wtorek, 17 października 2017 r.

Lubelskie

Spoty i billboardy w dużych miastach. Lubelskie będzie się promować

Dodano: 20 lipca 2015, 11:12

Jedna z poprzednich kampanii
Jedna z poprzednich kampanii

Jesienią nasze województwo przeprowadzi kampanię promocyjną ukazującą walory gospodarcze naszego regionu. W tym celu w całym kraju wynajętych zostanie 400 billboardów i tyle samo citylightów, czyli ulicznych podświetlanych tablic reklamowych. Szykowane są także spoty, które mają być emitowane w zagranicznych stacjach telewizyjnych.

Artykuł otwarty

Czytaj Dziennik Wschodni bez ograniczeń. Sprawdź naszą ofertę

Artykuł otwarty

– Dawno nie prowadziliśmy kampanii wizerunkowej, dlatego chcemy się przypomnieć. Kreacje, jakie pojawią się na billboardach chcemy przygotować w sierpniu. Wkrótce powinny być także kręcone spoty – mówi Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.

Najwięcej reklam pojawi się w Warszawie i Trójmieście, ale będą mogli je zobaczyć także mieszkańcy Krakowa, Poznania, Wrocławia, Łodzi, Szczecina i aglomeracji śląskiej. Billboardy mają być zlokalizowane w centrach miast i przy drogach wjazdowych, a citylighty m.in. na dworcach, najczęściej uczęszczanych przystankach komunikacji publicznej, deptakach i w pasażach handlowych.

Mają one być eksponowane w październiku. Nie jest jeszcze znana data emisji spotów telewizyjnych. Urzędnicy chcą, by były one pokazywane m. in. w BBC, ale ustalenia w tej sprawie jeszcze nie zapadły.

Kampania billboardowa ma kosztować ok. 1 mln zł. Na produkcję spotów Urząd Marszałkowski według wstępnych szacunków przeznaczy ok. 500 tys. zł.

Czytaj więcej o: lubelskie promocja
Gość
Gość
Gość
(4) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (24 listopada 2015 o 14:02) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A może lepiej Flagi reklamowe na masztach , tablice reklamowe lub oklejenie samochodu czy plandeka samochodowa z reklamą w zadruku? Zapraszamy do kontaktu z naszą załogą drukarni: www.maxtom.com.pl
Rozwiń
Gość
Gość (20 lipca 2015 o 19:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A mnie się marzy, aby te ohydne szmaty zniknęły z mojego miasta i nie pojawiały się nowe. Jeszcze stare, przegrane wiszą. I chwatit.
Rozwiń
Gość
Gość (20 lipca 2015 o 14:01) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

"Kampania billboardowa ma kosztować ok. 1 mln zł. Na produkcję spotów Urząd Marszałkowski według wstępnych szacunków przeznaczy ok. 500 tys. zł."

.... i niedługo tysiące turystów jedzących pierogi po lubelsku i cebularze.Słuszną linię ma nasza partia wydająca pieniądze podatników.

Rozwiń
Gość
Gość (20 lipca 2015 o 11:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
to nie lepiej promować sie w trakcie wakacji ? :) kiedy ludzie stoją w korkach i patrzą na te billboardy :)?
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (4)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!