni?
Tm ma być usprawiedliwienie bezprawia? Co byś zrobił z firmą mającą budować Twój dom gdybyś się dowiedział, że działa z naruszeniem prawa?
[quote name='Pasażer26' timestamp='1315238935' post='526885']
Bez asfaltu nie ma nawierzchni dróg - z księżyca ich nie dowiozą !
A Budimex wygrał przetarg na budowę stadionu i zaplecza na Krochmalnej !
[/quote]

Wygrał "przetarg" tak jak otrzymał pozolenie na uruchomienie wytwórni?
Tm ma być usprawiedliwienie bezprawia? Co byś zrobił z firmą mającą budować Twój dom gdybyś się dowiedział, że działa z naruszeniem prawa? rozwiń
Avatar
VAREA / 5 września 2011 o 21:54
[quote name='gość' timestamp='1315252362' post='527009']
ŻAŁOSNY TO TY JESTEŚ CZŁOWIEKU TUTAJ 30 LAT TEMU NIE BYŁ TEREN PRZEMYSŁOWY TYLKO SPOKOJNA DZIELNICA I DZIAŁKI NA KTÓRYCH LUDZIE UPRAWIAJĄ DO DZISIAJ WARZYWA
KTÓRE TY WPIERDZIELASZ I TO CHYBA CI POWINNO WYSTARCZYĆ
[/quote]



to prawda
Avatar
gość / 5 września 2011 o 21:52
[quote name='hahaha' timestamp='1315249747' post='526969']
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to jakos przecierpiec, ale nie w burakowie, bo tutaj jak cos sie dzieje pod moimi oknami to juz koniec swiata. Budowac remontowac, ale tylko wtedy gdy ja na tym nie trace. Zalosne.
[/quote]

ŻAŁOSNY TO TY JESTEŚ CZŁOWIEKU TUTAJ 30 LAT TEMU NIE BYŁ TEREN PRZEMYSŁOWY TYLKO SPOKOJNA DZIELNICA I DZIAŁKI NA KTÓRYCH LUDZIE UPRAWIAJĄ DO DZISIAJ WARZYWA KTÓRE TY WPIERDZIELASZ I TO CHYBA CI POWINNO WYSTARCZYĆ
[quote name='hahaha' timestamp='1315249747' post='526969']
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to ... rozwiń
Avatar
hahaha / 5 września 2011 o 21:09
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to jakos przecierpiec, ale nie w burakowie, bo tutaj jak cos sie dzieje pod moimi oknami to juz koniec swiata. Budowac remontowac, ale tylko wtedy gdy ja na tym nie trace. Zalosne.
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to jakos przecierpiec, ale nie w burakowie, bo tutaj jak cos sie dzieje pod moimi oknami to ... rozwiń
Avatar
sd / 5 września 2011 o 18:17
Cały wiadukt zasypali tym grysem brudasy
Avatar
Pasażer26 / 5 września 2011 o 18:08
Bez asfaltu nie ma nawierzchni dróg - z księżyca ich nie dowiozą !
A Budimex wygrał przetarg na budowę stadionu i zaplecza na Krochmalnej !
Avatar
mk / 5 września 2011 o 17:05
I bardzo dobrze niech im dowalą karę jeszcze za to ze zanieczyszczają ulicę pełno błota i kruszywa jest przez te ciężarówki i nikt tego z BUDIMEXU nie sprząta
Avatar
hahaha / 6 września 2011 o 16:20
[quote name='gość' timestamp='1315252362' post='527009']
ŻAŁOSNY TO TY JESTEŚ CZŁOWIEKU TUTAJ 30 LAT TEMU NIE BYŁ TEREN PRZEMYSŁOWY TYLKO SPOKOJNA DZIELNICA I DZIAŁKI NA KTÓRYCH LUDZIE UPRAWIAJĄ DO DZISIAJ WARZYWA KTÓRE TY WPIERDZIELASZ I TO CHYBA CI POWINNO WYSTARCZYĆ
[/quote]


