Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

2 września 2012 r.
18:47
Edytuj ten wpis

Od dziś ruch wahadłowy w Wandzinie na DK-19: Czeka nas drogowy paraliż?

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 12 A A
W zeszłym tygodniu w Wandzinie robotnicy przygotowywali teren inwestycji. Dziś wejdą także na jezdni
W zeszłym tygodniu w Wandzinie robotnicy przygotowywali teren inwestycji. Dziś wejdą także na jezdni

Duże utrudnienia na drodze krajowej nr 19. Od dziś od. godz. 12 pod wiaduktem w Wandzinie obowiązuje ruch wahadłowy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Jechaliście dzisiaj przez Wandzin? Czekamy na Wasze relacje na alarm24@dziennikwschodni.pl

– Utrudnienia potrwają do połowy listopada – zapowiada Joanna Lubera-Kosior z firmy Skanska, która przebudowuje mosty i wiadukty na modernizowanej linii kolejowej z Lublina do Lubartowa. Takie prace prowadzone będą od dziś na wiadukcie w Wandzinie.

– Rozpoczyna się rok szkolny, będzie większy ruch i zapewne gigantyczne korki – przewiduje pan Tomasz z Lubartowa. Pamiętam, co się działo przy podobnych pracach na ul. Turystycznej: podróż z Łęcznej do Lublina wydłużyła się dwukrotnie!

W zeszłym tygodniu w Wandzinie robotnicy przygotowywali teren inwestycji. Dziś wejdą także na jezdnię.

– Zajmiemy pas ruchu około 130 m bezpośrednio przed i za wiaduktem – informuje Lesław Ostapko, kierownik budowy ze Skanska SA. – Na tym odcinku ruch prowadzony będzie wahadłowo. W dzień będzie sterowany ręcznie przez pracowników kierujących ruchem, a w nocy przez sygnalizację świetlną – dodaje.

Wiadukt, o którym mowa znajduje się w ciągu drogi krajowej nr 19 łączącej Białystok, Lublin i Rzeszów. To bardzo niebezpieczne miejsce, bo jezdnia jest tu kręta, a wielu kierowców nie przestrzega obowiązującego ograniczenia prędkości do 30 km/h, co jest przyczyną częstych wypadków. Praktycznie za każdym razem tego typu zdarzenie wymuszające wprowadzenie ruchu wahadłowego jest tu powodem gigantycznych korków.

Przebudowie wiaduktu nie będzie towarzyszyć remont drogi. – Jest na niej świeża warstwa asfaltu położona przez innego wykonawcę – podkreśla Ostapko. To budzi niepokój części kierowców, którzy obawiają się, że wielotonowe ciężarówki stojąc w korku wyżłobią koleiny.

Robotnicy pracujący na zlecenie kolei przebudują betonową płytę znajdującą się pod torami. Tzw. koryto zostanie poszerzone i wzmocnione, cały obiekt zostanie też zabezpieczony przed korozją. Wcześniej, na tej samej linii kolejowej, wymieniony został most przez Bystrzycę w pobliży ul. Turystycznej w Lublinie oraz zabytkowy wiadukt w Ciecierzynie.

Linia kolejowa ma być gotowa w przyszłym roku. Między Lubartowem a Lublinem mają kursować spalinowe szynobusy.

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Krzysztof K. / 9 września 2012 o 15:27
Lesławie Ostapko, ps. LEON - pozdrawiam - Krzycho!!!
Avatar
Gość / 3 września 2012 o 13:10
wystarczyło by wyciąć po kilkanaście metrów lasu z każdej strony i lepiej wyprofilować zakręty, tak żeby nie były takie ostre, koszt dużo mniejszy niż budowa nowej drogi i dużo szybciej można by było to zrobić a nowy asfalt jest faktyczne do d..., no ale po 2,5 miesiąca wahadła na pewno będzie lepiej, zamiast poprzecznych garbów, równiutki jak stół asfalt w koleinach głębokich na 10 cm.
Avatar
. / 3 września 2012 o 12:54
Powinien zostać dobudowany drugi przejazd pod torami-żeby każdy kierunek korzystał ze swojego.Można było wzorem innych miast wsunąć gotowy betonowy element pod tory-byłoby szybciej niż demontaż torów i betonowanie na miejscu
Avatar
freedom / 3 września 2012 o 12:08
Bo oczywiście nie można było zacząć remontu w czerwcu żeby potrwał przez wakacje tylko trzeba zacząć wraz z nadejściem roku szkolnego kiedy ruch będzie największy. Gdzie sens, gdzie logika?
Avatar
in / 3 września 2012 o 10:40
[quote name='czar' timestamp='1346659921' post='669888']
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
[/quote]

[quote name='czar' timestamp='1346659921' post='669888']
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
[/quote]

