piątek, 15 grudnia 2017 r.

Lubelskie

Nasze gminy będą się promować turystycznie. Za 700 tys. zł

  Edytuj ten wpis
Dodano: 16 listopada 2009, 14:47
Autor: (mm)

Złożony przez Lokalną Organizację Turystyczną wniosek na przeprowadzenie kampanii promocyjnej Krainy Lessowych Wąwozów okazał się najlepszy. Z Unii Europejskiej dostanie ona 700 tys. zł na promocję turystyki.

W ramach Krainy współpracuje ze sobą osiem gmin: Nałęczów, Kazimierz Dolny, Puławy, Wąwolnica, Wojciechów, Janowiec, Opole Lubelskie i Poniatowa.

Pieniądze zostaną przeznaczone m.in. na opracowanie "Programu rozwoju i promocji produktów turystycznych”.

– Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”.

– Potem przygotujemy nowe wydawnictwa i filmy promocyjne. Nowością będzie wdrożenie systemu GPS. Zaznaczymy na mapie 100 punktów, tak by turysta mógł od nas wypożyczyć urządzenie i ono poprowadziło go w wybrane miejsca, które chce zwiedzić.

Zostaną także oznakowane tablicami główne atrakcje i produkty turystyczne.

– Tablice będą w języku polskim i angielskim. Znajdą się tam podstawowe informacje takie jak godziny otwarcia czy cena biletu – mówi dyr. Czerniec. – Chcemy doposażyć też informacje turystyczne działające w gminach, m.in. w Nałęczowie, Kazimierzu, Opolu i Puławach.

Przewidziany jest także udział w targach turystycznych i organizacja imprezy "Hity turystyczne Krainy Lessowych Wąwozów”. Pierwsza impreza odbędzie się w 2010 roku w Kazimierzu, a rok później w Opolu.

– Kupimy namioty i podczas imprez będziemy przedstawiać nasze produkty, m.in. szlaki muzeów, smaku, młynów wodnych – wyjaśnia dyr. Czerniec.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
turysta
ja
FFI
(10) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

turysta
turysta (24 listopada 2009 o 15:59) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
W ramach Krainy współpracuje ze sobą osiem gmin: Nałęczów, Kazimierz Dolny, Puławy, Wąwolnica, Wojciechów, Janowiec, Opole Lubelskie i Poniatowa.[/quote]

To dlaczego Dziennik wstawił zdjęcie Placu Zamkowego w Lublinie? Jaki to ma związek z opisywaną LOT?


[quote]– Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”.

Ta wypowiedź (być może jeszcze przekręcona) jest zacytowana tak, jakby dopiero teraz w LOT się zastanawiali, co promować i jak to robić. A Pan Czerniec chyba miał na myśli to, jak zaczyna się przygotowywanie projektu.

Profesjonalizm ekipy Dziennika mnie powala.
Rozwiń
ja
ja (18 listopada 2009 o 15:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
abelard napisał:
Region lubelski pod wieloma względami potrzebuje wsparcia i dobrych pomysłów. Dlatego zamiast doszukiwać się problemów należy podziwiać i docenić ciężką pracę osób, które robią coś żeby to zmienić. Zamiast doszukiwać się problemów cieszmy się że są osoby, które potrafią formułować potrzeby rynku i przelać je na papier w sposób przemawiający do urzędników, tak jak Pani Agnieszka z LOT KLW.