30 lat temu? czyli w 1981 roku Twoim zdaniem nic tam nie bylo? Wytrzyj synek gila spod nosa, i idz wpierdzielac te swoje marchewki
Avatar
adrian / 6 września 2011 o 05:57
Problem jest chyba o wiele szerszy. Jeżeli mieszkańcy - nie mając żadnych możliwości kontrolnych ani wiedzy specjalistycznej - dostrzegli bez trudu że Firma nie wykonała obowiązków wynikających z decyzji środowiskowej to pytam gdzie są organy Państwa które tego powinny pilnować. Czy przypadkiem nie jest tak że nikt tego nie sprawdza. Popieram mieszkańców Hajdowa. BUDIMEX odejdzie i zostawi zdegradowane środowisko a koszty poniesie społeczeństwo Lublina. Tak ważna rzecz jak pozwolenie na użytkowanie chroni właśnie osoby trzecie przed niezgodnym z przepisami wykonaniem inwestycji. Zwróćcie Państwo uwagę - bo ja wybrałem się wczoraj na wycieczkę w okolice Mełgiewskiej ile masy asfaltowej w ramach tzw prób wylał już BUDIMEX - są to kilometry (układane są 2 warstwy). Mam obawy że zabraknie Firmie czasu na wystapienie o pozwolenie na użytkowanie jeżeli będzie tak ostro próbował produkcję. Apeluję do organów kontrolnych np. NIK żeby przyjrzeli się w jaki spsób decyzje środowiskowe są wdrażane i kontrolowane bo obawiam się że jest to wierzchołek góry.
Problem jest chyba o wiele szerszy. Jeżeli mieszkańcy - nie mając żadnych możliwości kontrolnych ani wiedzy specjalistycznej - dostrzegli bez trudu że Firma nie wykonała obowiązków wynikających z decyzji środowiskowej to pytam gdzie są organy Państwa które tego powinny pilnować. Czy przypadkiem nie jest tak że nikt tego nie sprawdza. Popieram mieszkańców Hajdowa. BUDIMEX odejdzie i zostawi zdegradowane środowisko a koszty poniesie społeczeństwo Lublina. Tak ważna rzecz jak pozwolenie na użytkowanie chroni właśnie osoby trzecie przed niezgodn... rozwiń
Avatar
gosc / 5 września 2011 o 23:11
POLECAM!!!!!
polskawita.pl/?pwid=9e0cdc0bc45f4c469acac89f2972f2e0
Avatar
TemiDa / 5 września 2011 o 22:43
[quote name='Pasażer26' timestamp='1315238935' post='526885']
Bez asfaltu nie ma nawierzchni dróg - z księżyca ich nie dowiozą !
A Budimex wygrał przetarg na budowę stadionu i zaplecza na Krochmalnej !
[/quote]

Wygrał "przetarg" tak jak otrzymał pozolenie na uruchomienie wytwórni?
Tm ma być usprawiedliwienie bezprawia? Co byś zrobił z firmą mającą budować Twój dom gdybyś się dowiedział, że działa z naruszeniem prawa?
[quote name='Pasażer26' timestamp='1315238935' post='526885']
Bez asfaltu nie ma nawierzchni dróg - z księżyca ich nie dowiozą !
A Budimex wygrał przetarg na budowę stadionu i zaplecza na Krochmalnej !
[/quote]

Wygrał "przetarg" tak jak otrzymał pozolenie na uruchomienie wytwórni?
Tm ma być usprawiedliwienie bezprawia? Co byś zrobił z firmą mającą budować Twój dom gdybyś się dowiedział, że działa z naruszeniem prawa? rozwiń
Avatar
VAREA / 5 września 2011 o 21:54
[quote name='gość' timestamp='1315252362' post='527009']
ŻAŁOSNY TO TY JESTEŚ CZŁOWIEKU TUTAJ 30 LAT TEMU NIE BYŁ TEREN PRZEMYSŁOWY TYLKO SPOKOJNA DZIELNICA I DZIAŁKI NA KTÓRYCH LUDZIE UPRAWIAJĄ DO DZISIAJ WARZYWA
KTÓRE TY WPIERDZIELASZ I TO CHYBA CI POWINNO WYSTARCZYĆ
[/quote]



to prawda
Avatar
gość / 5 września 2011 o 21:52
[quote name='hahaha' timestamp='1315249747' post='526969']
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to jakos przecierpiec, ale nie w burakowie, bo tutaj jak cos sie dzieje pod moimi oknami to juz koniec swiata. Budowac remontowac, ale tylko wtedy gdy ja na tym nie trace. Zalosne.
[/quote]