Jak akurat będą puszczane samochody w kierunku Lubartowa to od razu się wyjedzie z tej leśnej na główną a nie będzie się czekać :->
[quote name='czar' timestamp='1346659921' post='669888']
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
[/quote]

[quote name='czar' timestamp='1346659921' post=... rozwiń
Avatar
Daniel / 3 września 2012 o 10:19
[quote name='gupik' timestamp='1346658739' post='669884']
Czy tylko mi przeszkadza jakość nowej nawierzchni na odcinku wiadukt-Zalesie. Kto to odebrał? Inspektor nadzoru, który to podpisał powinien położyć na swój koszt nową nawierzchnię. Przecież tam są garby poprzeczne. Czy w Polsce nie może być nic dobrze zrobione? Jak nasi nie potrafią kłaść asfaltu (a jak czuć - nie potrafią) zatrudnić Niemców - wtedy będzie dobrze zrobione (i cena niższa).
[/quote]

Zgadzam się z ~gupik - nie wiem kto odebrał tą drogę, ale jedzie się jak po płytach betonowych
[quote name='gupik' timestamp='1346658739' post='669884']
Czy tylko mi przeszkadza jakość nowej nawierzchni na odcinku wiadukt-Zalesie. Kto to odebrał? Inspektor nadzoru, który to podpisał powinien położyć na swój koszt nową nawierzchnię. Przecież tam są garby poprzeczne. Czy w Polsce nie może być nic dobrze zrobione? Jak nasi nie potrafią kłaść asfaltu (a jak czuć - nie potrafią) zatrudnić Niemców - wtedy będzie dobrze zrobione (i cena niższa).
[/quote]

Zgadzam się z ~gupik - nie wiem kto ode... rozwiń
Avatar
czar / 3 września 2012 o 10:12
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
Avatar
gupik / 3 września 2012 o 09:52
Czy tylko mi przeszkadza jakość nowej nawierzchni na odcinku wiadukt-Zalesie. Kto to odebrał? Inspektor nadzoru, który to podpisał powinien położyć na swój koszt nową nawierzchnię. Przecież tam są garby poprzeczne. Czy w Polsce nie może być nic dobrze zrobione? Jak nasi nie potrafią kłaść asfaltu (a jak czuć - nie potrafią) zatrudnić Niemców - wtedy będzie dobrze zrobione (i cena niższa).
Avatar
Wandziniak / 3 września 2012 o 09:12
Można jeździć przez Rokitno albo skręcić w prawo na Wandzin i później za jakieś 200-400m w lewo i polną drogą przez las, wyjedzie się za remontowanym wiaduktem.
Avatar
a / 3 września 2012 o 07:43
[quote name='olo' timestamp='1346649558' post='669847']
Ta "eska" pod wiaduktem w Wandzinie to pomyłka, no ale tak to już zostało kiedyś pomyślane i dzisiaj trudno to zmienić. Trzeba by było mnustwo kasy na inny przebieg trasy nr 19, która obecnie biegnie zbyt blisko linii kolejowej i przejście jaj przebiegu z lewej strony torów /od Lublina/ na prawą /do Lubartowa/ umożliwia jedynie taka ostra "eska". Trasa musiała by dobiegać do linii kolejowej pod większym kątem aby nieco tą eskę naprostować i tym samym zwiększyć prędkość w tym miejscu. no ale to wiąże się ze zmianą trasy w okolicach Wandzina a to już są duże koszta.
[/quote]

Nic nie prostować, 2. etap obwodnicy Lubartowa aż się prosi.
[quote name='olo' timestamp='1346649558' post='669847']
Ta "eska" pod wiaduktem w Wandzinie to pomyłka, no ale tak to już zostało kiedyś pomyślane i dzisiaj trudno to zmienić. Trzeba by było mnustwo kasy na inny przebieg trasy nr 19, która obecnie biegnie zbyt blisko linii kolejowej i przejście jaj przebiegu z lewej strony torów /od Lublina/ na prawą /do Lubartowa/ umożliwia jedynie taka ostra "eska". Trasa musiała by dobiegać do linii kolejowej pod większym kątem aby nieco tą eskę naprostowa... rozwiń
Avatar
Krzysztof K. / 9 września 2012 o 15:27
Lesławie Ostapko, ps. LEON - pozdrawiam - Krzycho!!!
Avatar
Gość / 3 września 2012 o 13:10
wystarczyło by wyciąć po kilkanaście metrów lasu z każdej strony i lepiej wyprofilować zakręty, tak żeby nie były takie ostre, koszt dużo mniejszy niż budowa nowej drogi i dużo szybciej można by było to zrobić a nowy asfalt jest faktyczne do d..., no ale po 2,5 miesiąca wahadła na pewno będzie lepiej, zamiast poprzecznych garbów, równiutki jak stół asfalt w koleinach głębokich na 10 cm.
Avatar
. / 3 września 2012 o 12:54
Powinien zostać dobudowany drugi przejazd pod torami-żeby każdy kierunek korzystał ze swojego.Można było wzorem innych miast wsunąć gotowy betonowy element pod tory-byłoby szybciej niż demontaż torów i betonowanie na miejscu
Avatar
freedom / 3 września 2012 o 12:08
Bo oczywiście nie można było zacząć remontu w czerwcu żeby potrwał przez wakacje tylko trzeba zacząć wraz z nadejściem roku szkolnego kiedy ruch będzie największy. Gdzie sens, gdzie logika?
Avatar
in / 3 września 2012 o 10:40
[quote name='czar' timestamp='1346659921' post='669888']
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
[/quote]