Pani Agnieszka C. nie jest pracownikiem LOT KLW
Rozwiń
FFI
FFI (18 listopada 2009 o 09:47) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie „Turystyka jutra” –współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – realizowanym przez Fundację „Fundusz Inicjatyw” (FFI) w Lublinie. W ramach projektu zostaną zorganizowane bezpłatne szkolenia:

„Prawne i marketingowe aspekty działalności turystycznej” (60 godz.), w terminie grudzień 2009 – styczeń 2010 r.,
• Pojęcie działalności turystycznej/usług turystycznych;
• Prawne aspekty działalności turystycznej (otoczenie przedsiębiorstwa branży turystycznej; regulacje ustawowe w obszarze turystyki; prawne aspekty tworzenia, działania i finansowania przedsiębiorstw turystycznych i agroturystycznych; ubezpieczenia w turystyce; problemy rozwoju regionalnego – aspekty prawne, wpływ UE)
• Marketingowe aspekty działalności turystycznej (istota marketingu usług turystycznych; marketing turystyki jako część marketingu terytorialnego; czynniki kształtujące atrakcyjność obszaru; segmentacja rynku turystycznego; pozycjonowanie na rynku turystycznym; kanały promocji i dystrybucji; strategia marketingowa działalności hotelarsko-gastronomicznej);
• Elementy marketingu-mix w turystyce;
• E-marketing.

Ostatni tydzień przyjmowania zgłoszeń

„Promocja produktu turystycznego” (40 godz.), w terminie styczeń – luty 2010 r.,
• Definicje, klasyfikacje i istota produktu turystycznego, markowy produkt turystyczny;
• Promocja jako jeden z czterech narzędzi „marketingu - mix” obok produktu, ceny i dystrybucji;
• Podstawowe funkcje promocji produktu turystycznego;
• Budowa strategii promocji - przejrzyste sformułowanie celów promocji (jak, gdzie, z kim i za ile);
• Przykładowe działania promocyjne;
• Kanały promocji i dystrybucji produktu turystycznego;
• Reklama jako najbardziej widoczny i silnie oddziaływujący sposób promocji;
• Marketing wystawienniczy;
• Rola władz lokalnych i regionalnych w kreowaniu polityki


Uczestnikami projektu mogą być pracujące osoby dorosłe (powyżej 18 roku życia) wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło, zamieszkałe (w rozumieniu KC) lub pracujące na terenie woj. lubelskiego.


Zajęcia będą odbywać się w trybie weekendowym lub popołudniowo – weekendowym, w zależności od preferencji większości osób w danej grupie.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.ffi.org.pl, pod numerem telefonu 81 532 10 30, 532 10 32, 502 267 743 oraz w biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/6 (II piętro) w Lublinie od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 18.

Zainspirujemy Cię do działania!


Serdecznie zapraszamy
Zespół Projektu „Turystyka jutra”
Rozwiń
abelard
abelard (17 listopada 2009 o 11:35) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Region lubelski pod wieloma względami potrzebuje wsparcia i dobrych pomysłów. Dlatego zamiast doszukiwać się problemów należy podziwiać i docenić ciężką pracę osób, które robią coś żeby to zmienić. Zamiast doszukiwać się problemów cieszmy się że są osoby, które potrafią formułować potrzeby rynku i przelać je na papier w sposób przemawiający do urzędników, tak jak Pani Agnieszka z LOT KLW.
Rozwiń
avalon
avalon (17 listopada 2009 o 08:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
ProjektAnt napisał:
"Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”." - To tak jakby powiedziec do kominka - jak mnie ogrzejesz to drwa ci wrzuce... I Ty myslisz, ze z tych 700 tysiecy cos wroci w postaci ruchu turystycznego? Jezeli wygrali konkurs i dopiero teraz beda okreslali co maja promowac to albo ja jaki totalnie gupi jestem albo hipokryzja POlitykow i ich namiestnikow siegnela juz kompletnego dna!!!

Chyba masz słabe pojęcie na temat tego jak funkcjonują wnioski składane do funduszy EU- nie da się nie określić co chce się robić i dostać na to "niewiadomo co " kasę. Ale turystyka to jest trochę jak budowanie wizerunku, trzeba zacząć od strategii, wkońcu tu chodzi o promocję- na tej samej tablicy informacyjnej można zawrzeć bzdurę i coś sensownego. No i o to chodzi żeby wybrać to co ważne do pokazania, co nie ma nic wspólnego z wybranym nośnikiem do pokazania tego. Pozdrawiam.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (10)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!