ŻAŁOSNY TO TY JESTEŚ CZŁOWIEKU TUTAJ 30 LAT TEMU NIE BYŁ TEREN PRZEMYSŁOWY TYLKO SPOKOJNA DZIELNICA I DZIAŁKI NA KTÓRYCH LUDZIE UPRAWIAJĄ DO DZISIAJ WARZYWA KTÓRE TY WPIERDZIELASZ I TO CHYBA CI POWINNO WYSTARCZYĆ
[quote name='hahaha' timestamp='1315249747' post='526969']
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to ... rozwiń
Avatar
hahaha / 5 września 2011 o 21:09
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to jakos przecierpiec, ale nie w burakowie, bo tutaj jak cos sie dzieje pod moimi oknami to juz koniec swiata. Budowac remontowac, ale tylko wtedy gdy ja na tym nie trace. Zalosne.
A kto ludziom nakazal budowac sie w stricte przemyslowej dzielnicy Lublina? No kto? Jakiez to modne, budujemy tam gdzie taniej a pozniej placz i zale bo dotychczasowe instytucje badz nowe (zgodne z przeznaczeniem terenu) zaklocaja nam spokoj zycia, ludzie ta wytwornia asfaltu nie powstala na krakowskim, czubach czy czechowie, tylko wsrod fabryk, wytworni i zakladow produkcyjnych. A poza tym mozna powiedziec ze caly ten teren to plac budowy wiec mozna to jakos przecierpiec, ale nie w burakowie, bo tutaj jak cos sie dzieje pod moimi oknami to ... rozwiń
Avatar
sd / 5 września 2011 o 18:17
Cały wiadukt zasypali tym grysem brudasy
Avatar
Pasażer26 / 5 września 2011 o 18:08
Bez asfaltu nie ma nawierzchni dróg - z księżyca ich nie dowiozą !
A Budimex wygrał przetarg na budowę stadionu i zaplecza na Krochmalnej !
Avatar
mk / 5 września 2011 o 17:05
I bardzo dobrze niech im dowalą karę jeszcze za to ze zanieczyszczają ulicę pełno błota i kruszywa jest przez te ciężarówki i nikt tego z BUDIMEXU nie sprząta
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Konstytucja biznesu weszła w życie. Ulga na start

Konstytucja biznesu weszła w życie. Ulga na start 0 0

Od trzech tygodni działa Konstytucja biznesu, czyli pakiet ustaw, które mają pomóc przedsiębiorcom w prowadzeniu firmy

Emilia Zdunek (Górnik Łęczna): To był najlepszy moment na zimny prysznic

Emilia Zdunek (Górnik Łęczna): To był najlepszy moment na zimny prysznic 0 0

Rozmowa z Emilią Zdunek, pomocniczką Górnika Łęczna

Przepisali gospodarstwo na syna, teraz do domu muszą wchodzić oknem
film

Przepisali gospodarstwo na syna, teraz do domu muszą wchodzić oknem 18 0

Starsi ludzie zmuszeni są wchodzić do domu oknem, pozbawieni łazienki załatwiają potrzeby na pobliskim polu. Wcześniej małżeństwo przepisało gospodarstwo na syna. Ten inaczej przedstawia sprawę i pokazuje równie bulwersujące nagrania

Nowy właściciel pedetu szykuje się do rozbiórki. Czy zburzy dom towarowy?
galeria

Nowy właściciel pedetu szykuje się do rozbiórki. Czy zburzy dom towarowy? 6 5

Lubelski przedsiębiorca szykuje się do wyburzenia budynków stojących obok pedetu. Do Urzędu Miasta złożył wnioski o pozwolenie na rozbiórkę. Nie ma jednak mowy o burzeniu domu towarowego, który wcale nie musi być zrównany z ziemią. Miejska uchwała pozwala wkomponować go w nową zabudowę

"Żadnych pouczeń, tylko mandaty". Policjanci ukarani za nadgorliwość

"Żadnych pouczeń, tylko mandaty". Policjanci ukarani za nadgorliwość 21 14

Zakończyły się postępowania dyscyplinarne wobec dwóch funkcjonariuszy z puławskiej komendy, którzy w kwietniu tego roku zabronili swoim podwładnym stosowania pouczeń. Kazali wlepiać kierowcom mandaty. Szef miejscowej drogówki oraz zastępca komendanta otrzymali „ostrzeżenia o niepełnej przydatności do służby”.