[quote name='czar' timestamp='1346659921' post='669888']
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
[/quote]

Jak akurat będą puszczane samochody w kierunku Lubartowa to od razu się wyjedzie z tej leśnej na główną a nie będzie się czekać :->
[quote name='czar' timestamp='1346659921' post='669888']
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
[/quote]

[quote name='czar' timestamp='1346659921' post=... rozwiń
Avatar
Daniel / 3 września 2012 o 10:19
[quote name='gupik' timestamp='1346658739' post='669884']
Czy tylko mi przeszkadza jakość nowej nawierzchni na odcinku wiadukt-Zalesie. Kto to odebrał? Inspektor nadzoru, który to podpisał powinien położyć na swój koszt nową nawierzchnię. Przecież tam są garby poprzeczne. Czy w Polsce nie może być nic dobrze zrobione? Jak nasi nie potrafią kłaść asfaltu (a jak czuć - nie potrafią) zatrudnić Niemców - wtedy będzie dobrze zrobione (i cena niższa).
[/quote]

Zgadzam się z ~gupik - nie wiem kto odebrał tą drogę, ale jedzie się jak po płytach betonowych
[quote name='gupik' timestamp='1346658739' post='669884']
Czy tylko mi przeszkadza jakość nowej nawierzchni na odcinku wiadukt-Zalesie. Kto to odebrał? Inspektor nadzoru, który to podpisał powinien położyć na swój koszt nową nawierzchnię. Przecież tam są garby poprzeczne. Czy w Polsce nie może być nic dobrze zrobione? Jak nasi nie potrafią kłaść asfaltu (a jak czuć - nie potrafią) zatrudnić Niemców - wtedy będzie dobrze zrobione (i cena niższa).
[/quote]

Zgadzam się z ~gupik - nie wiem kto ode... rozwiń
Avatar
czar / 3 września 2012 o 10:12
Można zrobić tak jak Wandziniak pisze, ale to bez sensu raczej. Robotnicy planują zająć 130 metrów więc zapewne po połowie z jednej jak i z drugiej strony wiaduktu. A owa droga o której mówi Wandziniak wychodzi jakieś 15 metrów od wiaduktu, więc jeśli będzie wahadło to nawte jadąc tą drogą trzeba będzie czekać na możliwość wjazdu. NIby Wandziniak a nie wie co i jak?
Avatar
gupik / 3 września 2012 o 09:52
Czy tylko mi przeszkadza jakość nowej nawierzchni na odcinku wiadukt-Zalesie. Kto to odebrał? Inspektor nadzoru, który to podpisał powinien położyć na swój koszt nową nawierzchnię. Przecież tam są garby poprzeczne. Czy w Polsce nie może być nic dobrze zrobione? Jak nasi nie potrafią kłaść asfaltu (a jak czuć - nie potrafią) zatrudnić Niemców - wtedy będzie dobrze zrobione (i cena niższa).
Avatar
Wandziniak / 3 września 2012 o 09:12
Można jeździć przez Rokitno albo skręcić w prawo na Wandzin i później za jakieś 200-400m w lewo i polną drogą przez las, wyjedzie się za remontowanym wiaduktem.
Avatar
a / 3 września 2012 o 07:43
[quote name='olo' timestamp='1346649558' post='669847']
Ta "eska" pod wiaduktem w Wandzinie to pomyłka, no ale tak to już zostało kiedyś pomyślane i dzisiaj trudno to zmienić. Trzeba by było mnustwo kasy na inny przebieg trasy nr 19, która obecnie biegnie zbyt blisko linii kolejowej i przejście jaj przebiegu z lewej strony torów /od Lublina/ na prawą /do Lubartowa/ umożliwia jedynie taka ostra "eska". Trasa musiała by dobiegać do linii kolejowej pod większym kątem aby nieco tą eskę naprostować i tym samym zwiększyć prędkość w tym miejscu. no ale to wiąże się ze zmianą trasy w okolicach Wandzina a to już są duże koszta.
[/quote]