Tłumy na spotkaniu z Lechem Wałęsą w Puławach. Przyszli też jego przeciwnicy
galeria
film

Tłumy na spotkaniu z Lechem Wałęsą w Puławach. Przyszli też jego przeciwnicy 111 51

Sala konferencyjna Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach w poniedziałek pękała w szwach. Na spotkanie Klubu Obywatelskiego z Lechem Wałęsą przyszli głównie sympatycy opozycji. Były prezydent zachęcał do organizowania się, żeby "demokratycznie" zmienić rząd

Azoty II Puławy – Gloria Katowice 39:35. Zostali mistrzem grupy

Azoty II Puławy – Gloria Katowice 39:35. Zostali mistrzem grupy 5 0

II LIGA PIŁKARZY RĘCZNYCH Na zakończenie rozgrywek rezerwy Azotów Puławy pokonały Glorię Katowice i zakończyły sezon na pierwszym miejscu w swojej grupie

Paraliż szpitala przy al. Kraśnickiej. Pielęgniarki nie przyszły do pracy, do pomocy ściągano studentki

Paraliż szpitala przy al. Kraśnickiej. Pielęgniarki nie przyszły do pracy, do pomocy ściągano studentki 305 55

Nie było przyjęć na zaplanowane zbiegi, zawieszono planowe operacje, a karetki nie dowoziły nagłych przypadków – tak w poniedziałek wyglądała sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej w Lublinie. Ok. 150 pielęgniarek poszło na zwolnienia lekarskie. Jedni mówią o epidemii, drudzy o sporze płacowym z dyrekcją

Ceny paliw ostro w górę.  Przez "premię strachu"?

Ceny paliw ostro w górę. Przez "premię strachu"? 48 8

Przez rok ceny ropy Brent wzrosły o 61 proc., a benzyna 95 z PKN Orlen podrożała o 11 proc. – poinformował członek zarządu ds. sprzedaży PKN Orlen Zbigniew Leszczyński

Biała Podlaska: Główny budynek muzeum będzie zamknięty

Biała Podlaska: Główny budynek muzeum będzie zamknięty 0 1

Na początku wakacji Muzeum Południowego Podlasia zamknie swój budynek główny. Ma to związek z remontem

Miasto unieważniło ważny przetarg. Ta decyzja dotyczy 40 tys. mieszkańców Lublina

Miasto unieważniło ważny przetarg. Ta decyzja dotyczy 40 tys. mieszkańców Lublina 2 7

Prawie 40 tys. osób dotyczy poniedziałkowa decyzja Urzędu Miasta, który unieważnił przetarg na odbiór śmieci od mieszkańców Czubów Północnych, Węglina Północnego i Węglina Południowego. Ratusz odrzucił ofertę jedynej firmy gotowej obsługiwać te dzielnice. Umowa z obecnym wykonawcą usługi wygasa 30 czerwca

Odebrał sobie życie na znak protestu. Uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Zygielbojma

Odebrał sobie życie na znak protestu. Uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Zygielbojma 26 6

Towarzystwo Jana Karskiego i Urząd Miasta Chełm uroczyście uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Mordechaja Zygielbojma.

Czarne płyty w dobrej formie. Zaoszczędzą 60 tys. zł

Czarne płyty w dobrej formie. Zaoszczędzą 60 tys. zł 1 0

Prawie 60 tys. zł oszczędzi na remoncie Sąd Apelacyjny dzięki użyciu rozbiórkowego materiału

Cofał śmieciarką, potrącił rowerzystkę
galeria

Cofał śmieciarką, potrącił rowerzystkę 0 2

22-letnia rowerzystka trafiła do szpitala po tym, jak potrąciła ją śmieciarka.

Ukradli z kapliczki figurkę Matki Boskiej. "To była dziwna kradzież"

Ukradli z kapliczki figurkę Matki Boskiej. "To była dziwna kradzież" 18 3

We wsi Mateuszowo (gm. Dubienka) z kapliczki wystawionej na prywatnej posesji zniknęła figurka Matki Boskiej. Zbulwersowani mieszkańcy wciąż mają nadzieję, że złodziej się opamięta i zwróci to, co było ważne dla całej społeczności

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.