Nic nie prostować, 2. etap obwodnicy Lubartowa aż się prosi.
[quote name='olo' timestamp='1346649558' post='669847']
Ta "eska" pod wiaduktem w Wandzinie to pomyłka, no ale tak to już zostało kiedyś pomyślane i dzisiaj trudno to zmienić. Trzeba by było mnustwo kasy na inny przebieg trasy nr 19, która obecnie biegnie zbyt blisko linii kolejowej i przejście jaj przebiegu z lewej strony torów /od Lublina/ na prawą /do Lubartowa/ umożliwia jedynie taka ostra "eska". Trasa musiała by dobiegać do linii kolejowej pod większym kątem aby nieco tą eskę naprostowa... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac 0 1

Po niedzieli zacznie się układanie kamiennych płyt na odnawianym deptaku. Najpierw pojawią się między ul. Kapucyńską i Staszica. Na całej długości powinny być ułożone do końca czerwca. Taki jest nowy termin ustalony przez miasto z wykonawcą prac, które miały się zakończyć do połowy maja

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia] 0 0

W Lublinie trwają KULturalia. Koncerty odbywają się na pl. Teatralnym przed CSK. Wczoraj wystąpili Vestige, Lilly Hates Roses, Ted Nemeth, Smolik // Kev Fox i Krzysztof Zalewski. Dzisiaj odbędą się koncerty zespołów Pasażer, Kamp!, Myslovitz, The Dumplings i Voo Voo

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa 0 0

Do zrozumienia tej porannej przygody jaka wydarzyła się w jednym z bloków, potrzebna jest wiedza o zasadach dystrybucji mleka w czasach PRL i działaniu zamków zatrzaskowych w drzwiach

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik 0 1

Żołnierze 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej im. mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. „Zapora” złożą przysięgę w najbliższą niedzielę o godz. 14. na placu Zamkowym w Lublinie. Uroczystość będzie połączona ze świętem lubelskiej brygady. Po ceremonii zaplanowano piknik rodzinny.

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05)
25 maja 2018, 9:00

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05) 0 0

Co Gdzie Kiedy. To jedna z najgorętszych premier tego roku. Na ekrany lubelskich kin wkracza kolejna odsłona sagi Gwiezdnych Wojen - Han Solo, przedstawiająca młodzieńcze losy słynnego przemytnika. To jednak nie jedyna ciekawa premiera filmowa nadchodzącego weekendu. Ponadto lubelskie placówki oferują interesujące koncerty i spektakle. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta?

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta? 0 8

W Lublinie Krzysztof Żuk, w Chełmie Agata Fisz, a w Zamościu Andrzej Wnuk mają największe szanse na zwycięstwo w zbliżających się wyborach samorządowych

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu 0 0

TENIS ZIEMNY Na kortach MOSiR w Parczewie odbył się otwarty turniej na otwarcie sezonu

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać 2 14

Nie będzie tego lata utrudnień spowodowanych przebudową Al. Racławickich i ul. Lipowej. Roboty nie zaczną się wcześniej niż pod koniec roku. Dotąd nie ogłoszono nawet przetargu, który wyłoni wykonawcę prac, a sam przetarg może potrwać wiele miesięcy

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 26

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent 106 60

Nowa droga na przedłużeniu ul. Bohaterów Monte Cassino otrzyma imię Tadeusza Mazowieckiego. W Lublinie będzie też skwer Władysława Bartoszewskiego

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie
galeria

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie 0 3

Był 9 września 1939 r., gdy na Lublin posypały się niemieckie bomby, jedna z nich wpadła do Ratusza i nie wybuchła. Ratuszowy woźny wyniósł ją z budynku i zmarł z wysiłku przed schodami. Jego imię nosi od wczoraj uliczka stykająca się z deptakiem. Tabliczkę z nazwą odsłaniała wzruszona rodzina

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję
galeria
film

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję 420 36

Jest zgoda na pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich obok Centrum Kultury. Na jego budowę zgodziła się dziś Rada Miasta. Nie pozwoliła jednak, by wykonać go według wizji radnej PiS, Małgorzaty Suchanowskiej. Większość rady zdecydowała, że projekt będzie wybrany w konkursie. Nalegali na to radni Wspólnego Lublina

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach
galeria

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach 21 18

Od 36 do 53 tys. złotych miesięcznie – tyle średnio zarabiali w państwowych spółkach trzej radni wojewódzcy PiS. Chodzi o Andrzeja Pruszkowskiego, Jana Franię i Grzegorza Muszyńskiego. Tak wynika z ich oświadczeń majątkowych za 2017 rok.

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta
wiersze między newsami

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta 0 1

Lektura obowiązkowa dla feministek. W końcu ktoś wyliczył, jakie obowiązki mają gospodynie domowe i określił miejsce poezji w ich życiu

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 258 51

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.